Ariana
3 dager, har ikke gjort noe annet enn å sove, stå opp, spise også sove igjen. Mamma tok vekk alt elektronisk som macen og iPhonen min, hun sa jeg får nytt når vi har flyttet igjen, men jeg blir gal. "Jeg kjeder meg" sa jeg, noe som jeg har sakt helt siden vi kom hit. "Jeg vet det" sa mamma. "Mamma" sa jeg. "hva" sa hun. "Jeg... kjeder... meeeeeeeeg" sa jeg og slang hendene i været. Mamma sa ingenting bare satt ved pcen hennes. "Mamma?" spurte jeg. "Ariana grande jeg jobber, slutt og mas jeg blir gal, jeg vet du kjeder deg, men herre det finnes vell noe du kan gjøre men, SLUTT Å MAS!" sa hun og tok med seg pcen sin og gikk inn på rommet.Jeg reiste meg fra sofaen og gikk mot rommet og banket på. Mamma tok brillene på toppen av hodet, og pustet tungt ut. "Hva?" spurte hun og gne seg i øyene. "jeg skulle bare spørre om hvorfor jeg ikke få ha mobil og pc når du har mobil og pc?" spurte jeg og stod lent mot dør karmen. "For jeg jobber og jeg vil ikke at du skal ha kontakt med noen eller fortelle folk hvor vi er" sa mamma. "hvorfor?" spurte jeg. "For vi skal ikke bo her for alltid, og jeg vil ikke at folk skal tro at vi løper vekk fra problemene våre + vi vil vel ikke at vennene våre skal se at vi bor i dette billige huset, sant?" sa mamma. Jeg smilte og nikket. selv om jeg viste at hele flyttingen handlet om at mamma ikke ville være i nærheten av noe som minnet om poppop.
Middagen
Og vi skulle ha pizza igjen så mamma bestilte pizza og når den kom satte vi oss ned for å spise. Vanligvis så pleier vi å snakke sammen og le, men nå i di siste dagene har det ikke vert noe å snakke om. Vi kan jo ikke spørre hva har du gjort i dag? For vi vet hva vi har gjort. Etter middagen var det stille, og jeg la meg.----------------------------------------
Neste del er det en ny person dere skal bli kjent med så den nye P.o.ven er Shawn. Men etter den delen er det noen ganger Ariana og Shawn. Noen ganger kommer de til å dele en del. Ja det var det😊
VOCÊ ESTÁ LENDO
Into you
RomanceAriana har gått igjennom mye, og etter en tragisk episode pakker Ariana og moren sin sakene sine og flytter. Noe hun legger merke til er at man kan ikke rømme fra problemene sine, og velger heller og ordne opp i dem.