Cole
Jeg våknet med Ari i arm kroken, det var fint til jeg kom på at nr.1 jeg er på et sykehus og nr. 2 Alex er død. Jeg reiste meg og prøvde å ikke vekke Ari, og var på vei til kantinen, da jeg hørte 4 skjente stemmer. Jeg går rundt hjørnet og ser mamma og pappa, moren til Ari og Frankie?. Jeg snur meg fort i håp med at de ikke så meg og først går fort også spurter bort til Ari, hun hadde våknet og så forvirret på meg. "Hvorfor løper du?" spurte hun. "Foreldrene mine, de er her" sa han andpustent. "Ååå så koselig jeg har ikke sett de på LENGE" sa hun. "Nei ikke jeg heller" sa han og så meg i øynene.Ariana
Jeg og Cole snek oss ut bakdøra og tok bussen og taxi hjem. Men hvorfor ville foreldrene til Cole komme tilbake nå? etter all denne tiden, og alle disse årene. "Hva skjer da, hvorfor er foreldrene dine her nå hva skjedde egentlig?" spurte jeg, jeg vet litt av historien men nå vil jeg ha hele fulle historien. vi sitter bakerst i bussen og Cole løsner beltet sitt og snur seg mot meg. "Du vet jo at mamma og pappa dro veldig mye på ferier og sånn ikke sant?" spurte han. "Ja? det er det du har sakt til meg" sa jeg. "Ja, eeee det er på en måte sant, de ville finne en måte å komme seg vekk fra meg og Alex" sa han. "Så de var ikke glad i dere?" spurte jeg. "Jo eller var vel ikke helt det de hadde forventet, de hadde håpet på to jenter og i seden fikk de en sjenert og en trøbbel gutt" sa han. "Så de ville ikke gi dere bort når dere var små, men heller la dere være igjen med den italienske stuepiken isteden mens foreldrene deres drar rundt" sa jeg. "Ja..." sa han. "Det er så trist" sa jeg. "Ja, men så flyttet vi hit for mamma fant ut at dere hadde flyttet hit, så da skulle liksom jeg og Alex ha noen å prate med, og nå er Alex død, mamma og pappa kommer tilbake nå" sa han. Jeg løsnet beltet mitt og ga Cole en klem.
Hjemme
"Hadet" sa vi og gikk fra hverandre. Jeg gikk inn i håp på at mamma ikke var hjemme. Jeg åpner døren sakte opp og er på vei opp trappa. "ARIANA GRANDE KOM HIT MED EN GANG!!!!" roper mamma jeg går inn på kjøkkenet. "sitt" sa mamma. jeg setter meg ned. "Hva skjedde på lørdag og ikke lyv" sa mamma. "du vet hva som skjedde" sa jeg. "Jeg vil høre alt og fra deg" sa hun. "jeg og vennene mine kjedet oss og Cole og Alex hadde arrangert en fest" sa jeg. "hvorfor stopper du?" spurte mamma. "Hva annet vil du at jeg skal si da?, ja jeg drakk, ja jeg var full, ja jeg klinte med en, ja jeg var grunnen til at det ble slåsskamp, ja jeg var grunnen til at Alex døde?" spurte jeg og tørket vekk tårene når jeg skjønte hva jeg sa. "nei det er ikke din feil" sa mamma. "Men jeg sa" begynte hun. "Jeg vet hva du sa" sa jeg. "HVORFOR DRO DU DA , NÅR DU VISTE HVA JEG SA OG AT DETTE SKULLE SKJE !!" Ropte mamma. "KAN DU SLUTTE Å ROPE!!?" Spurte jeg. "Ja unnskyld" sa mamma. " Jeg viste ikke at det skulle være en slåsskamp der, men jeg ville gjøre noe gøy i det minste, for du behandler meg alltid som en baby" sa jeg. "Jeg behandler deg ikke som en baby Ariana, jeg bare vil beskytte deg" sa hun jeg reiste meg. "Mot hva?" Spurte jeg og gikk opp på rommet.
Litt senere
*bank bank*
"kom inn" sa jeg og døren åpnet seg. "Ari, jeg har tenkt litt og jeg har bestemt meg for noe, det skal være en formelle fest, en reunion eller noe, og du skal dra på den" sa hun jeg satte meg opp i senga. "Hvem arranger?" Spurte jeg. "Foreldrene til Mac, men du skal dra" sa hun. "Han er exen min mamma jeg kan ikke dra dit" Sa jeg. "Ari skjønner du ikke dette er dagen hvor du kan fikse ting mellom deg og han" sa hun. "mamma, jeg liker ikke Mac, jeg liker Cole" sa jeg. Hun var stille en stund. "Ari mener du han Cole?" spurte hun. "Ja..." sa jeg. hun var stille litt til. "Ari jeg vil ikke at du skal være med han" sa hun. "Hvorfor det?" spurte jeg. "For, han er en trøbbel unge og pga foreldrene hans" sa hun. "hahaha, du bestemmer ikke hvem jeg skal like, eller hvem jeg skal bli sammen med" sa jeg. "Ariana, ikke krangle med meg, og + skal jeg bort med venninnene og du får ikke lov til å være alene hjemme" sa mamma og gikk ut døra.
YOU ARE READING
Into you
RomanceAriana har gått igjennom mye, og etter en tragisk episode pakker Ariana og moren sin sakene sine og flytter. Noe hun legger merke til er at man kan ikke rømme fra problemene sine, og velger heller og ordne opp i dem.