♕Del 6. Shawn♕

8 1 0
                                    

Shawn

Matte, matte er kjedelig. *RIIIIIIINNNNNG* det ringte ut. "Husk elever neste uke kommer en ny elev, ta hun godt imot" sa læreren. Jeg pakket sakene mine, og skulle til å gå ut. "Shawn?" Sa læreren og vinket med hånda som at jeg skal komme til hun. "Sup?" Sa jeg og gredde hånda igjennom håret for kanskje 100ende gang i dag. "Jeg vil at du skal vise den nye eleven rundt på skolen og rett og slett passe på henne den 1. dagen, kan du det?" spurte læreren. Jeg lo litt "Jeg er skolens badboy ikke no barnevakt, så nei ass" sa jeg. "Vi får nå se på det" sa læreren og smilte til meg.

Hjemme
"JEG ER HJEMME!!!" roper jeg og tar av skoene mine og jakka mi. "MÅ DU ROPE??!!" Roper tvilling søsteren min hun heter Alison men alle kaller henne Ali, og gikk ned trappa. "Unger middag!" Roper mamma laft.

Under middagen
"Hva har dere gjort på skolen i dag da?" Spurte mamma. "Ikke noe spess" sa Ali. "Du da Shawn noe nytt?" Spurte mamma. "Eeeee nei ass, men det er en ting læreren har spurt om jeg kan være barnevakt for en ny jente som begynner på mandagen neste uke" sa jeg. "Nei men så koselig jeg håper du har sakt ja" sa mamma. "Mamma jeg er ikke barnevakt" sa jeg. "Nei for du skal være en av de tøffe oooo" sa Ali med en barnslig stemme. "Hold kjeft Ali!" Knurret jeg til hun. "Kan dere to slutte?" Spurte mamma. "Hun begynte" sa jeg. "Ja men han...." begynte Ali. "Stopp Alison" sa mamma.

Vi gikk opp på rommet og sa natta. "God natt suppegjøk" sa Alison. "God natt vrengetryne" sa jeg. "Idiot" sa Ali, "dust" sa jeg. Også gikk vi inn på rommet og la oss til å sove.

---------------------------------
Nå er jeg i Tyskland så jeg vet ikke om jeg får publisert de nye delene, men jeg lal prøve. Men ja som sakt ny del!!. Og hvis dere er i tvil om delen skal jeg forklare.

Ari bor i Paris (nå). Men hun skal flytte til Manhattan og begynne på ny skole. Shawn er en viktig del av historien som dere kan se på forsiden av boka. Så denne delen var bare for dere å bli skjent med Shawn og sånn da.

Så håper dere liker delen, mest sansynelig må jeg publisere når jeg kommer hjem til Norge. Jeg er på klasse tur så det er derfor.... ja men håper dere liker delen(e) så ja.

Gjerne Stem⭐️ og ja love u😘

Into youМесто, где живут истории. Откройте их для себя