O.Altn-Gerçekleri duymak seni neden bu kadar kırıyor perim
Yurio-Ne perisi git sevgiline yürü moron -_-
O.Altn-Bu iş daha fazla uzamadan ondan ayrılacağım
Yurio-Böyle bi saçmalık yapayım deme eğer ondan ayrılırsan senle bidaha konuşmam
O.Altn-Neden bunu yapıyorsun
Yurio-Sadece ona git ve mutlu ol aşık olmadan da geleyim deme
O.Altn-Bunu yapamam
Yurio-Yapacaksın nokta ben uyuyacağım, yarın turnuvalar var keşke otabek e de ulaşabilseydim.bugün gelmedi
O.Altn-Yarın gelir belki
Iyi geceler periOtabek iç çekip telefonunu kapattıktan sonra sahte numarasını çıkarıp kendi numarasını telefonuna takmıştı.
O-"Sırf yurio için bunu yaptığımdan bazen kendimi sapık gibi hissediyorum"
Otabek söylenirken müzik kısılmış bar sakinleşmişti.
JJ uykulu halinde Yurio nun adını duymasıyla sayıklamaya başlamıştı.JJ-"Yurio...Y-urio...Yu-rio..."
Otabek sinir olup JJ in tavırlarını
görmezden gelirken Victor ve yuri yanlarına gelmişti.Victor-Yardıma ihtiyacın olur diye düşündüm Kendini kral ilan eden aptalı burda bırakmayız onu odasına taşımalıyız"
Yuri-"Victor biz ayaklarından kaldıralım"
Victor-"Tamam,bu patates çuvalını biran önce halledelim de odamıza gidelim daha çok işimiz var ,çok heyecanlıyım.
Yuri-"Bende çok heyecanlıyım"
Otabek-"Şu adamı halletsek de dağılsak biraz daha burda kalırsak magazinin ilk kapağına gireceğiz"
Üçü birden JJ yi ancak kaldırmıştı.Yuri ve Victor ayaklarından tutumuştu.
Otabek de kollarından tutunca kaldırmışlardı.Üçü kimseye görünmemeye çalışarak bardan çıktılar.
Merdivenlere doğru yöneldiklerinde bunun yanlış bi fikir olduğuna karar verip asansöre bindiler.Asansördeki yaşlı adam onları görünce yerinden sıçramıştı,
-"Arkadaşınıza noldu çocuklar?"
Otabek yaşlı adamı anında tanımıştı.Adam kendisini tanımasada o adam yurio nun büyük babasıydı.
Otabek-"Fazla içti"
Yuri-"O değil kollarım yoruldu"
Victor-"Odaya gidince bi güzel masaj yaparım.Yeterki sen turnuvayı kazan"
-"Aman dikkat edin çocuklar tam turnuva dönemi bi aksilik çıkmasın"
JJ gözlerini farkettirmeden açıp küçük bi şakadan zarar gelmez diyip yaşlı adamın üstüne birden fırlayıp bağırmıştı.
Yaşlı adam kalbini tutup yere çöküncede
JJ gülmeye başlamıştı.JJ-"Amma korktun sende moruk hahahahha "
Victor ve Yuri onaylamaz bakışlarla adama iyi olup olmadığını sorduktan sonra açılan asansörden çıkmışlardı.
Otabek sinirle yumruğunu sıkarken yaşlı adamın yanına çöküp iyi olup olmadığına baktı,
JJ çoktan koşup gitmişti.Otabek-"Cidden serefsiz itin tekiymişsin" diye söylenirken yaşlı adamın kalkmasına yardım etti.
-"Teşekkür ederim oğlum,gerçekten iyi birisin yanlış hatırlamıyorsam yurio nun arkadaşıydın."
Otabek-"Evet."
-"Acaba odası ne tarafta kaldı beni oraya kadar götürür müsün"
Otabek-"Tabiki"
Otabek yaşlı adama eşlik ederken JJ güzel bi yumruk atmayı düşünüyordu.
Otabek-"Işte burası"
-"Teşekkürler oğlum"
Yaşlı adam minnetle otabek e bakarken yurio nun iyi arkadaşları olduğu için memnun görünüyordu.
Yurio odasının kapısının çalması üzerine kapıya koşarak çıktı.Akşamdan beri büyük babasını bekliyordu.Geleceğine inanıyordu ama zaman geçtikçe buna inancı azalmıştı.Şimdi çalan kapıysa herşeyi değiştiriyordu.
Yurio yüzünde büyük bi gülümsemeyle kapıyı açıp karşısında gördüğü büyük babasına sıkıca sarıldı.
Otabek i görünce büyük babasından ayrılıp ona dönmüştü.Yurio-"Otabek senin burda ne işin var ?"
Otabek-"yarın turnuvada başarılar demek için uğradım"
Yurio-"Sanada başarılar.Ihtiyacın olacak"
Yurio otabekle vedalaştıktan sonra kapıyı kapatıp büyükbabasına çay koydu.
-"Iyi birisine benziyor"
Yurio-"Otabek mi evet,güvendiğim bi arkadaşım"
-"Çok güzel"
Yurio büyük babasının yanına geçip birlikte yarınki turnuvayla.ilgili konuştular.Sonrada uyuyakalcaktı zaten.
.
Victor Yuri yle hızlca otel odalarına girdikten sonra
Victor heyecanla
-"Sabah 5 e kadar yapacağımız gece antrenmanımıza başlayabiliriz artık"
demişti.
Yuri-Bu muydu yani ?"
diye hayal kırıklığını gizlemeden söylenmişti.
.Otabek Yurio nun yanından ayrılıktan sonra içine doğan huzurla odasına doğru yürüyordu.Koridorun duvarına yaslanmış bi kıza asılan JJ i görünce yüzünde oluşan şeytani ifadeyle birlikte JJ ye sert bi yumruk atarak bayılmasına sebep olmuştu.Arkasına hiç bakmadan yoluna devam etmişti.Huzurlu bi uyku onu bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Ağrısı (Otayuri Texting)
Cerita PendekYuri&Otabek çiftinin ficidir. Yaoi olup homofobik kovucudur. Texting olarak gidecek {Kahraman&Peri }