(Geçmiş
"Zayn!" Louis çığlık atarak koşarken Alfaların hızına yetişmeye çalışıyordu ve bu oldukça zordu.
Evlerinin sokağından bir kaç metre uzaklıktaki göl kenarında birlikte yaptıkları ağaç eve ilk ulaşan bu gece çift kişilik yatakta yatacaktı ve Louis yerde yatmak istemiyordu.
"Hadi Louis kısa bacaklarına biraz daha yüklen!" Zayn gülerek alay ettiğinde Louis daha fazla dayanamadan yavaşlayarak ellerini bacaklarına koyarak soluklandı.
"Bu haksızlık ama!" diye Zayn'nin arkasından bağırdığında kendini havada Harry'nin kucağında bulmuş ve ciyaklayarak boynuna kolları sarıp sıkıca tuttunmuştu.
"Harry?"
"Efendim?"
"Ne yapıyorsun?" dedi bu kez Louis ve gülümsedi. "Alacakaranlık mı çekiyoruz burada?"
Harry gülümseyip yanağını sıktığında gülüşü suratında donmuştu.Aşık olduğu insan bunu yapınca ister istemez mal gibi kalması doğaldı.
"Niye ki?" Harry eğlenerek sordu ve Louis'nin gözlerine baktı. "Kucağımda olman hoşuna gitmedi mi?"
Tamam.
Kızarmak istemezdi zaten Louis kızarmazdı burada hikâyelerdeki hemen kızaran karakterler yoktu.Burada ensesine şaplak yiyen bir Harry vardı.
"Pardon elim çarptı." Louis utanmasını gizlemeye çalışırken gülüp Harry'nin ensesinden elini çekti.Alfa dudak büzüp gövdesini daha sıkı tutup Omega'yı yakınına çekti.
"Bilgin olsun diye söylüyorum." Harry yürümeye başladığında Louis meraklı bakışlarını ona yöneltti. "Benim hoşuma gidiyor."
"Ne?" Louis, gözlerini büyültüp inanmazlığa yatarken Harry dudaklarına doğru yaklaştı.
"Kucağımda olman hoşuma gidiyor diyorum aklımı başımdan alıyorsun diyorum gözlerini büyültüp ağzını balık gibi açıp durma seni şuracıkta öpmemi mi istiyorsun diyorum?"
"Zayn-" dedi Louis konuşmakta zorlanıyordu gözlerinin önünde onu esir etmiş yeşiller varken konuşmakta güçlük çekiyordu. "İki kişilik yatak"
Kelimeleri anlamsızca bir araya getirmeye çalışırken karşısındaki Alfa'nın gönlünü fethettiğinden habersizdi.Harry tebessüm etmekle yetinip narin Omega'ya haber vermeden Zayn'nin arkasından olağanüstü hızla koşmaya başladılar.
Omega'nın hızdan başı dönmemesi için kafasını göğsüne yerleştirdi.
Zayn göz hizasına girdiğinde içinden gelen coşkuyla ulumuş ve Zayn'nin tökezleyip düşmesine neden olmuştu ve göğsüne yaslanan Omega Alfa'nın sesiyle titremişti.
"Bu haksızlık be!" Zayn'i arkalarında bıraktıklarında Zayn yaptığı hainliğe itiraz etmişti.
Harry gülerek akça ağacın üstüne kurulan küçük ağaç evin önünde durdu.
"Yer yatağı seni bekliyor Zayn." Louis Harry'nin kucağından ayrılmaya çalıştıkca Harry onu belinden kendine çekiyordu.
Sessizce bırakmasını söylerken Harry'nin pis pis güldüğünü gördü ortada bir boklar dönüyor gibiydi.Ne olduğunu soracakken kendini bir anda ayaklarının üstünde bulmasıyla şaşırarak etrafına baktı.
"Harry çek elini!" İki Alfa ağaca birbirlerini iterek tırmanırken Zayn ensesindeki eli itmeye çalışıyordu.
Sonunda Harry ağaç eve ilk ayak basıp çift kişilik yatağı kapan kişi olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
opia
Fantasy"şu ana kadar hep yalan söyledin." omega gözünün ıslaklığına bulaşan yanaklarıyla sessizce konuştu. alfanın gözleri ona derince bakarken konuşmakta güçlük çekiyordu. "bir doğru söyle ki, tüm yalanlarını telafi et." alfa güçsüzce fısıldadı. "seni se...