ArianaMandag morgen, 1. dag etter sommerferien. Og jeg går 2. året på videregående, Noen banker på døra mi. "GÅÅÅ VEKK!" roper jeg. "God morgen solstråle" hører jeg Frankie si. "Mac står nede og venter på deg" sier Frankie og går. Jeg står opp og kler på meg, jeg tar på meg et lyserosa kjørt og en lyserosa croptop, setter håret opp i en half up half down hestehale. sminken er lett bare maskara litt eyeliner og en rosa lipstick, og tar noen lyserosa solbriller som matcher antrekket og går ned.
Jeg sier god morgen til hele familien, også går bort til Mac og gir han et kyss. Også går vi i bilen hans og kjører til skolen.
Skolen
Skolen er ikke så stor, men stor nok, i og med at jeg går på en privatskole. Jeg har aldri gått på en vanlig/offentlig skole. Moren min har alltid sakt at vi er for rike for den slags og at jeg burde bli skjent med sånne som meg. Jeg bor sammen med mamma, bestemor og bestefar og store broren min Frankie. Faren min døde av kreft da jeg var 5 år, og dette ble veldig trist, jeg skal stoppe. Men ja jeg gjør som jeg vanlig gjør, går til skapet mitt der jeg vanlig vis møter beste vennene mine, Louisa og Tifany. Jeg vil ikke skryte men vi er liksom de populære/ de alle vet hvem er/ de alle vil være venn med eller de alle vil være, ja dere skjønner på egnet.
"O.M.G!!!!!!" roper Tif og Lou samtidig og ser på meg. Jeg tar solbrillene mine på hodet og jogger bort til dem "OMG!!!!TIF, LOU!!!" roper jeg og gir dem en stor gruppe klem. "Omg Ari vi har ikke sett deg i hele sommer ferien, hvordan var det i Egypt??" Spurte Tifany. "Det var helt utrolig, og hvis dere har sett på snapp storyen min så har jeg med gaver!" sa jeg og tok to gave poser. "Det har jeg og!" sa Tif og Lou samtidig. Etter at vi hadde gitt gaver til hverandre gikk vi til timen.
"Hei elever, jeg håper dere har hatt en fin sommerferie, for det har ikke jeg hatt" sier læreren. "Ja før vi begynner er det noen som vil fortelle om sommeren sin" sier hun og ser på meg. "Ja altså ikke for å skryte men jeg dro med familien til Egypt denne sommeren, som dere sikkert har sett hvis dere følger med på snapvloggen min så klart, og jeg var med Mac og familien hans på roadtrip og ja, som dere så på vloggen min vloggbyari add meg" sa jeg før læreren dyttet meg i retningen til pulten min. jeg highfiva Tifany og Louisa de sitter bak meg.
Når timen var ferdig. hadde vi to andre timer før det var lunsj, og i kantina sitter sqaden min, som består av meg, Tif, Lou og Mac i midten av kantina, det er det faste boret vårt, og det er ingen andre bord der så når folk skal gå til steder og går inn i kantina er det bordet vårt folk legger merke til først. Det er det kule bordet kan folk kalle det.
Etter skolen går jeg, Tif, Lou og Mac til til bilene våre som er parkert ved siden av hverandre, ja vi har faste plasser. Og så sier vi ha det og drar hjem. Nevnte jeg at Mac kjører en hvit Tesla?, ja jeg valgte den ut. Det er ikke noe galt med bilen min så klart ikke jeg kjører en Range Rover, men den hvite Teslaen er ny såååå, ja hvorfor ikke liksom. Mac kjører inn porten til huset mitt. "Hva skal du i resten av dagen?" spør jeg mens jeg ser meg i speilet og fikser på håret. "Ikke noe bare sitte hjemme gjøre lekser" svarer han. Jeg tar opp speilet og set på han med et "what-the-fuck" blikk og ler, vi har ikke lekser, vi bare hører folk si det hvis vi går i parken eller noe etter skolen. "Nei men serr, hva skal du?, du sier hele tiden ar du ikke skal noe" sier jeg. "serr ikke noe" sier Mac og trommer tomlene på rattet, noe som han alltid gjør når han er nervøs eller hvis han skjuler noe. Jeg tar hendende hans i mine, "Mac... er det noe du ikke sier til meg?, du virker nervøs" sier jeg og prøver og få øyekontakt.*pling pling* hører jeg. Mac har fått melding og tar vekk hendene hans og fokuserer på mobilen sin. "Mac?,.....Mac hvem er det?" sier jeg. Han smiler og skriver noe. "Mac?,.....Malcolm??" (jeg bruker aldri det fulle fornavnet hans men i sånne situasjoner er det fullt nødvendig). "Ja slapp av " Ariana" det er ikke noe, bare slapp av" sier han og ser på meg og smiler med et fake smil, og ser tilbake ned på tlfen sin". Jeg setter meg ned i setet og ser ut vinduet. Og nå kommet jeg på at han satt sånn når jeg var med på roadtrippen med han og familien hans, hvem er det han texter?. "Oki...," sier Mac før jeg avbryter han. "Hvem er det du texter?" spør jeg. han ser på meg met er søtt smil og legger hendene på kinnet mitt. "Ingen" sier han og kysser meg på hodet og nesen. "Men du satt sånn.....," sa jeg før han avbrøt meg og kysset meg på munnen. Også trykket på en knapp sånn at døra på min side åpnet seg, jeg skjente at jeg ble litt sur. "Ha det engelen min" sa Mac. jeg hadde gått ut, ga han et fake smil og lokket døra. Og var på vei inn "Ari...,babe...," hører jeg før jeg har gått inn og lokket døra.
