♕Del 9. kjører solo!?♕

12 1 0
                                    


Ariana

Jeg våknet på mitt eget rom i min egen seng "heldigvis" tenkte jeg for meg selv, jeg hadde hodepinne og husket ingenting fra i går jeg skulle til å reise meg opp til jeg så noe på nattbordet vann, paracet og mat. "Oki du er våken" sa mamma. "Hva? hvor mye er klokka?" spurte jeg. "Ååå nei du skal ikke på skolen" sa hun og så ned i tlfen. "Men jeg føler meg bra" sa jeg. "Ariana du har husarrest" sa hun og så på meg. "Hæ?" spurte jeg. "igår jeg vet du ikke husker men du løy for meg" sa hun. Jeg så rart på hun. "Du sa du skulle til en venn og når du kommer hjem har du blitt kjørt av en gutt og du har vært på fest"sa hun. "Ok jeg var på fest men hva her denne gutten og gjøre med saken?" spurte jeg forvirret. "Du liker han vel ikke?" spurte hun. "Altså" begynte jeg. "Jeg vil ikke at han skal knuse hjertet ditt som Mac gjorde, og vi hadde en avtale" sa hun. "Nei da jeg gjør ikke det" sa jeg og så ned på hendene mine. "Bra" sa hun. "Kan jeg dra på skolen?" spurte jeg. "Ja men kom rett hjem og ikke vær med den dumme gjengen" sa hun og gikk ut av rommet mitt. "hvor mye har Shawn fortalt mamma?" tenkte jeg. 

Skolen

Jeg parkerte bilen min der jeg parkerte første dagen, jeg ville egt ikke på skolen jeg ville bare komme meg vekk fra mamma, hun får paranoya når jeg er med en gutt som venner eller snakker om en gutt eller snakker med en gutt, bare alt som har med gutter. Hun er så redd for at de skal knuse hjerte mitt og ja masse sånn. Jeg skulle til å gå ut av bilen til jeg hørte noen som snakket. Det var gjengen badboy, så jeg gikk ut. Jeg nærmet med dem og tenkte jeg skal bare gå forbi. "Hei der har vi fest løven jo" sa Luke. jeg stoppet og snudde meg mot dem og smilte. "Hei, hei" sa jeg. "Litt av en fest i går, går det bra med deg?, du skallet ganske hardt i bordet" sa Justin. "Ja altså har vært bedre" sa jeg. "hvor sure ble foreldrene dine?" spurte Shawn. "Ikke så sure, har opplevd være" sa jeg. Guttene nikket. "Så bitchsqaden?, jeg trodde ingen ville henge med de lengere, eller at de ville ha flere medlemmer" sa Luke. "Ååå nei ikke nå lenger, jeg har meldt meg ut" sa jeg. "Så hva skal du gjøre nå?" spurte Justin. "vet dere hva? jeg kjører solo" sa jeg. "Nei det er ikke nødvendig du kan henge med oss" sa Justin ivrig. Henge med gutta etter at jeg sa til mamma at jeg ikke skulle det. Vel det er mitt liv og jeg velger hvem jeg vil henge med, ja jeg gjør det. "Åååå badboyene trenger nye medlemmer, og de kan ikke skaffe gutter så de må ta en jente" sa jeg med baby stemme. "Oki, oki blir du med eller ikke?" sa Shawn. "Mmmm oki jeg mener jeg kunne gjort det bra som solo men, jeg mener siden dere insisterer så" sa jeg og lo. "Kanskje jeg skal gå til timen" sa jeg Det ringte inn til 3. time. "Ja" sa gutta.

