-24- Mecburi davranış

288 14 3
                                    

Eylül: Allah seni kahretmesin!! Sana inandığım icin kendim den nefret ediyorum. BITTI!! ANLIYORMUSUN BITTI!!! BIRDAHA ASLA ÇIKMA KARŞIMA!!!.

Koşarak sınıftan çıktım kizlar'da peşimden geldiler.

Songül: Allah onun belasını versin

Eylül; Bela okuma

Merla: Resmen Öküz çıktı bu ya

Kader: Ben güney öyle diye sanarken serkan öyle çıktı.

Eylül: Ya ben onsuz nasıl yapacağım!!

Songül: Unutacaksın kardeşim!

Cemre: Ya bu çocuk neden böyle yaptı anlamış değilim!!

Yazarın ağzından
Eylül cok ağlıyordu hemde çok fazla kizlar resmen, serkani dövceklerdi, hem serkanın neden öyle yaptığını anlamaya çalışıyorlardı. Serkan hiç böyle biri değildi. Noldu ona birden bire.

Güney; Oğlum manyak mısın sen ya

Serkan; .......

Güney; Bakma lan öyle cevap ver noldu lan sana neden böyle yapıyorsun.  Lan sen değilmiydin beni dövcek onlara iftira atim diye şimdi noldu da böyle davranıyorsun. Söyle lan söyle. Kiz mahvoldu

Serkan: Ben sanki istyorum ondan ayrılmayı ama yapamam ANLIYORMUSUN onun iyli icin yapamam. Yeterki benden nefret etsin

Güney: Noluyor lan neden yapamazsın?? Hem ozaman niye yurda geldin neden kizi kıskandın noluyor lan sana????

Serkan: Vedalaşmak icin geldim anladın mi beni.

Güney: Ve...Vedalaşmak derken?

Serkan: Uzun hikaye bukadar ini bilsen yeter. Hadi sen kızların yanına git. Hadi, yeterki benden nefret etsinler. Hadi git.

Güney hemen kızların yanına gitti, ama serkanın ne demek istediğini hala anlamamıştı. Neden öyle demişti. Neden yeterki benden nefret etsin dedi. Noldunu anlamaya çalışıyordu ki Songül ün bağırmasıyla kendine geldi.

Songül; Nerde lan o pislik?

Güney; Kim?

Songül; Kim olcak serkan!!!

Güney: yaa sen onu bırakta eylüle ilgilen görmüyormusun kiz ne halde!.

Eylülün ağzından
Birini bukadar severken onun sana böyle davranması cok ağır oluyor. Ben onu nasıl affedecegim. Tabi eğer affedilmek gibi bir niyeti varsa. Hala ağlıyordum. Ben bunu abime nasıl söyleyeyim o çok emindi serkanın beni asla bırakmayacağına.

Meral; canisi iyimisin sen?

Eylül; .....

Kader; Meral bu sorduğun da sorumu

Eylül: iyiyim ben. Kizkar ben birkaç gün abimde kalicam büyük ihtimal okula da gelmem rapor alırım. Siz balo ya gidersiniz

Songül; eylül ne diyorsun sen kardeşim?

Eylül: biraz burdan uzaklaşmak istiyorum Songül, belki iyi gelir hem abimlede hasret gidereyim, serkanın yüzünü şuan hiç görmek istemiyorum. Zaten merak etmeyin hafta sonuna gelirim.

Kader: ama fazla kalmam tamamı yoksa biz seni cok özleriz.

Hepsi iceriye girdiler. Eylül abisini aradi ve onu almasini istedi haftasonuna kadar. Kizkarda eylüle birkaç parca hazırlamışlardı. Gökhan gelmişti, eylülü aldı ve gitti. Kızların hepsi serkana kin tutuyorlardı, ama hala anlayamamışlardı neden öyle davrandığını sonuçta eylülün peşinde baya koymuştu, ve herzaman onun yanındaydı.

Serkanın ağzından
Kendimi çok kötü hissediyordum, eylüle öyle davran masaymiydim keşke diye ağlıyordu.

Bölüm sonu.! 🌸

Bu bölüm biraz kısa oldu. Düşünün bakalım Serkan neden güneye öyle dedi? Neden yeterki nefret etsinler dedi? Sizce neler dönüyor? Yorumlarınızı bekliyorum💋

Kıymetlim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin