♕Del 7. Nytt liv i manhattan♕

12 1 0
                                    

Ariana

Jeg våkner opp og sitter på et fly. "Mamma?" sier jeg og ser meg rundt. "Ari du er våken...bra" sa mamma. "Hva gjør du, hvor skal vi??" spør jeg. "Jeg har funnet en topp leilighet den dyreste og peneste de har i Manhattan" sa mamma. "Ååå oki" sa jeg og snudde meg og så ut vinduet

Det nye leiligheten

Leiligheten er stor og vi bor i den øverste etasjen (bilde øverst av leiligheten) jeg rydder ut av kofferten og og setter klær i skapet, når jeg er ferdig går jeg ned. "Sååå liker du det?" Spør mamma. "Ja det er kjempe pent" svarer jeg. "Ååå holdt nesten på å glemme" sa mamma og kommer inn med en stor Apple pose. "Hva er det?" Spør jeg og åpner. MacBook den nyeste i rosa, en ny iPhone 7+ i rosa. Jeg reiser meg opp og klemmer mamma "tusen takk!"

 Jeg reiser meg opp og klemmer mamma "tusen takk!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Gjengene på den nye skolen)

Første skole dag

Jeg brukte en rosa crop topp og hvite skinny jeans. Jeg satte meg i bilen og kjørte til skolen. Mamma sa at den skolen var den beste priv skolen de har i Manhattan. Når jeg kjører inn på parkerings plassen ser jeg nesten bare dårlige biler, Jeg er den eneste med tesla. Jeg går til rektor sitt kontor. "Frøken Ariana Grande" sa hun og jeg nikket og gikk inn. "Der ligger alt du trenger å vite" sa hun og pekte på en perm. "Og det er en som skal vise deg rundt på skolen han heter Shawn" sa hun. "OK takk" sa jeg og gikk. Jeg gikk i skapet og la fra meg tingene og gikk til første time.

I timen

Jeg banket på. "Kom inn" sa læreren. Når jeg gikk inn var det som om alt gikk i sakte film alle guttene stoppet og stirret på meg, sjekket meg ut og plystra. "Ååå ja alle sammen dette er den nye eleven" sa læreren. "Kan du presentere deg selv?" Sa hun og tok håret hennes bak ørene. Jeg
elsker oppmerksomhet som dere sikkert vet nå, spesielt fra gutter. Jeg går i Midten av klasserommet og mens jeg går plystrer guttene. "Ja jeg heter Ariana Grande men folk kaller meg Ari, jeg bodde i New Zealand helt til nå. Jeg liker å shoppe, synge og være med venner" sa jeg og glans kikket på guttene. "Er det noen som har noen spørsmål?" Spurte læreren. Alle guttene rakk opp Hånda men ingen av jentene så ut som at de brydde seg. Jeg pekte på en gutt. "Siden du heter grande smaker du like digg som du ser ut?" Spurte han. Og alle guttene high fiva han. Jeg bare lo og blunka til han. "Hva skal du etter skolen? Vil du komme til meg?" Spurte en annen. "Nei, sorry kan ikke" sa jeg. "OK da for å ikke sløse bort tiden skal noen vise Ariana rundt på skolen" sa læreren og lette rundt i klasserommet. "Den som skal vise hun rundt komme opp til meg?" Spurte hun. Og en gutt med mørkt hår og kastanje brune øyne reiste seg. "Ahh Shawn" sa læreren. Shawn skal jeg beskrive han med 3 ord
1. Typisk badboy
2. Mystisk
3. Faktisk litt søt
Også går vi ut. "Så Shawn som i sauen Shawn?" Spør jeg. "Grande som i stor?" Spør han. "touche" sier jeg

Etter omvisningen

"Så da er vi ferdig, greit ok og ha det bra" sa han og snudde seg men snudde seg fort til bake. "Ikke gjør noe dumt første dagen..." jeg så på han rart. "Jeg mener liksom, sånn, ja, da går det ikke bare ut over deg men meg og.... for". "Awwwww badboyen er soft, og beskyttende" sa jeg og kløp han i kinnene. "Glem det fuck it" sa han og dyttet hånda mi bort.

Lunch

Som den nye jenta har jeg ikke noe fast plass i kantina eller noen venner, enda. "Hei" roper en jente. Jeg ser opp hun har halv langt lyst hår og hun sitter med flere, jeg går bort. "Hei" sier jeg. "Du er hun nye jenta" sier hun. "Ja altså noen kaller med det andre kaller meg noe annet" sier jeg. "Hei har du noen å sitte med?" Spør hun. "Eee nei" sa jeg. Hun snudde seg til gjengen sin og hvisker noe også snur hun seg tilbake til meg. "Du kan sitte med oss" sier hun. "Ååå eeee oki takk" sa jeg og setter meg ned. Men lite viste jeg at det var en dårlig ide. "Gratulerer du er nå i gjengen vår" sa hun og tok fram tlfen hennes og tok masse selfies. "Så hva heter du blomst?" Spurte hun. "Ariana men dere kan kalle meg Ari" sa jeg. "Oki Ari, vell jeg heter Taylor men alle kaller meg Taytay" sa hun. "Og jeg heter Selena men alle kaller meg Leena" sa Leena. "Jeg heter Cara alle kaller meg Cara" sa Cara. "Og jeg heter Edward men alle kaller meg Ed eller Eddy" sa edd. "Og jeg heter Jelena men det er bare lærere, moren min, nær familie som bruker mitt egentlige navn. Alle kaller meg Gigi" sa hun og tok meg i hånda.

Etter skolen

Jeg var på vei til skapet mitt. Men krasjet i en person. "Ååå Sorry jeg så ikke hvor jeg gikk" sa jeg. "Nei nei det går bra"sa hun. Også reiste jeg meg. "Hei jeg heter Miley" sa hun. "Ariana" sa jeg. "Så Ariana trenger du skyss?" Spurte hun. "Eee faktisk" begynte jeg men taylor avbrøt meg. "Hun har allerede en billett hjem Sorry" sa hun og viftet Miley bort.

"Faktisk tay så kjørte jeg til skolen sååå..." sa jeg. "Åååå oki men imorgen plukker vi deg opp og kjører deg hjem og en ting til.... ikke heng med Miley og gjengen. De er ikke noe bra og være med" sa hun også sa vi hadet.

Into youWhere stories live. Discover now