1. tema - Ljubav

160 16 21
                                    

Znate onaj osjećaj kad ste sa svojim dečkom/curom i družite se i to sve.....
.
.
.
.
.
.
.....e pa ja nemam taj osjećaj, jer nemam dečka. I'm a free bird..heheeh

Ali sad stvarno, zamisli ovo tu je dečko/cura koji non stop fucking bulji u tebe dok prolaziš....hmm da to se meni događa. To je živa neugodnost. A znaš šta je najbolje.......

Ne znaš?

.
.
.
Ja se njemu sviđam.

Znači long story short ja se sviđam nekome koga ja poznam i prijatelji smo par godina, mislim da je 5 godina... Nije rekao da mu se sviđam, ali tu je 93738292737329237 znakova da mu se sviđam.

Ja njega smatram samo prijateljem i samo to...NIŠTA FUCKING VIŠE.....Moja i moj bff kažu da mu pružim šansu, ali ja ne želim jer znam da tu nema ničeg, jednostavno nema!!!

Ali bilo bi lijepo imati nekog. Znaš držat se za ruku, poljubit se, lijepo je to, ali. ALI. (Tu je uvijek neko ali....)

Ja sam nesposobna da nađem nekog. Kad god neko pokuša sa mnom ja pobjegnem. Jednostavno sam takva.

Ja bi radije ostala doma gledala TVd i Teen Wolf nego da provedem svoje vrijeme s ljudima. Ja bi radije bila u svom krevetu i jela i bila na mobitelu, nego posla u grad ili shopping. Ja sam ležerna osoba.....

Ali ima još jedna stvar kod onog dečka. Ja nekad budem sretna i mislim pozitivno o njemu kao da sam se i zaljubila. Ali mislim da je to osjećaj koji želi da se ja osjećam onako kao da želim imati nekog. To je jednstavno ovako - ja nisam zaljubljena u osobu, ja sam zaljubljena u pojam ljubavi i jednostavno želim biti zaljubljena, ali ne ide.

★★★

Bilo bi super kad bi podijelili sa mnom svoje priče, u inbox ili čak ovdje (naravno ako ste hrabri).. ;-)

Ljudi vidimo se u sljedećim posranim mislima do tada,

Peace out ✌

B.B.24

Moje misli (naziv je baš originalan - sarkazam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin