final - güneşimi kaybettim, gözlerini görmem gerek.

5.3K 263 513
                                    


"Pekâlâ, hiç öyle bakma, çünkü baban ikna edici konuşmalar yapmıştı."

"O senin kaç yıllık dostun, unutma!"

"Harry... Yardım eder misin?" Zayn üstüne spatulayla yürüyen sinirli omeganın gazabından kurtulmak için alfadan yardım istedi.

"Ben burada oldukça rahatım." Harry bacak bacak üstüne attıktan sonra keyifle sırıttı. "Devam et, incim."

Herkes yemek hazırlamak için mutfakta birleşmişken, Zayn sürekli omegaya sevimli ve masum olduğunu düşündüren gülümsemelerinden sunmuş fakat geçmişi unutamayan omega...eline ne geçerse Zayn'e atmaktaydı.

"Hem biz Alfacığınla konuşup aramızda ki meseleleri çözdük, Louis..." Zayn ellerini savunma amaçlı kaldırdı ve mutlulukla onları izleyen Harry'e baktı. "...değil mi, Harry?"

Harry parmaklarını çenesine götürüp düşünüyormuş gibi yaptı. "Çözmüş müydük?" dedi.

"Dostum! Hadi ama – Ah!" Omega spatulayla saldıraya geçtiğinde Zayn kafasına ellerini sararak olası bir beyin kanamasından kendini korudu.

"Çocuklar, bu kadar yeterli herkes hatalar yapabilir, önemli olan yaptığından pişman olup ikinci bir şansı hak etmektir."

"Yoo," dedi Alfa ayağa kalkıp Johannah'ın elinden tabakları alırken. "Zayn hak ediyor." Hâlâ sinirle kaşlarını çatan eşinin yanına gidip hamilelikten daha da dolgunlaşan elmacık kemiklerinin üstüne dudaklarını bastırdı. "Saldır ona. "

Bununla birlikte Louis eşinin verdiği öpücükle saldırılarının desibelini yükseltmiş, Zayn'in acı dolu seslerine karışan kahkahalar havada uçuşmuştu.

***

Yemekler Louis, Zayn ve Harry'nin toy dönemlerinin anılarıyla oldukça sıcak geçmişti. Kız kardeşleri Felicitie ve Lottie kısa süre içinde dünyaya gelecek bebekler için aldıkları hediye paketlerini açarken, Omeganın mutluluğunu ruhunda hisseden Alfa dolan gözlerini saklamaya çalışmış fakat Zayn onunla bir güzel dalgasını geçmişti.

Sonuç olarak Zayn, omegadan sonra Alfadan da şiddet görmüştü.

Annesi bebek odasının fazla ışık almadığını ve o odanın yatak odasının çaprazında kalan odayla değiştirilmesinin daha iyi olduğunu söylemişti. Louis ve Harry annelerine hak verdiğinde kız kardeşleri kendilerinin odayı halledebileceğini söylemişti. Yemekler toplandığında, oda değişikliğine başlamışlardı. Annesi ayak altından dolaşmamaları ve hamile oğlunun yorulmaması için onları evden göndermişti.

Nereye gidecekleri hakkında kararsız kaldıklarından Louis yavrular doğmadan bir kez daha ağaç eve gitmek istediğini söylemişti. Tabii ki de, değişmeyen kuralla ağaç eve ilk varan çift kişilik yatağı kapacaktı. Harry  Louis'yi kucağına almakta gecikmeden hızla önde koşan Zayn'in peşinden gitmeye başlamıştı.

"İlk ben geldim!" diye bağırdı Louis.

"Teknik olarak seni alfan buraya kadar taşıdı. " Zayn kollarını göğsünde birleştirdi. "Kapıdan girmek üzereyken, ayağıma çelme takan da yine Alfan."

"İlk ben geldim bunu hepimiz biliyoruz." Harry de olaya dahil olduğunda Zayn kaşlarını çattı.

"Hile yaptığını da eklesene!"

"Sesini yükseltme."

"Ooo, hemen başımı eğmeliyim BAŞ ALFA!"

Karnında ki kasılmalarla suratını buruşturan omega, ellerini karnına sardı. "Çocuklar..."

opia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin