ŞOK ŞOK ŞOK.... "Dogum günün kulu olsun Serkan" Yazıyordu. Kizlar'da burdaydi ve Eylülde
Serkan: Eylül sen burda....
Eylül: Beni burda beklemiyordun dimi?
Eylül plani anlattıktan sonra. Serkan ona sımsıkı sarılıyor.
Serkan: Eylül seni cok seviyorum. Biran herşey gerçekten oldu sandım ve benden ayrılmak istediğini düsündüm.
Eylül: Ştttt saçmalama, biz asla ayrılmayacağız.
Hepsi alkışlar, ve hediyelerini verirler en son Eylül verir. Serkanla beraber çekildiği bir resmi güzel çerçeveletmiş ve altına "Bu Hayat'a ki en değerli misin"
Serkan: Seni çok ama çok Seviyorum
Eylül: Bende seni, hic ayrılmayalım .
Serkan: Bizi kimse ayıramaz
Yazarın ağzından
Herkez gitmişti. Eylül ve serkan baş başa dışarıda yürüyorlardi. Cok tatlılardı. Birden karşılarına bir Teyze çıkı verdiTeyze; Maşallah Allah nazarlardan saklasın, siz ne güzelsiniz öyle
Eyser gülümserler, eylül kızarmıştı
Teyze: Sizin çocuklarınız da cok tatli olur, Mavi Mavi gözleri olur,
Eylül daha çok kızarmıştı, serkan bunu farketmişti ve gülümsemeye başladı
Serkan: Sağol teyzecim ama daha çok var onlar için dedi ve ayrıldılar ordan.
Eylülün ağzından
Ben çok utanmıştım, Serkan ise bana baka baka gülüyorduEylül: Ya ne gülüyrosun sen?
Serkan; Teyzenin dedikleri aklıma geliyorda
Eylül; ne var teyze kötü birşey demedi üstelik beni de cok beğendi
Serkan; Seni mi benimi?
Eylül; Gıcık ......
Serkan; ya dur tamam şaka yapıyorum. Dedi ve beni kendisine doğru çekti ve şöyle dedi "Zamanı geldiğinde hepsi olucak, ama biz önce bir üniversiteyi bitirelim öyle" dedi ve alnıma bir öpücük kondurdu.
İkimizde cok mutluyduk ve devam gidiyorduk.
Eylül: Ya serkan sen ne olmak istiyorsun ilerde?
Serkan: Büyük bi iş adamı. Ama seninle olduktan sonra gerisi hiç önemli değil. Asıl sen ne olmak istiyorsun hiç söylemedin bana?
Eylül: ş..şey ben
Serkan: Sen ne?
Eylül: ben dans öğretmeni olmak istiyorum ve kendi dans kursumu acmak istiyorum
Serkan;.....
Eylül: Noldu?
Serkan: Yane dans öğretmeni olmak istiyorsun ve kendi kursunu açmak istiyorsun?
Eylül: Evt, niye ki?
Serkan: Bu dans kursuna erkeklerde gelicek mi peki?
Eylül; Eeee yane sonuçta orası herkeze açık olucak.
Serkan: Yane benim sevgilim, baska erkeklerle mi dans edecek?
Eylül; ......
Serkan: biz bile daha ilk dans ımızı yapamadık
Eylül: Yakında balo var ozm ederiz, Canim.
Ve beraber devam yürdük, yurdun önüne gelmiştik ve ayrılma zamanı gelmişti. Hiç sevmiyorum bu kapının önüne gelipte sevdiğimden ayrılmayı.
Serkan: Hiç sevmiyorum seni burda bırakıp eve gitmeyi. Hic ayrılmasak mı acaba.
Eylül: Mecbur burda ayrılacağız canim
Serkan: Ayrılmasak da olur o, mesela evlenelim
Eylül: oha, olmaz biz daha 17 yanındayız ve üstelik daha üniversite var. Biraz daha beklemen lazım.
Serkan: Offf ya offf. Beklicem mecburen.
Eylül: Hadi ben giriyorum kizlarda merak etmiştir ve Rüstem amaca kızar şimdi. Yana bi buse kondurdum tam gidiceken serkan beni kendisine çekti
Serkan: Durya nereye gidiyorsun, dedi ve alnımı öptü. SENI SEVIYORUM dedi ve ben girdim iceriye.
Cok mutluydum hemde çok fazla bir şekilde.
Songül; Ohhh aşk kuşu geldin mi sonunda
Kader; yok gelmedi songül daha yolda
Meral: hahaha bu iyidi işte canısı
Songül: susun be
Meral: eee eylül naptiniz anlat bakalım
Eylül;.... napalim işte sahilde yürüdük geldik ve ilerde ne olmak istedimizi konuştuk
Kader: Eeee serkan ne olmak istiyormuş? Ve senin dans öğretmen olmana ne dedi?
Eylül; Başarılı bi iş adamı olmak istiyormuş, ama ben zaten onun yaninda olursam ona bile gerek yok dedi
Kizalr: Ooooooo
Songül: cıvımayın lan kiz anlatiyor
Eylül; birde benim dans öğretmen olmak istememe biraz takıldı sanki
Kader; Nasıl yane?
Eylül: Oraya erkekler gelecekmi ben onlara dans ögretirmiyim diye sordu
Meral: Canısı normal bunları demesi sonuçta adam senin sevgilin. İlerde kesin kocan olur. Yane senin o dans işi biraz yaş bebişim.
Eylül; .....
Cemre: Saçmalamayın serkan öyle biri değil. Eylül sen merak etme o sana şaka yapmıştır ama sana birsey demez, merak etme sen hayalini gerçektir kardeşim. Dedi ve hepimiz yataklarimiza dağıldık.
Çok uykum vardı ama mutluluktan uyuyamıyordum ve serkanin dedikleri durmadan aklıma geliyor du.
"Zamanı geldiğinde hepsi olucak, ama biz önce bir üniversiteyi bitirelim öyle"Bölüm sonu.! 🌸
İnanın bu bölümü nasıl yazdimi bilmiyorum. 76 bölüm'ün fragmani beni mahvetti, Eylül e çok üzülüyorum.
Sonuçta Serkan ondan ayrılmıştı, ara verelim dedi, sonra atakani sevmekle suçladı onu, o yetmiyormuş gibi cemrenin onu sevmesi onu çok mutlu etmiş bir durumdaydı. Eylül bulunana kadar nekadar ağladı o bulunduktan sonra bitti herşey dedi. Önce hastanede eylüle kalırım dedi sonra cemreyi hayal etti ve şimdi fragmanda hiç birşey demiyor.!!! Evet eylül atakanla kaçtı çünkü o ara serkan ondan ayrılmışti ve öyleyken ondan nasıl yardım istesin sonuçta uzak kalalım dedi, ve şimdi offff Ben ne yapmak istediğini anlamış değilim.... gerçekten artık barışınlar istiyorum, ama zor gibi görünüyor.