Hij draaide zich om en kwam op ons aflopen en pakte me vast bij m'n arm. "Je begrijpt niet waarom ik bij je weg ben gegaan hè? Je moeder ging vreemd met Dennis en daar kwam Kimisha uit. Sinds jij en Ivy waren geboren ging het al niet meer goed tussen jou en je moeder, Ivy woont bij je oma en jij bent gebleven bij ons." Zei hij. "Wow je hebt genoeg te vertellen aan mij en ook aan Kyara nu want zij heeft dit nu ook gehoord hè, ten eerste wie is Ivy?" Vroeg ik. "Ik heb een foto van jullie van toen jullie klein waren." Zei hij en hij pakte z'n telefoon erbij.
"O mi gado mi jesus, jullie leken op elkaar!" Schreeuwde Kyara. "Is dit het enige? Het kan ook een foto van Google zijn, heb je geen foto van toen we 12 waren of iets? Dat zou het geloofwaardiger maken." zei ik bot.
"Oké, Shania ik ga je nu echt niet begrijpen als je hem niet geloofd, dat ben jij gewoon sprekend en je ziet dat het twee meisjes naast elkaar zijn het is echt niet gephotoshopped." Zei Kyara weer. Ik zei niks en pakte de telefoon uit me vaders hand. " Hoe kan deze foto gemaakt zijn als ze al als baby naar haar oma werd gebracht eigenlijk?" Vroeg Kyara, eigenlijk is deze ams echt slim. "Jullie hebben jullie twaalfde verjaardag samen gevierd." "Ja, zou ik ook zeggen als ik jou positie zat meneer Michael." Ik wilde lachen om Kyara maar hield m'n mond.
Er viel even een stilte totdat m'n vader z'n mond weer open wilde doen. "Ivy zit bij mij op school en is ook mee op werkweek." M'n ogen werden groter. "IVY" Schreeuwde hij en daar kwam ze aanlopen. Vandaar dat ik IvyShania werd genoemd vroeger. Er kwam een meisje aanlopen.. ik keek gewoon naar mezelf. "Shania?" zei ze. Kyara moest weer der bek opentrekken "Oh shit is going to get real..."
Sorry korte deeltje wm ik heb inspiratie.
JE LEEST
Emotions.
Ficção AdolescenteSoms word er teveel van je gevraagd, Soms word het allemaal ook teveel. Soms wil je niet meer, Maar dan is er één ding dat je staande houd. Één ding waar je voor leeft. Pijn, Verdriet, Haat, Liefde, Jaloezie. Welkom in het leven van Shania op weg na...