-Igen?-kiabáltak bentről
Beléptünk és le kellett ülnöm Lily mellé! Grrr....! Egy papír labda repült az asztalra. Ez állt benne:Szia!
Mi volt a dirinél? Bajba kerültél? Mi lett a Ribivel, khmm...Lilyvel? Jól vagy? Mikor mész ma haza? Téged érdekel amit a tanár magyaráz?
Jack :)Miután ezt elolvastam elmosolyodtam, mert jól esik, hogy valaki törődik velem. Régen volt ilyen. A Ribi (Lily) odahajolt hozzám és elkezdte olvasni a levelet, de gyorsan elhúztam előle és visszaírtam.
Szia!
Hát...semmi érdekes. Én nem, csak ez itt mellettem. Jól vagyok. Öt körül, mert dolgoznom kell. Utána átmegyek, és akkor megírjuk a házit! Dehogy érdekel.
EbbyMajd ezt átdobtam az ő asztalára.
-Chris! Itt mi a megoldás?-szól a tanár majd a táblán mutatja a feladatot
-Tudja tanárnő, nem értek az ilyen dolgokhoz!
-Tudom, ezért kérdezlek téged! Na mennyi?-húzza fel szemöldökét a tanárnő
-Nem tudom.-jelenti ki egyszerűen Chris
-Hhh...hát jó!-fúj egyet a tanár, majd folytatja a bla bla blázást. A dumát a csengő szakítja félbe. Mindenki elköszön majd kimegy/kimenne.
-Ebby, Lily! Maradjanak!-hív vissza a tanár
Leülünk a székre majd elkezdünk tárgyalni.
-Na mit akar?-hozza fel flegmán Lily itt mellettem
-Tanárnő, mielőtt elkezdené szeretnék mondani valamit!-vágok közbe
-Igen?-néz rám a tanár
-Szeretnék elülni Lily mellől!
-Rendben. Az egyik üres padba majd leülhet!
-Köszönöm!
-Szóval...-folytatja a tanár-valami baj van kettejük közt?
-Igen!-vágjuk rá egyszerre
-Azt akarom, hogy az iskolában azonnal hagyják abba! Rontják az iskola színvonalát!-üvölt a tanár. Igen, ő valójában egy zsémbes asszony
-Nyugii!-lazáskodik Lily
-Ne nyugtasson, mert még kap büntetést!-ordít tovább-Most pedig húzzanak el! És ne feledjék, az iskolában nyugodjanak le!
Majd kimentünk egyenesen a következő órára. Igazából a többi óra nyugalmasan telt el a Lily mentes padomban. Majd indultam munkába.Sziasztok! Bocsi, hogy késtem, de nem volt ihletem és ez is elég rövid lett, amiért bocsi! De azért remélem tetszik! Ha tetszik, akkor ☆-olj! Köszi! Puszi! Jó éjt!
ESTÁS LEYENDO
Szerelmes Kihívások (+18) {Befejezve √}
RomanceEbby Saccnak élete első szerelme egy nagy csalódás. A srác még a legjobb barátnőjével is kavar, ezért megutálja a legjobb barátnőjét. De mikor már több srác is belekeveredik az életében, akkor teljesen feje tetejére áll a világ. Ebbynek rengeteg fáj...