5. rész (sulis élvezkedés /+18/)

2.5K 26 0
                                    

Reggel amikor felkeltem valami nezéz volt rajtam. Hirtelen elkezdett puszilgatni.
-Ebby! Kicsi szívem, kelj fel! Iskolaaa!-suttogott
Kinyitottam a szemem, és megcsókoltam száján.
-Jó reggelt! Ahhj...menjünk!
James elment a fürdőbe készülődni, én pedig átmentem saját lakásomba, és elkezdtem vetkőzni. Éppen vettem le a melltartóm, mikor valaki hátulról megfogta a melleimet.
-James?!
-Igen!
-Ne most kérlek!-még nekem is fájt amit mondtam, annyira kívántam.
-Oké!-szomorodott el, aztán eszébe jutott valami-Hmm...Ebby nem vetkőznél és öltöznél fel előttem?
-Neem!
-Kééérleeek!
-Na jó!-vigyorogtam, beadva derekamat-Most egy szexi előadás jön!
James leült a székre. Én pedig beleültem az ölébe. Levettem melltartóm, James pedig belemarkolt.
-Na na! Te most csak is nézel! Este majd megkaphatsz!-mosolyogtam perverzül
Levettem bugyim is. Majd elkezdtem magam masszírozni ott lent. James nézte, és szinte már szenvedett. Majd magamnak feldugtam 2 ujjam. Felnyögtem, és éreztem James ágaskodni kezdő farkát.
-Hmm...valaki felizgult!-haraptam ajkába
Elkezdtem mozgatni magamban ujjaimat. Majd kihúztam, és lenyalattam Jamessel.
-Jajj Istenem! De finom vagy!!-szólt nekem
Majd felálltam róla, és felvettem a fekete csipkés bugyim, hozzá fehér csipkés melltartóm. Jamesnak már nagyon felállt. Izgató volt nézni, hogy egyre jobban ágaskodik. Aztán felvettem fehér pólóm, amin ez a fekete felirat volt: I'm a Princess!  Hozza fekete rövid gatyát, mert meleg volt, ahhoz párosult Adidas cipőm. Mikor elkészültem, James szólt.
-Bébi, nagyon meg fogod kapni este!
-Már várom!
Elindultunk suliba. Matekkal kezdek, aztán biosz. Hú...ezen a két órán James mellet ülök. Matekon csengőkor bejött a tanár, felálltunk, köszöntünk aztán mikor leültünk James a székemre rakta kezét, én pedig ráültem, és belemarkolt a seggembe. Elvettem aztán kezét. A tanár egész órán csak dumált, én meg már majdnem elaludtam, mikor James suttogott:
-Hé, bébi! Nem gond, ha otthon majd kikötözlek?
-James! Azt ma nem! Terveim vannak veled, amit lekötözve nem tudok megtenni! Bocsi! És gondolom neked is!-erre bólintott egyetértését jelezve
-Szóval, ha nem kötözlek ki, akkor ma piszkálhatlak órán!
-Ömm...hát...igen! De ne túl feltűnően!
Vége lett az órának. Nálunk a 2. óra után van nagy szünetünk minden nap. Most biosz jön, szóval az után húzok nagyszünetbe kajálni. Órán késve bejött a tanár, köszöntünk. Már izgultam mit és mikor fog James bármit tenni velem! Talán órán? Szünetben? Bármikor lecsaphat. Lehuppantam James mellé. Átkarolta vállam, és belemarkolt mellembe. Belenyögtem fülébe nem túl hangosan.
-Mondtam, hogy ne túl feltűnően!-lebiggyesztettem ajkamat
Ő beleharapott. Jó érzés volt, aztán szexin rámnézett. Kikerekedett szemmel néztem rá.
-Te kis mozdulatoktól is felizgulsz?
-Nem!-mondtam hazudva, mert már nedves lettem attól, hogy megmarkolta a mellem
-Biztos?-kérdezte
-Igen!
Kikerekedett szemekkel néztem rá, mert a pad alatt benyúlt nadrágomba, onnan bele a bugyimba, és csiklómnál végighúzta ujját, majd kivette, és megmutatta.
-Hát, nem úgy látom!-perverz mosolyával mindig elcsábít-És mit csinálnál, ha feldugnám beléd itt csak egy ujjam?
-Képzeld, tegnap vettem egy vibrátort! Azt feldugatod majd nekem!
-Hmm...izgató!
Majd belenyúlt a bugyimba, ami már nagyon nedves volt, és belém rakta egy ujját!
-Ahhh...James!-súgtam neki-Én jövök!
Kihúzta kezét, majd én nyúltam bele nadrágjába, és ráraktam kezem márr álló farkára, és belnyögött a fülembe. Majd kivettem, mert kicsöngettek, és James odasúgta nekem:
-Otthon majd keményen megtornáztatlak!-vigyorgott
Elmentem kajálni, és a többi órám dög unalmasan elment.
Indultam munkába.

Szerelmes Kihívások (+18) {Befejezve √}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora