Otabek ablasının mesajını umursamamış gibi yapsa elbet sorguya çekilecekti.bundan kaçış yoktu.
Y-"Bişey mi oldu otabek"
O-"Yurio benim acilen gitmem gerek üzgünüm"
Otabek koşarak yurio dan uzaklaşırken.Yurio ya konuşma fırsatı bile vermemişti.
Y-"Otabekkkk!"
Yurio arkasından bağırsada koşmak için bir neden göremiyordu onun peşinden gitmek için bir nedeni yoktu kendine göre.Italyanin deniz kıyısını izlerken az da olsa yanlız hissetmişti kendini...
Otabek koşarak eve vardı.Onu büyük bir sorgu bekliyordu.Söyleyemezdi ablasına...Tek dostuma bana arkadaş diyen yurio ya aşığım diyemezdi.Içinde büyüttüğü aşkın kalbine ne denli zarar verip içten içe kendini kaybedişini ona nasıl anlatırdı.Anlatsada anlar mıydı.
-"Gel otur otabek"
Ablası elinde buruşturulup kenara atılmış kağıt parçalarıyla otabek e bakıyordu.
Otabek ablasının karşısındaki ahşap sandayleye oturdu.
-"Evet dinliyorum hemen anlatıyorsun başka kaçışın yok bu şiirler belli ki birine yazılmış"
O-"Evet ben yazdım"
-"Kime yazdın ?"
O-"Seni ilgilendirmez abla"
-"Ne!!!!!,Ne demek beni ilgilendirmez ? kızın teki geliyor kardeşimi üzüyor Kardeşim acı çekiyor onu barlardan ben topluyorum sonra beni ilgilendirmiyor öyle mi!!"
O-"..."
Otabek başını eğdi haklıydı her sözünde tek "kız olması" dışındaki her sözünde ablası haklıydı.
O-"Biliyorum abla beni korumaya çalışıyorsun farkındayım ama bu benimle ilgili hem...ona açılamadım bile"
-"Adı ne onu soyle bari tandıksa ben ayarlarım sana"
Ablası az önceki sinirli tavrını bırakıp çözüm arayışlarına girmişti bile.Otabek hayır demeyi istiyordu.
O-"Lütfen sen karışma bak"
-"Kesin tanıdık yoksa böyle yapmazdın sen hatta burda değil mi bildim"
Ablası sevinçten uçarken Otabek başını ovuyordu.
-"şöyle yapalım ben sana tanıdıkların fotosunu göstereyim sende bana doğruysa cevap ver olur mu ?"
O-"..."
Ablası telefondan birçok kızın fotoğrafını gösteriyordu.Otabek in gözleri hiçbirini görmüyordu ki onun parlayan yıldızı Yurio ydu.Göz kamaştırıcı parlaklığı ile onu büyülüyordu.
Otabek ablasının gösterdiği fotoğraflar içinde Yurio yu görünce farketmeden gülümsemişti.Ama ablası bunu çoktan farketmişti.
-"Evet bu kadar yeter sanırım buldum onu ahaha"
O-"Hayır bulmuş olamazsın"
-"Şu son gösterdiğim fotoğrafta değil mi ? sen o işi bana bırak hemen ayarlıyorum onu sana sonra da mutlu mesut oluyosunuz ve bidaha seni barlardan toplamıyorum bi kere daha durumu kurtardım"
Otabek itiraz etmeye çalışsada diyebilecek bişey yoktu.Yapabileceği bişey yoktu.Ablası herşeyi anlamıştı.
Otabek odasına gitti kapıyı sertçe kapatıp iç çekerek yatağa uzandı.Eli telefonuna gitmişti.Açtığında beklemediği bir gelen bildirimle karşılaşmıştı.
(10 yeni mesaj)
(Gönderen:Yurio)
-Ştt tanımadığım rakibim psikopat gizemli adam eğer görüyorsan cevap vermek zorunda değilsin.-
-Bazı dediğin şeyler hak verir oldum-
-Bugün yalnız başıma baya düşündüm.Insanları kırıyorum seni kırdım (umrumda değil heveslenme) en iyi arkadaşın Otabek i kırdım.-
-Bu aralar çok durgun bişeye canı sıkkın gibi bana anlatmadı.
Aceleyle gitti ne oldu anlamadım ama endişelendim onun için.
Buda benim her ne yaparsam yapayım insanlara değer verdiğimi gösterir öyle değil mi--Dediğim gibi ben sana söylemiştim diye cevap atarsan kafanı koparırım-
-Büyükbabamı özledim-
-Zeka seviyesi düşük victor ve yuri ye bebek bakıcılığı yapıyorum-
-Bu yazdıklarımı şimdi unut-
-Canım sıkıldı konuşsana-
-iğrenç geceler bi yerde öldün kaldın belliki-
Otabek mesajları görüp gülerken kendini rahatlamış hissetmişti.
Ve derin bir uykuya daldı.
(Rüyasında Yurio yu gördü.)Ertesi sabah çok çabuk gelmişti.Otabek kahvaltısını yaptı evden çıkıp ablasının onunla buluşacağı yere doğru yürümeye başladı.
Çok geçmeden kafeyi bulmuştu.Ablasının yanında biri daha vardı onu görmezden gelip ablasına sırıldıktan sonra karşısına oturdu.
O-"Evet beni neden çağırdın abla"
-"Güzel...Konuya hızlı giriş, ben sana sevdiğin kişiyi ayarlayacağımı söylemiştim ya ışte bu o fotoğrafına gülümsediğin kız"
Ablası otabek e yanındaki kizi gösterince.Otabek kızı baktı.Kızın yüzü anında kızarmış ve başını eğmişti.
O-"Bu doğru değil..."
-"Inkar etme kardeşim"
O-"Ama abla bak!"
Otabek yanlış anlaşılmaya kurban gidiyordu o fotodan yurio dan başka kişiler(kızlar) vardı.Içinden kendine lanet ederken bu durumdan nasıl kurtulacağını düşünüyordu,
Düşüncelerini karşısında kızaran kızın eli böldü.Kız elini tanışmak için Otabek e uzatmıştı.
-"Şey aslında...sizin uzun zamandır hayranınızım ve size çok özel duygular besliyordum ablanız arayınca baygınlık geçirdim.Duygularımız karşılıklı bu bir rüya olmalı..."
kız gülümserken istemesede otabek kızın elini sıktı.
-"Adım mila"
-"Otabek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Ağrısı (Otayuri Texting)
Short StoryYuri&Otabek çiftinin ficidir. Yaoi olup homofobik kovucudur. Texting olarak gidecek {Kahraman&Peri }