Jeg setter fra meg sekken og tar av meg ytterjakka og skoene og går til stua for å si hei til Nana og Poppop (Aka: Bestemor og Bestefar) bestefar sitter i rullestol me han sier at alt går bra, han har bare vindt i beina hans det er alt. "Hei Poppop" sier jeg og kysser han på kinnet og gir han en klem. "hvor Nana?" spør jeg. "Kjøkkenet?" sier han og peker på Kjøkkenet. Jeg nikker og tripper bort. "Nana" sier jeg og vi kysser hverandre på kinnet og gir hverandre en klem. Det er en ting vi gjør kysser familiemedlem på kinnet, det skal liksom være et tegn på at man elsker familien sin eller noe sånt. Jeg bare så mamma gjøre det hele tiden når jeg var liten og hun sa at det er hyggelig og ja masse sånn så det har blitt en ting og nå gjør jeg det hele tiden. "Så pen du er i dag Ariana" sier hun. "takk Nana" sa jeg. "Ikke rart til at Malcolm liker deg, du er nydelig, som en engel" sa hun. Jeg smilte fake og prøvde å gå vekk men uheldigvis så Nana det. "Ariana Grande stopp og sett deg ned. Så jeg gikk til bordet og satte meg på en stol ved siden av Nana. "Har det skjedd noe?" spurte hun. "Mac har vært litt rar i det siste jeg vet ikke hva som skjer, han vil liksom ikke si noe til meg" sa jeg. "Ååå, når merket du dette først?" spurte hun. I sommerferien når jeg var med familien hans. Han satt hele tiden på tlfen og sendte meldinger til noen men jeg vet ikke hvem..., jeg vet at jeg ikke burde og ikke var oppdratt sånn men jeg har så lyst til å ta tlfen hans for å se hvem han texter" sa jeg. "Det er helt rett Ariana det er ikke snilt å gå gjennom andre sine personlige saket og ting, og Spessielt ikke gå igjennom andre sine meldinger" sa hun. "Ja men jeg..." sa jeg før hun avbrøt meg. Noe som hun aldri gjør, jeg tror hun er alvorlig. "Ariana tror du Mac skjuler noe for deg?". "Nei" sa jeg. "Tror du på Mac?" "....ja...." sa jeg "Da før vi hvet noe mere så gjør du ikke noe, men hvis dette fortsetter sååå kan du komme til bake, oki?" sa hun. "Oki" sa jeg og ga Nana en klem. Og gikk opp til Frankie. Også kom mamma hjem og vi skulle spise middag.
Under Middagen
"Hvordan var skolen?" spurte mamma. "Bra fint å se Tif og Lou igjen" sa jeg. "Hvordan går det med jobben Frankie?" spurte mamma. "Jeg har fått en forfremmelse" sa Frankie. "Ja og bare en forfremmelse?" sa Poppop. Frankie smilte lurt og tok opp noe. "navnet mitt er på forsiden av Vogue Magazine" sa Frankie. (Pause!!! Frankie er en kles designer og han jobber nå for Vogue, oki start igjen). "Klærne til Frankie grande er fantastiske" leser mamma høyt. "Det er utrolig bro" sa jeg og jeg og Frankie tok hånd avtrykket vårt. "Ja Ariana er det noe du vil gjøre da?" spurte mamma. og alle sine øyne var på meg. "Jeg vil jo satse på sang da" sa jeg. "Ja det syntes jeg du burde" sa Frankie. "Ja du har en nydelig stemme og det har du fått fra Nana" sa mamma og skulle rydde vekk tallerken hennes og smilte til meg kysset Nanna på kinnet. Jeg smilte også skjente jeg en hånd på skulderen min, jeg snudde meg og det var Poppop, han tok hånden min "Følg drømmen din jenta mi, ikke bry deg om hva noen andre sier, den eneste stemmen du skal høre på er stemmen fra hjerte ditt" sa han og kysset hånden min. Jeg smilte og kysset han på kinnet og ga hen en klem før jeg tok tallerken på kjøkkenet.
Også gikk jeg opp satt litt på pcen og så på Gossip girl (btw jeg er på team Blair og chuck, de er goals!<3) etter det skulle jeg skifte til pysj også skulle jeg på badet ordne meg og gå til bake til rommet mitt, men jeg hørte noen stemmer nede jeg gikk for å høre hva de sa.
Det var en samtale mellom, mamma, Nanna og Poppop. "jeg syntes ikke Ariana og Frankie fortjener og bare stå der og ikke hvite noen ting, vi later som at alt er bra men det er jo ikke det" hørte jeg mamma si. "Vi vet jo ingen ting enda Joana" hørte jeg Nana si. "Jeg skal til sykehuset i morgen og da får vi se hva resultatene sier, men jeg vil vite resultatene før vi sier noen ting" sa Poppop. Det hørtes ut som mamma gråt og det siste jeg hørte var "Jeg bare vil ikke at Ari og Fran skal gå igjennom det sammen igjen" sa mamma. jeg gikk opp på rommet til Frankie, og fortalte alt jeg hadde hørt.
"jeg tror det går bra Ari, jeg er ganske sikker på ar det ikke er noe farlig" sa Frankie. "Oki" sa jeg. og ga en klem til Frankie. Og la meg til å sove.
-------------------------------------------------------------------------
Her er min nye fortelling og ja. Jeg hvet det er sikkert litt rart men etternavnene er grande så ikke bry dere om etternavne til ariana for det er grande, ja. Jeg håper at dere liker denne historien ja oki. lik og stem thanks<3 love u!😘😘
أنت تقرأ
Into you
عاطفيةAriana har gått igjennom mye, og etter en tragisk episode pakker Ariana og moren sin sakene sine og flytter. Noe hun legger merke til er at man kan ikke rømme fra problemene sine, og velger heller og ordne opp i dem.