1.rész

163 15 2
                                    

Mivel mi már nem tartoztunk egyik csoportba sem és lúzerek sem voltunk, ezért egy napon az ebédlőben úgy döntöttünk, hogy leülünk egy padhoz és elfoglaljuk azt. Persze ez nem volt olyan egyszerű. Mivel minden csoport utált minket, egyedül a lúzerek néztek fel ránk. Ők azt mondják, hogy csodálnak minket, amiért ki merünk állni a többiek ellen. Mi nem nevezzük ezt "kiállásnak" csak jogunk van nekünk is a wc helyett az ebédlőben enni, úgy elmenni a folyosón, hogy nem löknek fel vagy esetleg nevetnek ki. Na de nem is húzom tovább a szót, szeretném bemutatni a csoport tagjait.
Kezdem az ikrekkel:
Calor és Emily Wilson:
Ők a sportolók közül lettek kiközösítve. Carol úszó, Emily focis volt. Carol lefeküdt az edzőjével, így Jack bát kirúgták az iskolából, ezzel a lányt is kitették a csoportból. És mivel Emily ikre hiábázott, ezért őt is bántották ezzel őt és önként lépet ki a sportolók klikkjéből.
A stréberektől került hozzánk Elizabeth Hall, így ő a mi csoportunk feje. Azért esett ki a klikkből, mert miatta veszítettek el egy matek versenyt. Igen, ez neked lehet nem olyan hú de nagy dolog, de ha okos vagy és ez az életed mindjárt máshogy látod ezt az egészet.
És ott van Ruby Turner. Ő kocka volt. Igazából ő nem tett semmit csak neki ment a folyosón Virginia Adamsnak, a plasztikok vezetőjének. Virginia persze mindent megtett, hogy kiközösítsék és utálják őt, hát sikerült is neki.
Végül itt vagyok én Bonnie Victoria Clark. Plasztik voltam. Hiszen melyik lány nem álmodik arról, hogy a 'menő' lányok közé tartozzon, hogy minden dögös srác megforduljon utána a folyosón és persze ők kapják a legjobb helyeket mindenhol, az ebédlőben, a meccseken.. tényleg mindenhol. Én is ott vonultam Virginia oldalán, Linda Millerrel és Barbara Coxal. Linda és Barbara Virginia elválaszthatatlan barátai. Persze a plasztikok köre velük nem záródott be ott volt még Deborah Marshall, aki az én legjobb barátnőm...volt és Ruth Bell. Tudjátok, hozzájuk nehéz bekerülni, de olyan könnyű kikerülni onnan. Engem azért utált meg mindenki, mert Deborah, akit a legjobb barátnőmnek hittem féltékeny volt rám, mert engem Virginia jobban emberszámba vett, mint őt. Ezért elkezdett minden félét kitalálni rólam. És persze a 'Bonnie lefeküdt Virginia sexy pasijával' témát is bedobta. Erre a 'királynő' mindent megtett hogy mindenki megutáljon az egész iskolában, ha igaz ez ha nem. Hát ez így is lett.
Aztán jöttek a lányok és minden megváltozott.

× Sziasztok!!
Ennyi lett volna az első rész. Remélem elnyerte tetszéseteket. Nyugodtan írd meg véleményed, ha pozitív, ha negatív.
Mindenkinek nagyon szép hétvégét kívánok!❤×

Kathryn Wilkinson Gimnázium - BEFEJEZETLENDonde viven las historias. Descúbrelo ahora