24

913 86 37
                                    

Sabah ilk uyanan Otabek olmuştu.Gözlerini ovup açtığındaysa dün gece neler olduğunu hatırlamaya başladı.
Yurio yu yanında gördüğünde gülümsedi.

Dün JJ yi benzettiği için hiçbir pişmanlık duymuyordu.Hatta içinden "az bile yaptım o ite" diyordu.

Otabek yurio nun saçlarının arasına dikkatle elini daldırdı.Uyanmasını istemiyordu çünkü Yurio uyandığında sinirli bir kedi gibi oluyordu.Son derece huysuzdu ki Otabek bu halini seviyordu.Olduğu gibi...
Saçlarını bozarken küçük bir çocuk gibi mutluydu.
Hatta dün geceyi ve güneşle aydınlanan günü hayatının en güzel günü olarak adlandırabilirdi.

Yurio saçlarını kaşıyarak gözlerini açtı.Yatakta gerinirken Otabek i görmüştü.
Esneyerek "Burda ne işin var otabek."

  O-"Günaydın" Otabek yuri nin yanağından öperek yataktan kalktı.Az çok olanları hatırlayan Yurioysa Otabek in elini tutmuştu.

Y-"Nereye gittiğini sanıyorsun"

O-"Yüzümü yıkamaya gidiyorum"

Y-"Beni de götür"

Yurio kollarını açıp esnerken Otabekte memnuniyetle Yurioyu kollarına aldı.
Zorlanmadan kucağında taşırken panda gibi göğsüne yapışan yurio uykusuna devam ediyordu.

O-"Yanılmışım uykuluyken huysuz bir kedi değil miskin kedi oluyormuşsun"

Y-"Hmm, Sakın beni bırakayım deme"

O-"Asla"

Otabek daha sıkı sarılarak koridorda yürümeye başladı.Banyo nun kapısını açarak aynanın karşısındaki musluğun yanına geldi.Miskin kediyi musluğun yanındaki mermere oturttuktan sonra yüzünü yıkadı.
Yurio da uyanarak ona eşlik etti.
On dakika içerisinde ikiside kıyafetlerini giyip hazırlanmayı bitirmişti.Yurio kıyafetlerine aynadan bakarken elindeki telefonuyla fotoğraf çekinmeyi de ihmal etmiyordu.
Otabek böyle giderse -yurio oyalanmaya devam ederse-oteldeki kahvaltıyı kaçıracaklarını tahmin ettiğinden Yurio yu çekiştirmeye başladı.

Y-"Hey bırak beni daha fotoğraf çekinemedim, hiçbirinde iyi çıkmadım "

O-"Kahvaltıdan sonra fotoğraf için sahile gidebiliriz."

Y-"Iyi fikir, gidelim"

Asansöre binip yemek katına indiler. Yurio otabek in yanından geçen kızların otabek e attıkları "çok yakışıklı" bakışlarına karşılık otabek in diğer tarafına geçerek elini tuttu.

O-"Beni hem mutlu edip hemde şaşırtıyorsun Yurio"

Y-"Öyle mi, Mesajlardan da anladığım üzere bir sefer daha kaybetmek istemiyorum. Senin için sonuna kadar savaşırım"

O-"Benim için savaşmana gerek yok yuri, ben seni seviyorum"

Y-"Peki Mila ?"

O-"Hiç olmadı ki, Seni unutmayı başkasını sevmeyi denedim ama yapamadım"

Y-"Bunlardan konuşmayalım kahvaltımızı yapalım."

Yuri tabağını alıp boş masalardan birine oturdu.
Otabekte karşısına oturdu ve ikili konuşmadan yemeklerini yemeye başladılar.
Ikisinin aklından da farklı onlarca düşünce geçiyordu.
Otabek hayallerinin gerçekleşmesine doğru giden hayatında sevdiği kişi yanında olduğu için hiç bitmeyecek bi mutluluk içindeydi.
Yurioysa Otabek e inanmak isteyen kalbini dinliyordu.Beyninin verdiği alarmları duymamazlıktan gelerek zaten kısa olan hayatını onun için sayamayacağı iyilikler yapan ki son zamanda ona çok farklı şeyler de hissettiren kahramanına kalbini günden güne açacaktı.

Ikiliyi düşüncelerinden ayıran şey ise yanlarına oturan sinirli ses olmuştu.

-"Bana hemen açıklama yapıyorsun otabek, Sen iyi bir kardeşsin ama sana çok kızıyorum, Yani neden Mila yı üzüyorsun, onu seven sen değil miydin, neden kızdan ayrıldın, perişan olmuş, hemen gidip özür diliyorsun bende aranızı yapıyorum anlaştık mı ?"

O-"Abla bilmediğin şeyler var."

-"Neymiş şu bilmediğim şeyler acaba ?"

Otabek yurio ya baktığı zaman oda başını olumlu anlamda salladı.
Masaya Victor ve Yuride gelip oturmuş merakla otabek ve ablasının konuşmalarını dinliyorlardı.
Yurio sinirlenerek:

Y-"Hayır anlamadığım siz nerden çıkıyorsunuz, Neden gelip insanları dinliyorsunuz "insanlar özel bişey konuşuyor belki" kalkın hemen masadan"

Victor Yurio nun sinirli hallerine alıştığından ciddiye almayıp gülmüştü.Yuri de ona uyup gülmeye başladı.
Yurio dişlerini sıkarak
-"Neden kimse beni ciddiye almıyor" diye söylenirken
Otabek de ablasına yurioyla aralarındaki ilişkiyi söylemek üzereydi.

O-"Abla, benim sevdiğim kişi zaten yanımda, bunca zaman sonra ona kavuştum ve biz hiç olmadığımız kadar mutluyuz"

Otabek Yurio nun elini tutup avuçları arasına almıştı.
Dudaklarına götürüp öperken masadakiler şok olmuş halde onları izliyordu.
Victor şaşkınlıktan içtiği meyve suyunu püskürtmüş, yurio da ağzı açık bakakalmıştı.
Sonrasındaysa Yuri ve Victor birbirlerine bakıp gülümseyerek:

Y&V-"Demek dün barda gördüklerimiz rüya değilmiş"
demişlerdi.

Ablasıysa kaşlarını çatıp ikiliye bakarken birden gülmeye başladı.

-"Hahahaha...Bu çok hoş, Sen seviyorsan kardeşim buna alışabilirim hem  Yurio Mila dan daha şeker"

Otabek in ablası Masadan kalkıp Yurio nun yanaklarını sıkmaya kalktığında masadakilerde gülmeye başlamıştı.
Masadan kaçan bir adet  Yurio ardından koşan bi fangirl abla ve
onlara yetişmeye çalışan Otabek otelin mutfağında görülen son görüntü olmuştu.

~Sonraki bölüm final olacak~

Kalp Ağrısı (Otayuri Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin