Ariana
Jeg våkner med et smil om munnen i dag. Jeg står opp tar på meg en blonde genser og en lys høy bukse.
"God morgen Ariana" sier mamma. "Morgn" sier jeg. "Du, jeg skal bort i dag" sa mamma. "Hvor lenge blir du borte?" Spurte jeg. "Til søndag" sa mamma. Jeg nikket. "Du kan være med?" Spurte mamma. Jeg smilte og ristet på hodet. "Dra du" sa jeg. "Be en venninne over da" sa mamma. Jeg nikket. "Men INGEN gutter" sa hun. Jeg nikket. "Og ingen alkohol, fester og spesielt ingen fester her" sa hun. Jeg nikket. "Hvilken dag er det i dag?" spurte jeg. "Fredag" sa mamma. "Ååå jeg må pakke gymtøy" sa jeg.
"Hadet!" Ropte jeg. Mamma kom med veska mi. "Ariana" sa hun. "Ååå takk" sa jeg kysset hun på kinnet og gikk ut.
skolenJeg gikk ut av bilen og bort til gutta. "Hey, hey" sa jeg. "Hei" sa Shawn og Luke på likt. "Hallo" sa Justin.
Gym garderoben(jentene)"Jeg hater gym" sa Miley. "Hvorfor?" Spurte jeg. "For jeg blir alltid trukket sist og ingen vil ha meg med på laget og jeg er alltid alene" sa Miley. "Men det kan hende vi ikke skal ha lag spill i dag + så har du meg" sa jeg og smilte. "Ja" sa Miley og smilte tilbake og klemte meg.
Gym garderoben (guttene)Vi gikk inn og så ser vi to gutter som er på plassen vår. "Eeee kan dere ikke lese?spurte Luke. De snudde seg og de var tvillinger
Han ene fyren tok navneskiltet våres, knakk det og kastet det i søpla. "Lese hva da?" Sa Han andre. Vi ristet på hodet og gikk ett annet sted.
Gymtimen
ArianaVi gikk inn i gymsalen og rundt hjørnet opp tribunen også satte oss.
Alle hadde kommet. "Skal vi ikke begynne?" Spør en gutt i klassen. "Nei vi venter på to" sa læreren.
Og inn kom det to gutter. "Ari?" Sa Alex. Og jeg løp ned tribunen og hoppet på Cole og dro Alex inni en gruppe klem. "Hva gjør dere her?" Spurte jeg. "Vi flyttet, hva gjør du her" spurte Alex. "Jeg flyttet å" sa jeg. "Kan dere sette dere?" Spurte læreren. Vi nikket og satte oss. "Hvem er det?" Hvisket Miley til meg. "Vi har vært venner siden barnehagen og vi gikk på samme barneskole og ja venner hele livet kan du si" hvisket jeg tilbake og smilte.
Gutte garderoben etter timen"Dude hva tenker du på?" Spurte Luke. "De har vært venner siden barnehagen og så du hvor glad hun ble for å se dem" sa Justin. "Du slår de Shawn, ikke tenk på det" sa Luke. "Snakker dere om Ari?" Spurte Cole. "Slår oss?" Spurte Alex. "Tror du at hun velger deg foran meg?" spurte Cole.
Jente garderoben etter timen"Hva var det Ari?" Spurte Miley. "Hva da?" Spurte jeg og smilte. "I gymtimen" sa Miley. "Jeg vet ikke hva du snakker om" sa jeg og rødmet. "Oki" sa Miley og smilte.
LunsjJeg og jentegjengen gikk inn i kantina og satte oss. "Dere" begynte Miley alle så på hun. "Ariana her har en crush på enten Cole eller Alex der borte" sa hun og pekte på to gutter som gikk inni kantina. Jeg fikk øyekontakt med Cole, jeg snudde meg og smilte. "Ari rødmer" sa Khloe. "Nei jeg gjør ikke det" sa jeg og smilte. Jeg snudde meg igjen og Shawn og gjengen stod der "kan vi sitte?" Spurte Shawn. Så kom Cole og Alex satte seg ved siden av meg "Sorry kompis det er fullt" sa Cole. Shawn så på meg også ble øynene hans sinte, han snudde seg og strammet knyttneven og braste ut med Luke på slep "Sorry" sa Justin, smilte og blunket til Miley. "JUSTIN!!!!!" Ropte Shawn.
HjemmeJeg er alene hjemme. Så jeg gikk opp på rommet tok på meg kose klær og satte håret opp i en høy hestehale så tok jeg med meg macen ned.
Jeg skrudde på macen og så på Netflix *Cole ringer på FaceTime* "hehe Hello" sa jeg. "Hei!" Sa Cole. "Skjer?" Spurte jeg. "Kjeder meg, dd?" Spurte Cole. "Netflix" sa jeg. "Vel jeg kjeder meg?" Sa Cole og smilte. "Vil du komme bort?" Spurte jeg. "Der var det magiske ordet, er der om litt" sa Cole og la på.
