Otabek koşarak bara vardı.Aradığı tanıdık yüzü hemen bulmuştu.JJ ortada kendini hemen belli edecek tavırlar sergiliyordu zaten.
Otabek ellerini sıkıp JJ in üstüne doğru koştu.Attığı tek yumrukla JJ yere yapılmıştı,Sarhoş olması da bunda etkendi.
Otabek durmadan yumruklarını ve teknelerini savururken çevredekiler olaya müdahale edip otabek j JJ sen ayırmıştı.
JJ de bu fırsattan yararlanıp canı pahasına kaçmıştı.Yurio Otabek in bara girmesiyle nefesini tutmuştu.Içinden Otabek in JJ ye sert bir yumruk attığıni hayal ediyordu.Gerçekten de atmıştı.Ya da Yurio hayal görüyordu.Şimdi de JJ korkudan pısmış yalvarıyordu."Yurio hayal etmesi bile güzel." derken karşısındaki görüntünün gerçek olduğunu anlamıştı.
Koşarak otabek in yanına gitti.
Otabek yurio yu karşısında görünce kızarmıştı.Otabek-"Artık gerçek kimliğimi biliyorsun peri"
Yurio-"...Biliyorum"
Yurio ne demesi gerektiğini bilmiyordu.Kalbi ihanetine devam edip hızlanırken ayakları geriye dönmüş kaçmaya hazırdı.En kolay yoldu kaçmak.
Büyük adımlar atarak otabek i arkada bıraktığı sırada kolunu tutan elle yerine sabitlenmişti.
Arkasını dönmeye korkuyordu.Otabek-"Bana bak yurio"
Yurio arkasını dönmeyi ve otabek in gözlerinin içine bakmayı sonunda başarmıştı.
Otabek-"Kaçma yurio,Daha fazla kaçma neler olduğunu biliyorum,kolayca güvenemediğini de biliyorum ama ben JJ değilim seni gerçekten seviyorum bunu sana hissettirmek içinse herşeyi yaparım."
Yurio sinirle bakarken yapacaklarına karar vermişti.Bunca zaman yapmış olduğu bütün kaçışlarla yüzleşecekti.Belki ozaman mutlu olabilirdi.
Yurio-Kaçmak dışında ne yapmamı bekliyorsun otabek bunu mu yapayım"
dedikten sonra ayakları üstünde yükselip Otabek in dudaklarına yapıştı.
Otabek olanların şokuyla gözlerini kocaman açarken kollarını sevdiği adamın beline dolamıştı.Onu kucağına doğru çekip sabitlerken ikiside ağızlarında atan kalpleriyle kırmızı yanaklarla birbirlerinden ayrıldılar.
Bardaki birçok kişionları farketmesede barda içmekte olan Yuri ve Victor onları görmüştü.
Victor Otabek ve Yurio yu Yuri ye gösteripV-"Yanlış mı görüyorum"
Y-"Hayır bende görüyorum"
V-"Bence biz fazla içtik hadi odamıza çıkalım "
Y-"Geliyorum"
Sarhoş ikili böylece bardan ayrılmıştı.
Yarın olduğunda bunu bir rüyaymış gibi hatırlayabilirlerdi.Yurio ve Otabek birbirlerinden ayrılsalarda göz temaslarını kesmiyorlardı.
O-"Dışarıya çıkalım mı sakince konuşuruz"
Y-"Olur"
Ikiside dışarının soğuğuyla yürürken birbirlerine bakıyorlardı,Otabek yurio nun elini sıkıca tutarken ilk gördükleri banka oturdular.
Yurio soğuktan titreyince otabek te yurio yu kendisine çekip sıkıca sarıldı.O-"Artık daha az üşürsün seni birazda olsa ısıtabilirim."
Yurio başını sallarken kızaran burnunda küçük öpücükler hissetmişti.Gözlerini açtığında gördüğü yüz gerçekten güven vericiydi.Ona şans vermeye karar verdi.
Otabek-"Yurio ben seni seviyorum"
Yurio-"Bende seni seviyorum Otabek ve zamanla daha da seveceğimi hissediyorum"
Otabek-"Sen merak etme perim ben yanındayım ve seni sevmeye devam edeceğim"
Yurio otabeke sıkıca sarıldı,Hata yapıp yapmadığını bilmiyordu.Ancak hayat çok kısaydı.Her an her şey olabilirdi.
Zamanla kalp kırıkları tamir edilebilirdi.El ele otele dönerken ikiside kafalarındaki düşüncelere rağmen huzura ermiş gibiydiler.
Otabek otelde Yurio nun odasına girdiğinde hissettiklerini belli etmeden perisinin yanına yattı.
kollarını arkasından beline dolarken yurio kıkırdamadan edememişti.
Çok çabuk gelişen bi olayın,onlarda yarattığı yeni maceralara yol alıyorlardı.
Rahat uykuya kendilerini bırakırken çok farklı yeni bir sabaha uyanmak için gözlerini kapattılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Ağrısı (Otayuri Texting)
Short StoryYuri&Otabek çiftinin ficidir. Yaoi olup homofobik kovucudur. Texting olarak gidecek {Kahraman&Peri }