Reggel amikor felkeltem nagy meglepetés volt mellettem. James ott volt! Betartotta az ígéretét! Imádom ezt a gyereket. Észrevettem, hogy ma suli+a munka. Elkezdtem ébreszteni Jamest.
-Jameees! Kelj fel kérlek!-suttogtam
Adtam puszit az arcára. Erre ő hirtelen megfogta az arcom és megcsókolt. Meglepődtem, hogy most gyengéd volt. Tegnap vad, szenvedélyes volt.
-Menni kéne suliba! Plusz nekem majd melózni!
-Basszus, tényleg! Állj!...hánykor jössz haza?
-4kor-aztán megírom a leckét
-Utána huncotkodhatunk?-vigyorgott perverzül
-Hmm...attól függ!
-Mitől?
-Filmekben láttam már, és gondoltam kipróbálhatnánk!
-De mit?
-Kikötözhetnél! De most nálad leszünk! A lakásomhoz Lilynek van kulcsa!
-Hú...de bevadult valaki!-nevetett fel-Eddig azt hittem félénk, szerény vagy!
-Én is! Szerintem ezt te teszed!
-Az nekem csak jó! Szóval egész nap normális vagy, aztán haza jössz, és kiéled rajtam szexuális vágyaidat? Az nekem csak egy újabb pont!
-Király! Amúgy is csak rajtad akarom kiélni!
-Szeretlek!
-Szeretlek!
Húztunk készülődni.
-Figyu! A suliba muszáj tudni a többieknek arról, hogy járunk?-kérdeztem
-Nem!
-Oké! Köszi!
Bementünk a suliba. Lily rögtön odajött hozzám.
-Szia!-köszönt és közben úgy megölelt, hogy majdnem megfulladtam. De már megszoktam-Szia!-köszöntem vissza
-Mizu?-kérdeztem
-Képzeld, jött egy rohadtul helyes pasi az osztályba! A neve Chris
Basszameg! És ha tényleg helyes? Jamessel egy osztályba járunk, és most jön még egy szívdöglesztő? Jajj...
-Ő az!-mutatott rá egy fekete hajú, zöldes szemű, kb. 180-185 cm magas, ami hozzám képest nagy, mert én csak 175cm vagyok. Mondjuk...James is 180 cm
-Tetszik neked?-kérdeztem
-Igen! Nagyon helyes! Rámozduljak?
-Aha! Menj oda, és mutasd az osztályunkat, termünket, hátha összejön!
-Köszi! Akkor mentem! Este megbeszéljük a dolgokat SMS-ben! Szia!
-Oké! Szia!
Jamessel minden órám közös. Matek lesz a kövi óra! És biológián és matekon ülök James mellett, a többin Lily mellet. Még szünet van. James kivételesen egyedül áll és nem volt körülöttünk senki, ezért szóltam neki.
-James, beszélhetünk?
-Persze!-elrángattam a lány WC-be-Mit szeretnél?
-Tudod...láttam olyan filmeket, ahol volt a csaj meg a srác. Összejöttek, és órákon egymás gatyájában turkáltak.
-És? Szeretnéd, hogy én is azt csináljam?-mosolyog rám perverzül
-Nem! Én pont hogy nem szeretném! Ha most nem éled ki magad, akkor munka és tanulás után úgy is szexelünk. Na ott, majd kiélheted magad! Főleg, hogy megbeszéltük, hogy ki leszek kötözve, így még ellenállni sem tudok!
-Hm...szivi! Már attól feláll, hogy arra gondolok amikor otthon kikötözve leszel előttem és azt csinálok, amit akarok! Dee...megpróbálom türtőztetni magam!
-Köszi! Szeretlek!
-Én is szeretlek!
Megcsókoltuk egymást, aztán a többiekkel bementünk a terembe. Matekon Jamessel az ablak felőli 5.padsorban ülünk. A tanár elkezdett magyarázni- és magyarázni, de nem igazán figyeltem, mert a középső padsor 5.padjában ül Chris, aki folyton engem bámult. Fura volt, de én próbáltam nem ránézni. Óra közben James párszor rárakta kezét combomra, és elkezdte felfele csúsztatni, aztán magától levette, mikor oda ért. Gondolom emlékszik rá, miről beszéltünk, és hogy próbálja magát türtőztetni. Ekkor folyton rámosolyogtam. Matek volt az utolsó órám. Elköszöntem Jamestől és Lilytől, aztán indultam is munkába.
-Jó napot kívánok! Megjöttem!
-Remek! Akkor Regina, elmehet! (Regina a másik műszakban dolgozik)
Csak úgy jöttek-mentek a vendégek. De egy vevőre felfigyeltem. Egy nő volt. Ugye ebben a boltban bármi ajándéknak valót megtalálunk. És a nő egy műpéniszt vett. Kicsit elmosolyodtam. Mi lenne, ha vennék Jamesnak máshol egy vibrátort, amit belém rakhatna? Gondolkoztam. Vége lett a műszakomnak. Mentem a koleszba, de odafele menet, vettem egy vibrátort. Már a gondolattól elnedvesedek, hogy belémrakja, és bekapcsolja. Beértem a koleszba, amit én hazának hívok. Remélvén, hogy nincs egyik haverja se bent Jamesnél, bekopogtam. Kinyitja, én pedig a nyakába ugrottam.
-Szia! Megjöttem!
-Szia!-lágyan megcsókolt
Bevitt, bezárta utánunk az ajtót, bementünk a szobájába és így szólt.
-Ebbyyyyyyy! Ideje a megállapodás rám eső részét teljesíteni!
BINABASA MO ANG
Szerelmes Kihívások (+18) {Befejezve √}
RomanceEbby Saccnak élete első szerelme egy nagy csalódás. A srác még a legjobb barátnőjével is kavar, ezért megutálja a legjobb barátnőjét. De mikor már több srác is belekeveredik az életében, akkor teljesen feje tetejére áll a világ. Ebbynek rengeteg fáj...