80. *\Finally a bit happier/*

451 25 0
                                    

Ik ren met Draco naar buiten en ga het bos in. Draco vraagt verbaasd "Waarom gaan we hier heen?" "Hier heb ik jaren lang bijna gewoond. Ik speelde echte elke dag hier en dit was mijn tweede huis." Draco knikt en ik ga automatisch naar de boomhut.

Ik klim er gelijk in maar Draco blijft wachten. Hij vraagt "Wanneer is dit ding gemaakt?" "4 Jaar geleden." 

Ik schiet in de lach en hij vraagt "Is dit ding veilig?" "Honderd procent zeker. Ik heb het samen met Cedric gemaakt en papa heeft hem nog betoverd. Het is echt veilig." 

Draco pakt twijfelend de hendel en tilt zichzelf omhoog. Ik help hem en na een tijdje zitten we samen naast elkaar op de boomhut.

Draco kijkt voor zich uit en zegt "Het is hier echt mooi." Ik zie in de verte ons huis staan tussen de bomen en ik zeg "Voor mij is het niet meer zo bijzonder." ik glimlach en hij lacht ook en zo zitten we een tijdje en Draco zegt dan "Het spijt me dat het zo saai is, of nou ja, dat we zo veel stiltes hebben." 

"Het maakt niet uit." Ik zucht en vervolg "Ik heb zelf ook geen idee wat ik zou moeten zeggen." We zitten weer een tijdje en hij vraagt "Hebben jullie een quidditch veld in de buurt?" Ik glimlach en zeg "Ja!" Draco glimlacht ook en dan rennen we naar binnen.

Ik ren snel naar boven en pak mijn broom uit mijn kamer. Elke dag maak ik hem schoon en hoop dat ik weer samen met iemand kan vliegen.

Ik ga weer naar beneden en Draco heeft ook zijn broom. Hij was er waarschijnlijk al op voorbereid dat we gingen vliegen en dan gaan we samen naar het veldje. 

Er staat aan elke kant een doelring, want 3 aan elke kant vonden we overbodig. Papa heeft het gebied heel goed bewaakt met allemaal spreuken zodat we ongezien konden vliegen, als we niet boven de bomen zouden gaan vliegen.

Ik pak de quaffle uit de doos en dan stijgen we op. We nemen allebei een kant en dan gaan we gewoon een potje spelen, 1 tegen 1.

We zijn uren aan het spelen en de schemering begint te vallen. We landen en lopen weer terug naar huis en ik zeg "Dit was echt geweldig......." 

".......Mooi, ik vond het ook super leuk." Draco glimlacht super lief en ik leg alles neer en zeg "Het is tijd voor pannenkoeken." Ik grijns en Draco lacht en hij zegt "Is goed."

Ik ben bezig met het beslag maken en Draco staat de hele tijd grijnzend achter me. Ik vraag me heel erg af wat hij van plan is en daar kom ik ook gelijk achter. 

Hij haalt zijn vinger door het beslag en doet het op mijn neus. Ik laat gelijk alles vallen en leg ook wat beslag op mijn vinger en smeer het over zijn hele gezicht. We barsten in lachen uit en hij zegt "Dat is niet eerlijk!" Nu barst ik in lachen uit en we eindigen in een gevecht.

Na een kwartier zijn we eindelijk klaar en is er meer dan de helft van het beslag weg. Alles is op de muur en ik zucht en zeg "We kunnen helaas niet onze wand gebruiken." 

"Dan doen we het op de ouderwetse manier." Hij doet als laatste nog een keer zijn vinger met het beslag op mijn neus. Hij wilt graag de winnaar zijn en ik laat het met voor wat het is en voeg nog wat ingrediënten toe.

We zijn bezig met het bakken en opeens neemt Draco het over en zegt "Let op." 

Hij gooit de pannenkoek in de lucht en laat hem weer omgedraaid terug komen. Ik lach en zeg "Geef het terug." Ik pak het over en doe precies hetzelfde maar laat het 3 keer ronddraaien en Draco kijkt er fascinerend naar en zegt "Waarom ben jij overal beter in?" 

