Kicsöng...📞📞
2 csöngés után megszólalnak a vonal másik végéről.
Regi: Hallo?!
Én: Szia! Regina?
Regi: Szia! Igen! Mondd!
Én: Átmehetek? Beszélnünk kell, mint barátnő a barátnővel!
Regi: Persze! Érted megyek kocsival! Melyik koleszban vagy?
Én: Hemmingtons Kolesz!
Regi: Oké! 10 perc! Pakold be minden holmid! Nálam fogsz lakni mostantól!
Én: Neked saját házad van?
Regi: Igen! Na megyek! 10 perc! Szia!
Én: Szia!
Letette...📞
Összepakoltam minden holmim, Lilynél hagytam egy cetlit amin ez áll:
Szia!
Én többé nem vagyok a barátnőd! Nem keresel, kerülsz és elegem van. Viszlát!
Ebby
10 perc múlva tényleg itt volt Regi. Lesiettem a kocsihoz, beszálltam bőröndömmel, megöleltem, majd hajtottunk a házához. Beléptem, és...hűha! Csodás, tág volt az egész! És ebben egyedül lakik? Mázlista!
-Regi! Én csak akkor lakok itt, ha nem vagyok terhedre!
-Dehogy vagy terhemre! Mivel 2 évvel idősebb vagyok, nem járok suliba sem! Viszont neked még van a suliból nyári szünetig!
-Tudom!-biggyesztettem le ajkam
-Nyugi, hamar elmegy! De most gyere, felvezetlek a mostantóli szobádba!
Mikor felhúzott a lépcsőn, kinyitotta az ajtó(m) tátva maradt a szám. Volt benne hatalmas TV, nagy francia ágy, és minden ami kell.
-Regi! Nagyon köszönöm!-ugrottam nyakába
-Szívesen!-suttogta fülembe, amitől kirázott a hideg.-Holnap mivel szombat lesz elmegyünk vásárolni, aztán egy buliba, ahova meghívtak engem!
-Oké!
-Viszont most elmondod miért akartál átjönni? Pasi van a dologban, ugye?
-Igen. 2 is!
-2??? Hogy hogy?
-Tudod az ajándékboltban megerőszakoltak, amit még élveztem is, sőt párszor bátorítottam. Nem vagyok normális! Ezt elmondtam a pasimnak, hogy megerőszakoltak, kérdezte ellenkeztem-e, amire igent mondtam, ami valamennyire igaz volt, aztán megkérdezte, hogy élveztem-e, azt mondtam nem, erre ellenőrzés képpen benyúl a bugyimba, végighúzta csiklómon ujját, kihúzta, majd ott volt rajta a nedvem, ami azt jelezte, hogy élveztem, ami igaz volt, mert vágytam arra az erőszakoló pasira, olyan szexi volt, ő pedig ezért kidobott!
-Hjajj...a pasik csak megkeserítik az életet!-ölelt meg, én pedig visszaöleltem
-Neked van barátod?-kérdeztem tőle
-Nincs!
-Megértem, miért nem akarsz összejönni egy pasival és komoly kapcsolatba kezdeni!
-Hát igen. Most viszont menjünk aludni, mert holnap hosszú lesz a nap!
-Oké! Viszont Regi! Nem aludhatnék csak ma nálad? Tudod, a megrázó élmények után.
-De, persze!
Átöltöztem, majd bementünk szobájába és lefeküdtünk az ágyra. Én az egyik végében, aztán éreztem mögöttem a besüppedt ágyat, és Regi átkarolta a derekam. Kicsit meglepődtem, aztán rájöttem, hogy ő a barátnőm és nem a pasim, szóval nem azért ölelt meg, mert meg akart dugni, hanem mert ő barátom és a nehéz helyzet után jól esett az ölelés egy baráttól.
-Jó éjt!-suttogtam
-Jó éjt!-köszönt
ESTÁS LEYENDO
Szerelmes Kihívások (+18) {Befejezve √}
RomanceEbby Saccnak élete első szerelme egy nagy csalódás. A srác még a legjobb barátnőjével is kavar, ezért megutálja a legjobb barátnőjét. De mikor már több srác is belekeveredik az életében, akkor teljesen feje tetejére áll a világ. Ebbynek rengeteg fáj...