mate timen

Vi har time sammen det var mate. Jeg hater mate sååå mye. i matte sitter vi i grupper 4 grupper så vi satte oss på et bord sammen. Vi fikk en oppgave som jeg ikke skjønte en pøkk av. "noen andre enn med som ikke skjønner dette?" hvisket jeg til guttene. "Jeg" hvisket guttene i kor. Jeg begynte å flire. "Til å være badboys er dere skikkelig dumme" hvisket jeg. "Til til å være englebarn og lærens favoritt er du skikkelig dum" hvisket Shawn til meg. "Auuu den svei" hvisket jeg og så på Shawn og tok hånda foran munnen. Shawn startet å smile som tilslutt ble til fliring som tilslutt ble til latter krampe. Nå jeg hørte latteren hans klarte jeg ikke og holde meg den var så smittsom jeg måtte også le. "Frøken Grande og  herr Shawn er det noe morsomt? og i så fall hva er det?" sa Miss Applebum. Shawn og jeg sultet å le. "Nei da Miss Applebum det er ingenting bare noe jeg tenkte på som jeg kom på var veldig morsomt" sa Shawn. Også måtte jeg forklare meg. "Jeg lo av latteren til Shawn" sa jeg. "mmhhhhmm" sa Miss Applebum og satt seg foran pcen igjen. "latteren min hva er galt med den?" spurte Shawn. "Ikke noe den er bare smittsom" hvisket jeg tilbake og smilte.

lunch

Jeg tok følge med gutta til kantina. "Så vi kan hjelpe deg med å skaffe nye venner" sa Justin. "Dere skal hjelpe meg med å finne nye venner?" spurte jeg. "Ja?" sa Justin. jeg lo og ristet på hodet. Jeg så meg rundt i kantina. Bitchsquaden, idrettfolka, nerdene, musikkklassen, dramaklasen, og en gutt som sitter alene brunt hår og briller, også en liten gjeng på 2 blondiner, vent en rød håra jente går bort til gutten med briller. Og tilslutt Miley, som sitter alene. "Hei dere bare vent litt kommer snart" sa jeg og reiste meg og gikk bort. "Hei" sa jeg. "Hei" sa hun med et vennlig smil. "Eee jeg ser du sitter alene, vil du kanskje spise med oss?" spurte jeg. "Hør jeg vil gjerne spise med deg men jeg liker ikke Taylor, Selena og gjengen" sa h un. "Ååå ja shit nei sorry jeg henger ikke med dem mere jeg mener meg og gutta" sa jeg og pekte på dem, de så på oss, smilte og vinket. "Ååå oki" sa hun reiste seg og ble med meg bort. "Gutter dette er Miley" sa jeg. "Ja du er hun gamle vennen til Tay og Leena sant?" spurte Justin. Shawn og Luke slo begge til Justin Shawn på armen hans og Luke i bakhodet. Jeg så på Miley. "Har du vært venn med Taylor og Selena?" spurte jeg. "Ja men det var lengesiden, takk for at du nevnte det Justin" sa hun. Han smilte og nikket "ingen årsak" sa han. Luke slo han engang til i bakhodet. "Auuu hva?" spurte Justin og så på Luke. Luke bare ristet på hodet. "Så du henger med gutta?" spurte Miley. "Ja hvorfor ikke, de ba på sine knær om jeg kunne bli med dem og jeg syntes så synd på dem stakkar, jeg måtte bare si ja" sa jeg og rufset håret til dems. Jeg og Miley lo litt. "Ja ja hahah morsomt men det var ikke sånn jeg husker det" sa Luke og smilte.

hjem

jeg var på vet til skapet men noen stod foran det, en rødtop og en gutt med brunt hår og en grå lue. "unnskyld?" spurte jeg. og de snudde deg det var de jeg så i kantina. "Ja?" spurte jenta ivri. "Dere står litt sånn ja foran skapet mitt" sa jeg. "Ååå ja sorry" sa hun og de flyttet seg. "Jeg heter Ariana men alle kaller meg Ari" sa jeg. "Hei Ariana jeg heter Khloe men kall meg Khlo" sa Khloe. "Jeg heter Dylan ingen kaller meg noe spesielt" sa han. Jeg smilte og nikket. Jeg lukket skapet og snudde meg mot dem. "Så jeg tenkte hvis dere vil, kanskje vi kunne spise lunch sammen, dere, jeg en annen og to til? spurte jeg. "Emmm ja oki" sa de. Jeg var på vei til å dra, så så jeg to blondiner. og jeg gikk bort å snakket med de. alle ble enige om å spise lunch sammen. Også etter det blir vi alle beste venner og jeg trenger ikke å henge med gutta mere, supert! tenkte jeg.

Into youWhere stories live. Discover now