Ik grijns en laat wat water uit de beker omhoog komen en doe een klein beetje in zijn oor. Ik barst in lachen uit en ren met het bord vol met pannenkoeken weg.

Ik leg het neer op de eettafel en Draco komt de kamer in en kijkt vol verwondering om zich heen. Ik had het een beetje geblindeerd en wat kaarsen aan gedaan voor een romantisch idee. 

Draco zegt "Dit is fantastisch." Ik glimlach en Draco gaat tegenover me zitten en ik zeg "Eet smakelijk." "Eet smakelijk." Ik leg een pannenkoek op zijn bord en eentje op mijn bord en dan doen we er allemaal lekkere dingen overheen.

Alle pannenkoeken zijn op en ik stapel de borden op elkaar en loop de keuken in. Als ik door de deur heen ben laat ik bijna mijn borden vallen. 

Ik had helemaal niet door dat we er zo een rommel van hadden gemaakt en Draco staat dan opeens achter me en vraagt "Gaat alles goed?" ik kijk hem aan en zeg "Goed?! Kijk deze keuken!!! Daar is niks goeds aan." 

Draco schiet in de lach en ik lach dan automatisch mee en leg de borden op het aanrecht en zeg "Jammer dat we niet mogen toveren buiten school." Ik pak een emmer en vul die met water en zucht. 

Draco pakt gelijk een spons en zegt "We hebben dit samen gedaan, dan gaan we het ook samen opruimen." Ik pers er een klein glimlachje uit en hij zegt "Ik meen het." 

Hij begint met alle vieze afwas in de gootsteen te leggen en dan ga ik ook maar meehelpen want ik ga Draco niet al het werk alleen laten doen.

We zijn druk bezig met opruimen en omdat we toch zo in de opruim modus waren gingen we gelijk alle kastjes mooi indelen en alles schoonmaken, in de keuken dan. 

Ik ben best blij dat Draco dit wilde doen want ik had geen idee wat we anders konden doen. We zijn net klaar en ik haal opgelucht adem en zeg "Dat was nog best wel leuk." Draco glimlacht alleen maar en haalt een pluk haar die uit mijn staart was gevallen voor mijn gezicht vandaan en zegt "Ik vond het echt leuk."

We hebben een potje toverschaak gespeeld en ik heb Draco dik ingemaakt. Maar ik merk dat hij wel steeds beter word.

We lopen naar boven en ik zeg "Ik ga me omkleden, niet stiekem gluren." "Ik zou niet durven." Hij grijnst en ik geef hem een speelse klap en doe snel de deur dicht.

Ik doe snel mijn Pyjama aan en doe de deur weer open en ik zie Draco verveelt tegen de muur aanleunen. Hij kijkt gelijk op en zegt "Charmante pyjama." ik kijk naar beneden en zei dat ik mijn Holyhead Harpy's pyjama aan heb en vraag "Wat is hier mis mee?" 

"Niks." hij grijnst en ik kijk hem verdacht aan en dan loopt hij mijn kamer in om zelf ook om te kleden.

Ik ga de kamer weer in en zie dat Draco een kort broekje en een simpel shirt aan heeft. Zelfs met die kleren is hij knap. 

Hij vraagt "Problemen met mijn pyjama?" "Nee hoor." Ik glimlach en kruip maar gelijk in bed en zeg "Ik ben echt kapot van vandaag. Ik heb sinds dagen niet zoveel gedaan." "Draco glimlacht en zegt "Welterusten Ash." "Truste." ik controleer even of Draco op zijn matras ligt en doe dan het licht uit.

We praten nog iets van 2 uur lang door en dan merk ik dat mijn ogen echt elk moment dicht vallen en zeg nog een keer welterusten en val in een diepe slaap.

=•=•=•=•=•=•=•=•=•=•=

Ik ga wat veranderen aan het boek, gaan jullie er wat van merken? Nee waarschijnlijk niet. Ik merk gewoon dat als ik een hoofdstuk opnieuw doorlees er heel veel schrijf fouten inzitten. Ik ga nu al mijn hoofdstukken langs en de fouten er proberen uit te halen. Je hoeft dus niet alles opnieuw te lezen.

In love with the wrong |Harry Potter|  |fanfiction| |dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu