10.rész

86 8 0
                                    

× Helló szia mindenki! Bocsánat a hosszú kimaradás miatt, de itt van e remek (vagy nem) rész. Remélem tetszeni fog, ha igen hagyj nyomot. Csók, puszi. Kitartást a héthez!❤×

- Nem, dehogy. Üdvözöllek titeket nálunk. - mosolyogtam rájuk.

- És honnan jöttetek? - kérdeztem kicsit később, mikor elfogyott a kajám.
- Donald és én a kockáktól. - harapott Mark a szendvicsébe.
- Mi Willel pedig a sportolóktól. - szólalt meg Paul.
- Kinek mi a sztorija? Kívancsi vagyok! - döltem előrébb a széken és megtámasztottam karomat azt asztalon.
- Virginia. Ki más?! Valahogy le kell taszítanunk a trónjáról a ribit..- dörzsölte tenyerét Ruby.
- Eljön majd az a nap, mikor majd mi tesszük őt tönkre. - ült gonosz mosoly Emily arcán.
- Szó sem lehet róla, nem teszünk mi tönkre senkit!! - mikor ezt kimondtam mindenki, aki az asztalunknál ült megdöbbenve nézett rám. - Ha tönkre tesszük olyanná válunk, amilyen ő. Más taktikát kell alkalmaznunk. - döltem hátra nyugodtan.
- Ki vagy és mit csináltál Bonnieval!? - vonta fel szemöldökét Carol.
- Eddig nem az volt, hogy tönkre akarjuk őket tenni?? - nézett rám értelmetlenül Elisa.
- Jajj Kylian hatással volt rád. Nem akarod kicsi hugát bántani. - mondta gúnyosan Em, majd a végén ahogy a többi lány is nevetni kezdett, míg a fiúk csendben figyeltek.
- Tényleg nem feltétlen kell tönkre tenni őt, csak meg kell neki mutatni, hogy mi is vagyunk olyanok, mint ő. Már többen vagyunk. Ha összeszedünk még pár embert sikerülhet. - védett be William mielőtt én bármit mondtam volna.
- Van benne valam. - bólogadtak a lányok.

Ekkor csengedtek. Barátnőim egy quizre mentek a srácokkal, amit a kinti pályán tartottak én pedig a lelátóhoz mentem. És leültem a legfelső sorba. Elég sokan voltunk, akik csak néztük ezt az egészet, illetve valakik a benti tornateremben kosaraztak vagy fociztak, valaki túrázni ment, vagy egyszerűen meghúzták magukat valamelyik teremben. Elkezdődött a quiz. Az iskola név adójáról, a városról, a háborúról illetve magáról az iskoláról voltak feltéve különböző kérdések. Hmm..nagyon izgi volt...

- Leülhetek? - zavarta meg bambulásomat egy mély hang.
- Persze. - mondtam, mikor láttam, hogy William az.
- Izgalmas mi? - mondta sóhajtozva.
- Persze, mindjárt dobok egy hátast az izgalomtól.
- Akkor azt hiszem ugyan azt érezzük.- nézett rám halvány mosollyal.
Még egy óra van a játékból én meg már nem tudtam magammal mit kezdeni. Csak ültünk ott fent ketten csendben a telefonunkat nyomkodva.
- Amúgy. - törte meg a kettőnk között lévő csendet. - Sok mindent hallottam már rólad. - tette el a telefonját.
- Rólam?!?!?!? - vontam fel szemöldökeimet.
- Kylian sokszor emlegetett.
- Remélem nem hittél el semmit. - mikor ezt mondtam felkacagott.
- Csak a jókat mondta. Hogy kedves vagy meg aranyos. És hogy jól csókolsz. Meg mindig mondogadta, hogy ilyen inspirációs személyiséged van meg olyan, meg hogy élet vidám vagy és stb - hatás szünet. - De nem tudom. Elég depisnek nézel ki így elsőre és nem látom azt a nagy kivirulást, mint amire számítottam. Ráadásul, ha olyan kedves meg aranyos lány vagy, amilyennek Kyl mondott nem hiszem, hogy képes lennél véget vetni Virginia 'uralmának'.
- Hú de őszinte itt valaki. -nevettem fel kínomba.
Nem gondoltam volna, hogy Kylian ilyeneket mondott a hátam mögött. Sőt azt se hittem volna, hogy egyáltalán beszélt rólam. Ez a gyerek meg, hogy jön ahhoz, hogy most én mire vagyok képes és mire nem?! Amúgy belegondolva lehet igaza van. Túl kedves vagyok az emberekkel.
- Hát most nem akarok hazudni. - vakarta meg a tarkóját.
- Tisztázzuk a dolgokat. Egy nem vagyok depis. Attól, hogy épp nincs valami jó kedvem és fáradt vagyok nem azt jelenti, hogy depressziós vagyok. Kettő, hogy jössz te ahhoz, hogy csak így ideülsz és elkezd oltogatni?! - fontam össze a mellkasom előtt karomat.
- Jajj nézd csak!!! - hallottam meg mellőlem egy idegesítően nyávogós hangot. - Bonnienak csak a kibukott sportolók jutnak. De szomorú. - mikor oldalra néztem ott állt Nina kézenfogva Kyliannal.
- Kopjatok már le. - nézett rájuk Will, amin kicsit meglepődtem.
- Na mi van Bonnie már meg sem tudod védeni magad?! - lökött vállba.
Nem tudom, hogy most megéri összeugrani vele vagy nem. Végül úgy döntöttem inkább nem foglalkozok vele. Hátha igaza van Kyliannek, ha nem figyelek rá, majd megunja. Habár nem tudom meddig fogom bírni majd önmagamat kontrolállni.
- Kicsim kérlek. - szólalt meg Kylian, majd adott egy puszit a ribanc nyakára, közbe a szemembe nézett, mire tekintetemet a pályára szegeztem.
- Na eltakarodnátok!? Zavarjátok az aurámat. - mondta Will flegmán.
- Gyere Ni jó nekünk lent is. - puszilgatta a nyakát még mindig.
- Hát jó....- mondta Nina 'megsértődött' fejjel, sarkonfordultak és lementek.

Még mindig a pályát figyeltem. Néztem, ahogy a játékosok még mindig szenvednek a semmiért. De legalább ők jól érzik magukat.
- Jól vagy? - simította meg Will a combom.
- Miért léptél ki közülük? - hagytam figyelmetlenül kérdését.
- Vizilabdás voltam. Kaphattam volna ösztöndíjat. A legjobb egyetemre mehettem volna. De... nem feküdtem le Virginia Adamssel. - mikor ezt kimonta felhúzott szemöldökkel néztem rá.
- Virginia leakart veled feküdni???? - csodálkoztam.
- Már majdnem az egész sportoló klik meg volt neki. De nem tudom, én még valahogy bottal sem érnék hozzá. - fintorgott, mire én felnevettem.
- És Thomas ezt tudja??
- Persze, nyitott kapcsolatban élnek. - forgatta szemét.
- Ez de durva. Megjátszák a nagy boldog szerelmes párt a hírnévért, közben meg mind a kettő félre kúr!? Hmm.. azt hiszem meg van Virgi "gyenge pontja" - mutogadtam újaimmal az idéző jelet.
- Nem azt mondtad, hogy nem akarod tönkre tenni?
- Nem tesszük tönkre. Csak megbosszuljuk, amit veled, velem és a többiekkel csinált.

Kathryn Wilkinson Gimnázium - BEFEJEZETLENDonde viven las historias. Descúbrelo ahora