Ami ott fogadott, az...blee! A kanapén Regi ott lovagolt Jamesen. Szóval igen. Ott dugtak a kanapén. Én hang nélkül besurrantam a szobámba. Beledobáltam a cuccaimat a bőröndömbe és ugyan úgy hang nélkül kisurrantam a házból. Viszlát Regi és James! Örökre! A bőröndömmel együtt átcammogtam a koleszba és a 23as szoba felé vettem az irányt. Pontosan 1 óra múlva bekopogok.
-Ki aaaz?-szólal meg bentről egy hang
-Ebby!
-Gyere csak!-nyitja ki az ajtót-Üdvözöllek Jacklandben!
-Hmm...-megcsap az ő jó illata-Találó név!
-Tudom! Na gyere!
Bemegyek és megcsap egy...hm...csoki?? Illat. Egy nagyot beleszippantok a levegőbe.
-Mit szaglászol annyira durci?
-Nálad van csoki?
-Éppen csokis fánkot sütök! Majd ha kész kapsz! Most gyere, bevezetlek a szobádba!
-Csak utánad!
-Tessék!-benyit egy kék falú, nagy ágyú, fa bútoros szobába-Jó lesz?
-Tökéletes! Köszi!-teszem le a bőröndöket és a nyakába ugrok
-Szíve...-megszólal egy csengő hang-sen! Kész a fánk!
-Akkor kapok, ugye?
-Persze! Egy pusziért!-mutat arcára a konyha fele menet
-Azt nem!-fonom keresztbe karom
-Akkor csak szaglássz!
Kiveszi a sütőből a fánkokat és oh...olyan jól néznek ki! Muszáj ennem! Csak egyetn
-Kérlek adj egy fánkot!
-Előbb egy puszikáát!-böki meg arcát
Nyomok rá egy tényleg gyors puszit majd már az egyik előkészített tányérra teszek 2 fánkot.
-Egy fánk egy puszi!-veszi le az egyik fánkot tányéromról
-Pfú te!-rányomok a másik arcára is egy gyors puszit majd elveszem tőle a fánkot
-Ugye, hogy nem is volt olyan nehéz?!
-De az volt!-harapok bele ételembe-Hm...
-Mi az?-néz rám kérdőn
-Ez isteniiii!-mutatok az ételre-Bent megeszem amíg kipakolok!
-Okés!
Bementünk a szobánkba és elkezdtem bepakolni mindent a helyére. Miután végeztem elméláztam. Már amúgy is késő volt.Sziasztok! Úristen! Mi van? 4K???? Ez hihetetlen! Nagyon köszönöm! ⊙▃⊙┌(ಠ_ಠ)┘⊙﹏⊙๏̯͡๏﴿^̮^(∩_∩) Remélem tetszett ez a rész is! Ha igen ☆-olj! Köszi! Puszi!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelmes Kihívások (+18) {Befejezve √}
RomanceEbby Saccnak élete első szerelme egy nagy csalódás. A srác még a legjobb barátnőjével is kavar, ezért megutálja a legjobb barátnőjét. De mikor már több srác is belekeveredik az életében, akkor teljesen feje tetejére áll a világ. Ebbynek rengeteg fáj...