*Szerda reggel*
Reggel felkeltem összekészülődtem és tűztem iskolába. Kinyitottam a szobaajtóm, lehajtott fejjel elindultam kifele, de valami keménybe ütköztem.
-James?-emeltem fel fejem és láttam, hogy rózsa van nála
-Ebby ezt neked hoztam! A tegnapi miatt! Sajnálom!
-Öhm...köszi! Dee...ezzel nem tetted jóvá! Kurva erőszakos voltál.
-És...ha bebizonyítanám, hogy megbántam? Mondjuk egy csókkal?!
-Ez komoly? A tegnapi után még csókot akarsz?
-Igen baby!-húzott derekamnál fogva magához
-Engedj el!-próbáltam kiszállni karjai közül, de sikertelenül
-Az enyém vagy!-csókolt meg
-Hagyjál!-löktem el magamtól ismét sikertelenül
-Nem nem! Ma nem mész suliba!-mondta és újra lecsapott ajkaimra, és visszacsókoltam.
-Hmm! Hagyjalak békén? De te is akarod!
-Hagyj!
-Nem!
-Regi ilyenkor hol a picsában van?
-Korábban kellett dolgoznia mennie.-majd rátelepedett számra
Vadul csókolt, ami tetszett és visszacsókoltam. Bevitt a szobámba, becsukta és neki lökött az ajtónak, úgy csókolt tovább. Kezeimet nyaka köré, lábaimat pedig dereka köré fontam. Számat magára hagyva nyakamat kezdte csókolni. Leszálltam derekáról és levetkőztünk teljesen pucérra, majd lefeküdtünk az ágyra. Vad csókja ellágyult. Nyelveink már táncoltak. Megmarkolta mellem nyakam csókolása közben.
-Ahh!-nyögtem
-Ha elmész a nevemet kiáltsd majd!-súgta nekem
-Csak ha te is!-lihegtem fülébe
Majd mellemre tért át csókjaival, aztán szopogatni kezdte bimbóm. Ránéztem, és izgató volt.
-Ahhh!-nyögtem fülébe, mert feldugta nekem 3 ujját
Már a másik bimbómnál tartott ajkával, mikor elkezdte lassan mozgatni bennem ujjait, majd gyorsan.
-James! Ezt nem lenne szabad!-lihegtem fülébe
-De igen baby! Mindent szabad!
Már éreztem alhasamban a feszülést, de kihúzta ujjait, amit morgással díjaztam. Elővett egy óvszert és felgörgette nagy farkára. Izgató volt nézni. Elhelyezkedett a résemnél.
-Szeretnéd?-kérdezte
-Akarom! Dugj meg!!!!!!-mondtam akaratosan
Nem tudom miért indultam be tőle. Belémhatolt, de nem mozdult, hanem ott bent állt.
-Csináld máár!-kérleltem
-Mondd a varázs mondatot!!
-Nem!
-Akkor maradok!
-Hhh...BABY BASSZ MEG!!!!
-Csak ez kellett.
Már nedvem beborította faszát, mikor egyből elkezdett kurva gyorsan ki-be húzódni.
-AHHHH! JAMES!
-BABY!-javított
-BABYYYY!!!!-ezzel jeleztem hogy el fogok menni
Elmentem, de ő még mindig baszott. Nem fájt, nagyon jó érzés volt.
-Ebzzz!-jelezte, hogy el fog menni
Elment, majd levette magáról a kotont és kidobta a kukába. Most én feküdtem rá, de fordítva. Ő kinyalt, én pedig leszpotam 69-es pózban.
-Jaaameees!
-BABY!-javított
-BAAAABBYYYY! El fohoogoohok mehennihhi!-lihegtem
Nedvem rácsorgott arcára.
-Ebbz!-jelezte, hogy el fog menni
A meleg, jó ízű spermája lefojt a torkomon. Én még tovább szoptam, míg ő tisztára kinyalt. Majd lefeküdtünk egymás mellé és csak néztük egymást. Betűrtem egy kósza tincsét füle mögé. Mire ő megfogta az arcom és megcsókolt.
-Ebbzz!-kezdte-majd valamikor tudunk beszélni?
-Öhm...persze! Holnap a te szobádban? Én a héten nem megyek suliba.
-Én sem. Akkor holnap az én szobámban!
Átöleltük egymást, és így pucéran aludtunk el. Éreztem meleg férfiasságát combomon, majd mély álomba szenderültem.Sziasztok! Igen, késtem, de ajándékba kaptatok egy elégge perverz részt! Bejön a story? ☆ ha tetszik! Holnap remélem tudom hozni a következőt. Ha tetszik ☆-olj! Köszi! Puszi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szerelmes Kihívások (+18) {Befejezve √}
RomantizmEbby Saccnak élete első szerelme egy nagy csalódás. A srác még a legjobb barátnőjével is kavar, ezért megutálja a legjobb barátnőjét. De mikor már több srác is belekeveredik az életében, akkor teljesen feje tetejére áll a világ. Ebbynek rengeteg fáj...