8. rész (vásárlás)

1K 29 0
                                    

Reggel Regi ébresztésére keltem.
-Ebby! Kelj fel! Indulunk vásárolni!
Az utolsó mondatára felpattantam, és rohantam a fürdőbe rendbe szedni magam. Kifésültem mogyoró barna hajam, copfba raktam, aztán kis smink (korrektór, rózsaszín szájfény, szempilla spirál). Felvettem Adidas pólóm, combközépig érő fekete nadrágom, és kék Adidas cipőm. Felkaptam pénztárcám és telefonom, lefutottam a lépcsőn, ahol már Regi várt. Beszálltunk a kocsijába, aztán megnéztem telefonom, és láttam: 13 új üzenet, 2 nem fogadott hívás. Igen, ez azért ilyen sok, mert már két napja nem néztem a telóm. Megnyitottam az üzeneteket, és mind Lilytől jött.
Lily: Szia! Képzeld! Összejöttem Chrissel!
Lily: Dúl nálunk a love!
Lily: Nálatok mizu?
Lily: Hahó!
Lily: Van ott valaki?
Lily: Halihó!
Lily: Élsz még?
Lily: Olvasom a leveledet!
Lily: Mi? Miért? Mi az, hogy nem kerestelek?
Lily: Itt írogatok neked!
Lily: Na jó, hagyjuk!
Lily: Soha többé nem barátok!
Lily: Na csá!
Aztán megnéztem ki hívott. Egyszer Lily, egyszer James. James? Miért hívott volna? Mindegy! Majd később felhívom.
-Szállj már ki!-rángotott ki a kocsiból Regi
Felkaptam a tárcám, majd a boltba rohantam Regi után. Regi elrohant, én pedig utána kiabáltam.
-Regi! Várj!-de nem állt meg, futozott tovább
Én megbotlottam egy földön lévő nadrágban, és elestem.
-Áúú! Fáj a lábam!-szisszentem fel
Majd valaki megfogott, és úgy emelt fel, mint egy menyasszonyt. Mivel csukva volt a szemem a sírástól (annyira fájt), nem láttam ki az. Kinyitottam a szemem, és láttam ki az...

Sziasztok! Eddig hogy tetszik a story?  Nem túl perverz? XD Enyhítsek, ne legyenek ennyire perverz részek? Vagy legyen továbbra is ilyenek? Vote-oljatok, ha tetszik!
Puszi! 😘😍

Szerelmes Kihívások (+18) {Befejezve √}Where stories live. Discover now