Litt senere*BANK,BANK!!*
Jeg går til døra og ser Cole, fuck tenker jeg. Jeg tar ut strikken tar på parfyme og løper ned. "Hei" sier jeg. "Hei" sa Cole og ga meg en klem. "Du lukter godt" sa Cole og gikk inn. "Takk" sa jeg og smilte.Jeg gikk til stua og så at Cole satt der. "Du kan gå deg vill her" sa Cole og lo. "Hahaha ja" sa jeg. Jeg gikk og satte meg ved siden av han, lukket macen og satt den på bordet. "Han derre duden med de tre forfølgerne sine, hva heter han?" Spurte Cole. "Ååå du mener Shawn" sa jeg. "Ja... Shawn, hva er problemet hans egt?" Spurte Cole. "Altså jeg vet jo at han liker deg og sånn, men hva er problemet hans?" Spurte Cole. "Liker han meg?" Spurte jeg. Cole flyttet seg nærmere meg. "Liker du han?" Spurte han. Jeg klarte nesten ikke puste Cole er så kjekk, men så gikk det opp for meg det han spurte om. "Ari, Shawn eller meg" sa Cole også kysset han meg. Han reiste seg "hadet søta" sa Cole og gikk ut døra. "Ok hva skjedde nå" sa jeg til meg selv.
Overnatting
A:Ariana, M:Miley, S:Sabrina, K:Khloe,
L:Lily, D:Dylan.*gruppe chat*
A: jeg kjeder meg blir dere med å gjøre noe?😘💖
M: med😁
S: MED!!!😍👍🏼
D: med, eller kommer an på hva🤔👌🏼😊
K: OVERNATTING!!!!!!😱😱💖😂
L: vel da blir jeg vært fall med!😘😂
D: vent hva?🤔
A: JA JENTE OVERNATTING!!😍❤
M: vi kan ha det hos Ari😘💖
L: ja jeg kan ta med drikke og pizza på veien🍕🍕😍❤
A:👌🏼👍🏼
S: tar med godteri🍫🍫🍫🍿🍿🍫🍿og leier filmer vi kan se😘😘❤
M: setter meg i bilen nå😁
A:👌🏼👌🏼👍🏼, jo og Dylan du kan ikke være med srry😞
D: det går fint, no hard feelings👍🏼❤
A: 👌🏼❤
Litt senere*BANK, BANK*
Jeg løper til døra. "Heii" sa jeg. Vi setter oss i stua og spiser pizza.
Etter å ha binge watcha filmer"Hva gjorde dere etter skolen?" Spurte Miley. "Kjeda meg" sa jentene i kor. "Så Ari har det skjedd noe med deg og Alex da?" Spurte Lily. "Det er Cole..." var det eneste jeg fikk si før jeg ble avbrutt med gjesping fra jentene. "Så du innrømmer at du liker Cole?" Spør Sabrina. Jeg rødmer og smiler. "Nei" sa jeg. Jeg ser på de igjen. "Eller.... jeg har et problem" sa jeg. "Hva da?" Spurte Khloe. "Jeg liker to personer men de vet ikke det og jeg vet ikke hvem jeg skal velge" sa jeg. "Hvem er de to personene?" Spurte Miley. "Shawn og Cole" sa jeg. "Men hvem har du mest følelser for?" Spurte Sabrina. "Jeg har jo har en crush på Cole PG bar hatt det siden barneskolen men så flyttet jeg men har jo ikke glemt Cole da... men" sa jeg. "Men hadde ikke du en kjæreste før " spurte Miley. "Jo Mac, ja vi var bestevenner, Cole og Mac var også bestevenner også en dag bare slutta Cole å komme på skolen og når jeg og Mac ble sammen kom Cole alltid i trøbbel for alt, men vi slo opp før jeg flyttet" sa jeg. "Men du har fortsatt en crush på Cole?" Spurte Lily. "Ja" sa jeg "og, da er det jo obvious hvem du velger" sa Khloe. "Ja, men jeg vet at Shawn liker meg og jeg vil ikke såre følelsene hans" sa jeg. "Hvordan vet du det?" Spurte Miley. "Eeee Cole var her i stad" sa jeg og smilte, åååå Ari slutt så smile når du sier navnet hans tenkte jeg. *gjesp* "du må fortelle, hva skjedde mer" sa jentene. "Vi satt i sofaen" sa jeg. "Og" sa jentene. "Og.....han kyssa meg" sa jeg og smilte. "Omg!! Hvordan var det?" Spurte Lily. "Ok, kort" sa jeg. "Dere MÅ bli sammen da, dere ville blitt et søtt par" sa Khloe. Jeg smilte og rødmet.
YOU ARE READING
Into you
RomanceAriana har gått igjennom mye, og etter en tragisk episode pakker Ariana og moren sin sakene sine og flytter. Noe hun legger merke til er at man kan ikke rømme fra problemene sine, og velger heller og ordne opp i dem.