12- ooo alırım bir dal

3.7K 239 102
                                    

Alfa eve geldiği anda eşime babasına bir şey yapmadığını sakince konuştuklarını söylemiş ve omegadan gelecek olan olası soruları kesmişti.

Kendini beyazlar içinde ki yatağa attığında, kapı eşiğinden onu çekingence izleyen omegasına baktı.

"Neden orada dikiliyorsun?" Harry, kucağını pat patladığında, Louis küçük adımlarla yanına gelmişti.

"Aç mısın?" Louis kucağına yerleşirken, eşinin gözlerinin içine bakarak sormuştu. "İstersen lazanya yapabilirim."

Harry olumsuz anlamda başını sallayıp pembe dudakları dudakları arasına aldı. Birleşen dudaklar bir süre küçük dokunuşlar yapıp ayrılmış ardından tekrar birleşmişti.

"Seni özledim." Alfa'nın sesinde ki şehvet kucağında ki omeganın ellerini geniş omuzlarında yer almasına sebebiyet vermişti.

"Ben de." Louis kırık sesiyle söylemiş ve kafasını eğmişti.

"Ben de ne?"

"Ben de seni özledim." Omega ikiletmeden net sesiyle alfa'nın gözlerine bakarak cevapladı.

Louis hırçın tavrının nerede sürttüğünü merak ediyordu. Mühür tüm keskin pençelerini törpülemiş gibiydi.

"Uyarmak istiyorum Louis." Alfa bacaklarını ayırarak eşinin sırtının göğsüne yaslanacağı şekilde pozisyonunu değiştirdi. "Kirli konuşacağım."

Kulaklarına değen iç gıdıklayıcı sesle gözlerini kapattı.

"Bedenim üstünde her yükselişinde inlemelerin kulaklarımdan hiç çıkmayacak şekilde yüksek çıkacak. " Alfa elini eşofmanına ereksiyon haline gelmeye başlayan penisini avuçlamak için soktu. "Evin her yerini kirletmemizde bir sorun yoktur umarım?"

Louis sertliğinde yukarı aşağı oynayan kemikli ellerle aralanmış ağzından küçük bir inleme bıraktı. Sesini kaybetmiş gibiydi.

"Benim için kendini genişlet Louis."
Alfa ellerini geri çektiğinde, omega gözlerini açıp yerinde döndü. Eşofmanını dizlerine kadar indirdi. Açıkta kalan kalçasına vuran havayla irkilse de, şu an alfa'nın göz esaretinin altındaydı. Elini çabuk tutup parmaklarını dudakları arasına yerleştirdi.

Parmaklarını emerken eşofmanı bacaklarından sıyırarak dizleri üstünde durdu. Üstünde ki kazak haricinde tamamen çıplaktı. Çıplak olmak fazla sorun etmese de, eşinin bakışlarının yoğunluğu onun oracıkta kendinden geçmesine yeterliydi.

Alfa'nın "Yeterli." demesiyle, ıslanan parmaklarını ağzından çıkarıp kalçasına götürdü. Çoktan duyduğu kelimelerle ıslanan girişine parmaklarını sürttüğünde gözlerini kapatarak tek parmağını içine itti. Yavaş ritmi içine giren ikinci parmağıyla hızlandırdığında büyük sızlanma eşliğinde üçüncü parmağıda içine sokmuştu.

Omegası zevkten hafifçe terlemeye başlarken Alfa önünde ki manzaraya dayanamadan ellerini uzatarak dolgun kalça yanaklarını parmaklarını daha derine itmesi için ayırdı.

"Harry!" Kokusu onu delirtiyordu. Alfa'dan yayılan arzu dolu koku parmaklarının daha da hızlanmasına yol açtı.

Alfa bilinçli hareket ediyordu. Omegası kızışmadan neredeyde yeni çıkmıştı onun kendisine ve içini doldurarak onu zevke getirmesine ihtiyacı olduğunu biliyordu.

Louis boynuna dokunan dudaklarının hırçınlığına alışamadan eşi onun hızla hareket eden parmaklarını içinden çekip çıkartmıştı. Minik dudaklardan kesilen zevk yüzünden mırıldanma çıkmıştı.

opia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin