-Tudod...ömm...Jamest...le...le...leszoptam! Sajnálom! Nagyon! Kényszerített!
-Csss!-csitított-Így lesz miért szakítanom vele, és összejönni veled?
-Velem? De...én...a fiúkat szeretem!
-De tudom, hogy engem is!
-Nos...
-Na látod! Te is szeretsz!
-De én ma Chrissel randizom!
-De még nem vagytok együtt?
-Nem!
-Akkor szex?
-Hhh...
Majd vad csókba kezdtünk. Bejutásért nyaltam meg alsó ajkait. Beengedett, és nyelvünk a másik szájában kalandozott. Leültettem egy székbe, beleültem ölébe, és vetkőztem. Először lassan levettem a pólóm, majd nadrágom. Bugyiban és melltartóban voltam az ölében. Lassan a nyakamtól egészen a hasam aljáig levezettem 2 ujjam. Erre felnyögött. Felálltunk a székből, majd pucérra vetkőztettem, és lenyomtam a földre, én pedig levettem melltartóm és bugyim, mire már én is pucér lettem. Kivettem a raktárból a vibrátort. Lefeküdtem Regi felé, könyökömmel támasztva magam. Újra egymás ajkaihoz tapadtunk. Feldugtam neki a vibrátort.
-Ahhhhh!-nyögött fel
-Csss!-tapasztottam csókommal el száját
Csónkba elég erős nyögéseket tett bele, mert elindítottam a vibrátort. Leállítottam mielőtt elélvezett volna, kihúztam belőle, és számba dugtam, majd leszoptam róla édes nedvét.
-Hmm...de fincsi valaki!-mondtam neki
Majd nyelvemet a nyakától a hasa aljáig lecsúsztattam, aztán le a csiklójához. Körbe pusziltam, majd rátapasztottam szám, és kiszippantottam. Erre elélvezett.
-Én jövök Bébi!-kapta ki kezemből a vibrátort és felém kerekedett
Majd újabb csók alakult ki. Ujjaival csiklandozta oldalamat. Lejjebb haladt, leért a seggemig és belemarkolt, amit azzal díjaztam, hogy én is belemarkoltam az ő seggébe. Míg ujjával előre ment. Feltolta lábaimat jobban hozzáférve csiklómhoz. Ujjai lekúsztak oda és belémnyomta 1 ujját, amit elkezdett körkörösen mozgatni bennem.
-Ahh! Ne hagyd abba!-suttogtam lihegve neki
Majd már 2 ujjal táncolt bennem. Már majdnem elélveztem, de kihúzta ujjait.
-Most miért?-háborodok fel
-Mert akkor élvezel el, amikor én engedem!
Fejjel is lekúszott lábaim közé, majd perverz vigyorral nézett rám. Nyelvével kinyalt.
-Ahhhhhh!
Majd szippantott egyet. Na erre elélveztem.
-Köszi, hogy hívtál!-feküdt mellém Regi
Erre csak rámosolyogtam.
-Mennem kell! Te is menj! Szia!-mondtam neki, majd kitessékeltem a boltból már felöltözve
A munka további része eltelt unalmasan. Mivel már 7 is elmúlt rohantam haza. Jött egy csomó üzenetem. Majd holnap megnézem. Gyors letusoltam és elaludtam a kényelmes ágyamban.
YOU ARE READING
Szerelmes Kihívások (+18) {Befejezve √}
RomanceEbby Saccnak élete első szerelme egy nagy csalódás. A srác még a legjobb barátnőjével is kavar, ezért megutálja a legjobb barátnőjét. De mikor már több srác is belekeveredik az életében, akkor teljesen feje tetejére áll a világ. Ebbynek rengeteg fáj...