24.rész (Titokzatos nő /+18/)

2.4K 15 0
                                    

Ott feküdtem az ágyon lekötözve, pucéran, és a csiklóm dörzsölésért kiált, de nem érem el.
-Titokzatos nő! Segíts rajtam! Vedd ki a vibrit kérlek!
Kihúzta, aztán hirtelen újra bedugta, majd megint ki, megint be és ezt még 5ször.
-Ahhhhhh! Kérlek ne! Nagyon bizsergek!
-De tudom, hogy jó érzés!
-Igen, de már nagyon beindultam és kitágultam! Egész nap ez a kurva nagy vibrátor volt bennem!
-Kitágultál? Azt majd meglátjuk!
Hallom, hogy nyílik az ajtó. A nő levette rólam a szemfedőt, de a vibri még mindig bennem mozgott.
-L...L...Lily?-csodálkoztam-Chris? Regi?-mutattam a többiekre akik bejöttek
-Na Ebbz! Édes négyes lesz most!-mondja Chris
-De én...-kezdtem
-Cssss!-csitított Regi
Chris rátapadt a számra.
-Hm...Ebbz! Én még úgy sem voltam benned! Ha már a randira nem jöttél el!-felálltak és mind a 3an pucérra vetkőztek, majd Chris rámfeküdt és óvszer nélkül hirtelen belémvágta kurva nagy farkát és elkezdett nagyon gyors tempót diktálni, közben Regi rátapadt a számra, Lily pedig a mellemet szopta.
-AHHHHHH!-nyögöm
Chrisnek is vannak halkabb nyögései. Egyszer csak tövig belém nyomul, férfiassága megfeszül.
-Ebbz!-és érzem, hogy belém löveli spermáját, majd én is elélveztem
-Csere!-kiált fel Chris
Most Lily van a csiklómnál, Regi a mellemnél és Chris a számnál, de Chrisnek nem a szája tapadt az ajkamra, hanem a farkát rakta a számba tövig. Már majdnem megfulladtam hatalmas méretétől, és Lily belém nyal. Nyögni próbálok, de Chris méretes férfiassága ki-be húzódik a számban, Regi pedig markolássza a mellem és szívja a bimbóm. Lily feldugja 2 ujját, de nem mozdul. Már ujjait beteríti a nedvem, majd elkezdi ki-be húzni, pontosabban ujjaival bassza a puncim. Erre elélveztem. Kihúzza, majd Chris farka mellé bedugja a 2 ujját, én pedig lenyaltam róla a nedvem. Most Lily ráült a csípőmre, és punciját az enyémmel súrolja.
-Ahhhhhh!-nyögök
Nagyon jó érzés. Egyszer csak valami forró csúszik le a torkomon. Igen, Chris fehér trutyija. Most veszem észre, hogy miközben Regi a mellemet markolja, Lily pedig rajtam lovagol, hogy ők ketten csókolóznak, Chris addig a számat dugja tovább. Na itt élveztem el immár 3adjára.
-Csere!-kiált Lily
Most Lily nyelve kalandozik a számban, Chris van a mellemnél Regi pedig a nőiességemnél. Lily olyan szenvedélyesen csókol. Chris a farka hegyével izgatja a már kő kemény mellbimbóm, Regi pedig...ahh! Regi pedig feludta 4 ujját ami már tornádóként jár bennem, miközben Chrissel csókolózik. A 4. elélvezésemhez közeledtem, mikor Regi kihúzta ujjait és Chrissel lenyatta, majd újra feldugta, de csak 2 ujját, amihez társult Chris férfiassága. Olyan tágnak érzem magam. Már izzadok, feszülök, fáj mindenem, de jó érzés a kényeztetés.
-Ohhh...! Olyan jók vagytok!-ordítok a Lilyvel való csókunkba
-Tudjuk, Babe!-mondja Chris
Majd Regi ujjai és Chris farka elkezdenek bennem ki-be mozogni. Itt élveztemel 4edjére. Chrisnek befeszült keménysége, de gyorsan kihúzódott és mellemre lövelte, majd lenyalta. Nem tudom hogy, de már 5ödjére élveztem el. Reginek az ujjai is kijöttek belőlem. Regi és Lily elmentek, de Chris maradt. Már félek. A hasamra fordított.
-Pucsíts!-mondta
Tettem amit kért, mert féltem. Belevágta a seggembe férfiasságát.
-Aaaaaaahhhhhh! Chris! Én sose kaptam seggbe!-kiáltottam
Ki-be húzodott popsimba, közben feldugta nőiességembe 4 ujját. Már könnyeztem, annyira jól esett. Az ujjai is ki-be mozogtak. Beleélvezett a seggembe. Kihúzta mindenét belőlem, majd rácsapott hátsomra.
-Viszlát Babe! Dugható bula vagy!-ezzel felöltözött és kiment
Otthagyott. Pucéran, kikötözve. Elaludtam.

Sziasztok! Ez hosszú lett! ☆ ha tetszett! Köszi! Puszi!

Szerelmes Kihívások (+18) {Befejezve √}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora