Ariana
Sirener overalt, folk som er stressa, ambulanser som kjører fram og tilbake, jeg og jentene sitter på politi stasjonen, vi er en av vitnene til hva som skjedde. "Dere er neste" sier en mann med mørk stemme, han og flere andre politimenn tar meg og jentene og dytter oss bortover også blir dratt fra hverandre jeg kan høre Lily og Sabrina og de rope "NEI, NEI!, SLIPP MEG!" og "ARI, ARIANA!" jeg er rolig bare går, jeg kan ikke gråte mere har ikke flere tårer.Jeg snur meg til venstre og ser mamma kjefte på politimennene og de i resepsjonen og gråte, jeg ser også Frankie som prøver å roe mamma ned.
Jeg ankomer i et mørkt, med et lys men ingen vinduer rom unntatt et speil,
når jeg går foran det og ser på meg selv, ser jeg alt blodet jeg er dekket i og hånd merkene jeg har på håndleddene og halsen. "Miss Grande kan du sette deg ned?" Spurte en annen mann. Jeg snudde meg og satte meg ned. "Nå jeg vil hvite din side av saken" sa han. "Cole.... kommer.... vel ikke i fengsel?" Spurte jeg. "Vet ikke" sa mannen. "Han gjorde ingen ting, det var.." sa jeg før han avbrøt meg. "Bare begynn å snakke så, jo fortere du begynner å snakke jo fortere får du vite om kjæresten din kommer i fengsel" sa han og tok fram en penn og åpnet mappen sin. Når jeg hørte han si kjæreste stivnet jeg, Jeg og Cole. "Jeg...... vet...... jeg vet ikke hvor jeg skal starte" sa jeg. "Begynn fra starten du, helt fra begynnelsen" sa han.
Lørdag 11.27 (flashback)
Jeg våknet med noen av jentene ved siden av meg og en oppå meg, jeg flyttet meg og gikk ut av rommet. Jeg gikk på badet og fikset hestehalen og pusset tennene også gikk jeg ned og lagde små pannekaker, dekorerte med litt krem og bær. Jeg gikk opp med to skjele lokk også åpnet jeg døren til rommet mitt og slo lokkene sammen helt til alle våknet. "OMG OK VI ER VÅKNE!!" ropte Sabrina. "God morgen jenter" sa jeg og gikk ned. "DET ER FROKOST FORESTEN!!" Ropte jeg.
Under frokosten"God morgen natt folk" sa jeg og flirte. "God morgen morgen fugl" sa Miley. Jeg begynte å le. "DU HAR LAGET SMÅ PANNEKAKER!!" ropte Lily. "Ja" sa jeg. "Det er favoritten min" sa Lily. "Hva skal vi gjøre i dag?" Spurte Sabrina. "Det er siste dag med moro" sa jeg. "Ja moren til Ari kommer hjem i morgen vi MÅ gjøre noe gøy, Khloe gå inn på telefonen og Finn noe vi kan gjøre" sa Miley. "Greit" sa Khloe og løp opp for å hente telefonen sin, og kom ned med alle sine telefoner og leste noe. "Hva leser du?" Spurte jeg. "Jeg vet hva vi kan gjøre" sa hun, så på meg og smilte. "Cole og Alex skal ha fest og de inviterte oss" sa Khloe. Hun ga oss mobilene våre og alle hadde fått invitasjon. "Ja vi drar" sa Miley. Alle så på meg. "Oki vi gjør det" sa jeg og smilte.
Før festenJeg gikk i dusjen først, sminket meg også skjedde det. "JEG HAR INGEN TING Å HA PÅ MEG!!" ropte jeg. "Ok Ok ikke stress dette går bra, vi skal finne noe" sa Lily. "Fant det!" Sa Lily jeg prøvde det.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Into you
RomanceAriana har gått igjennom mye, og etter en tragisk episode pakker Ariana og moren sin sakene sine og flytter. Noe hun legger merke til er at man kan ikke rømme fra problemene sine, og velger heller og ordne opp i dem.