-35-

275 13 5
                                    

Dedi koşarak çıktı hepsi peşinden gidiyorlardı ama geç kalmışlardı ...... Eylül .....

Yazarın ağzından
Serkan gördükleriyle şok olmuştu. Eylül yerde kanlar içinde yatıyor du.

Serkan: EYLÜÜÜÜÜÜÜÜÜLLL, EYLÜL CANİM LÜTFEN UYAN LÜTFEN. BAK SENI HİÇ BİRŞEYE ZORLAMICAM LÜTFEN HADI KALK.

Gökhan; ABİCİM NOLUR AÇ GÖZLERINI, SENI KAYBEDEMEM NOLUR AC GÖZLERINI.  AMBULANS ÇAĞIRIN.

Songül: Kardeşim nolur uyan.

Hepsi hastaneye gelmişlerdi. Eylülü hemen ameliyathaneye götürdükler. 2 saatir bekliyorlardı.

Kader: ya artık biri çıksın da birşey desin

Serkan: Hepsi benim yüzümden

Meral: Ya kötü birşey mi oldu?

Serkan: hepsi benim yüzümden

Songül: Sakin birdaha öyle birşey duymicam Meral.

Serkan; Hepsi benim yüzümden

Cemre: Eylül gücülü bizi bırakmaz

Serkan: ALLAH KAHRETSİN HEPSİ BENIM YÜZÜMDEN!!

Gökhan: SAÇMALAMA SENIN SUÇUN YOK!!.

Güney: Serkan kardeşim gel bi hava alalım

Serkan: Hayir gelmiyorum, eylül benim burda olduğumu bilmesi lazim!

Güney: Hadi abi!!!

Serkan: HAYIR!!!!!!!

Hemşire çıktı ve acil kana ihtiyaçi var dedi.

Hemşire: Acil kana ihtiyaçi var Eylül hanımın

Hepsi: kan gurubu?

Hemşire: Ab+

GökGün: benim ki uyuyor!!

Hemsire: Hemen kan verseniz iyi olur. Hastanın durumu çok ağır.

Eylül 10 Saatir ameliyat daydı. Kimse birşey demiyordu. Hepsi ağlıyordu.

Meral: Ya neden kimse birşey demiyor

Kader: Yoksa kötü birşey mi oldu? Yok..  yoksa eylül Öldümü

Songül; Kendine gel kader eylüle hiç birşey olmayacak.

Cemre: Eylül çok güçlü bir kız ..

Doktor çıkmıştı.

Serkan: Sevgilim nasıl?

Gökhan: Kardeşim iyimi?

Songül; Eylül iyi dimi?

Kader: Konuşsana be doktor.

Güney: Bırakın da konuşsun!!

Doktor: Biz elimizden geleni yaptık.

Serkan: Ne demek biz elimizden geleni yaptık? İyi dimi benim birtanem?

Doktor: Eylül hanım çok ağır yaralar almış. Ve durumu hala ağır o yüzden yoğum bakıma alicaz. Siz yinede herşeye hazırlıklı olun, geçmiş olsun.

Hepsi çığlık atıyordu. Feride hanım bayılmıştı. Serkan duvarı yumrukliyordu gökhan ise, arabayla çarpanı öldürmek istiyordu.

Serkan: Allah benim belamı versin hepsi benim yüzümden oldu!!!

Songül serkan a tokat attı.

Songül: Yeter ama artık. Kendini suçlamayı bırak. Hepimiz suçluyuz, onu dinlemedik bille düzgün, suan en cok eylülün sana ve Gökhan sana ihtiyacı var lütfen kendinize gelin artık!!!!

Kader: Aynen Eylül için güçlü olmamız lazım bizi böyle görürse çok üzülür.

Eylül çıkmıştı.

Serkan: Canim bak ben burdayım sakın korkma tamamı.!! 

Eylülü yoğum bakıma almışlardı. 3 gündür eylül yoğum bakimdaydi kimse başından ayrilmiyordu. Doktorlar koşarak yoğum bakıma girdiler.

Hepsi: NOLUYOR BURDA

Eylülün rüyası

Canim kizim artık, yanıma gelme vaktin! Bak ben seni çok özledim hadi gel, bekliyorum seni!

Kızlar: Eylül, nolur gitme daha çok erken biz seni cok seviyoruz seni hiç birşeye zorlamicaz söz! Nolur gitme nolur

Gökhan: Abicim nolur gitme nolur!! Bak çok mutlu olacağız koskocaman aile olacağız nolur gitme!!!

Serkan: Aşkım canım, yosun gözlüm bolur gitme. Bak biz daha tam tamamlanmadık. Kocaman aile olucak, senin gibi güzellik kızlarımız benim gibi yakışıklı oglarımız olucak. Bizim birsürü hayalimiz vardı, sen gidince hepsi yarım kalacak.

Eylül: Ben artık çok yoruldum! Dayanma gücü kalmadı nolur affetin beni! Ben sizleri cok seviyorum ama gitmem lazım. Uyumak istiyorum. Babamı çok özledim!!! Affetin beni. ELVEDA!!!

Hepsi: HAYIIIIIRRRR!!!!!!

DOKTOR: Kusura bakmayin ama biz Elimizden gelen herşeyi yaptık.

Bölüm sonu.! 🌸

Kıymetlim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin