♕Del 8. Festen♕

8 1 0
                                    


Ariana

Jeg våknet og kjekket tlfen min 1meld av Taytay.
T = Taylor, A = Ariana.
(T)
"Hey girl! opp og hopp, er hos deg 8"
(A)
"Hvordan vet du hvor jeg bor?"
(T)
"Jeg finner det ut"
(A)
"Jeg kan si det nå"
(T)
"bare send et bilde av utsikten"
(A)
"Sendt bilde"
(A)
"Og øverste etasjen"
(T)
"😘👌🏼"

Kl 08.00

*PIIIP!!* (ringe klokka ringte)
"Det er til meg" sa jeg og løpte til døra. "Hei, hei" sa jeg. "Hello blomst" sa Taytay. "Oooo fancy!" Sa hun og så inn. "Jeg skal bare hente tingene mine så kommer jeg" sa jeg og gikk. "Huset hennes er såååå pent" sa Selena. "Ja" sa Taylor. "Sånn da kan vi dra" sa jeg og løp ned trappa.

I bilen
"Så noen du crusher?" Spurte Tay. "Mmmm nei" sa jeg. "JOO jeg ser det på deg" sa Selena. "Ok men jeg vil ikke si crusher men..." begynte jeg. "OMG Leena vi må spleise deg og Shawn" sa Tay. "Haha ja, Tay du vet jeg ikke er interessert i Shawn" sa hun. "Åååå kom igjen" sa hun "hvem skal vi da spleise han med?". "Ari?" Spurte Leena. "Vel jeg har ikke noe mot det sååå" sa jeg. "Åå k" sa Tay.

Skolen
Jeg gikk til skapet og tok ut de bøkene jeg trenger og lokket det også snudde jeg meg, og gjett hvem som kom inn med en dramatisk gange.... jo badboyene, så jeg snudde meg og gikk. Også gikk jeg inn i klasse rommet vi har engelsk, og jeg satte meg på den plassen nærmest vinduet. "Kan jeg sitte her?" Hørte jeg en skjent stemme si, jeg snudde meg og det var Shawn?, jeg så rundt i hele klasserommet det var mange ledige plasser. "Eeeeeeee ja?" Sa jeg forvirret. "Er det noe?" Spurte han. "Nei da..... bare at du sitter her og det er mange ledig plasser" sa jeg. "Ja?" Sa han forvirret. "Ja altså du kan sitte HVORSOM HELST og du sitter.... her...... vesiden av...... meg" sa jeg. "Altså hvis du vil jeg skal flytte meg så" sa han og reiste seg. "Nei da bare sitt" sa jeg og tok hånden min på hans, og vi stirret på hverandre lenge. "God morgen klasse" sa læreren. Og Shawn satt seg ned.

Slutten av timen
"Ariana" sa Shawn. Jeg skrev ferdig det jeg skulle skrive og så på han "ja" sa jeg. "Du kan flytte hånda di nå" sa han og smilte og så ned på bordet. Åååå dumme Ariana du ar fortsatt hånda di på hans åååå dumme tenkte jeg og flyttet den raskt. "Ååå Sorry" lo jeg og tok tingene mine og løp ut av klasserommet.

Etter skolen
Jeg gikk til skapet mitt og tok ut tingene mine. "Hei Ari" sa Shawn. "Hmm" sa jeg. "Blir du med på en fest i dag?" Spurte han. "Eeee jeg vet ikke" sa jeg. "Kom igjen'a" sa han. "Oki" sa jeg. "Kult da set vi" sa han og gikk til gjengen hans. Og jeg gikk til min.

Hjemme
"MAMMA ER DU HJEMME!!!" Ropte jeg. "Ja og jeg er i stua, Ariana slutt og rope du kommer til å gjøre meg døv en gang" sa hun. Jeg ga hun en klem og satte meg i sofaen. "Så mamma" begynte jeg. "Hvordan har det gått på skolen i dag?" Spurte mamma. "Bra" sa jeg. "Fått noen nye venner?" Spurte hun. "Ja" sa jeg. "Ingen gutt håper jeg?" spurte hun. "Men mamma jeg lurte på og jeg kunne dra til Taylor etter på?" Spurte jeg. "Ja hvor lenge blir du borte?" Spurte hun. "Jeg vet ikke men jeg tror jeg spiser der" sa jeg. "Ok men du svarte ikke på spørsmålet mitt" sa hun. "Takk glad i deg" sa jeg g gikk opp.

Festen
Jeg ser opp på huset også folka som er der noen kliner, noen drikker andre kaster opp. "Så dette er?" Spurte jeg. "Luke sitt hus" sa Tay. Jeg nikket og gikk ut av bilen. Ja jeg skal ikke drikke mamma kommer til å drepe meg. Og vi gikk inn, Guttene stod i gangen. "Vi har ankommet" sa Tay Og alle gikk inn også meg til slutt. "Hey Ari hva vil du ha?" Spurte Cara. "Vann" sa jeg. Og Ed kom bak meg og lo "vann? På en fest, Cara" sa han og så på punsj bollen. Og ga meg en kopp. "Her pus drikk dette" sa Cara. "Hva er det?" Spurte jeg. "Drikk" sa hun. Også drakk jeg det.

Litt senere
"Ariana" sa Shawn. Jeg snudde meg. "Hei" sa jeg. "Hvorfor henger du med Bitch squaden?" Spurte Shawn. "Taylor og gjengen?" Spurte jeg. "Ja bitch gjengen" sa Shawn. "De er ikke bitcher de er hyggelige" sa jeg. "Ariana de bruker deg" sa Shawn. "ARI KOM PÅ TIDE MED RUNDE TO!" Ropte Tay. "Ari ikke gå bort de kommer til å putte noe i drikken din og gjøre noe og jeg er den som må redde deg ut av det" sa Shawn. "Jeg klarer meg du trenger ikke gjøre noe" sa jeg og gikk men Shawn tok håndleddet mitt. "Siste sjanse Ariana" sa Shawn. Jeg ble stående stille lenge og tenke. "Det går bra Shawn, det er en fest ha det gøy" sa jeg og gikk. Det ble flere en en runde og tilslutt falt jeg og alt ble svart.

Shawn
Jeg var på vei mot gutta for å si at jeg går. "Jeg stikker" sa jeg. "Dude du kan ikke stikke nå!" Sa Justin. "Hadet'a" sa jeg og var på vei til bilen min da jeg hørte er pang og alle løp inn inkludert meg. "Hva skjer?"spurte jeg. Og jeg kom meg foran i sirkelen, Ariana lå på gulvet. "Flytt dere showet er over" sa Ariana og jeg tok tak i Ariana sin arm. "Shawn slutt å vær en sånn fest bremser da vi hadde det bare gøy" sa Gigi. "Hvis det å bruke Ariana og sånn er å ha det gøy, så er det fucked up" sa jeg. "Hvordan vet du at vi brukte hun?" Spurte Taylor. "Alle ser det" sa jeg. Og tok Ari og bar henne ut til bilen min. Og kjørte henne hjem.

Hjemme
Jeg banket på døren og moren til Ariana kom. "Hei jeg bare skulle kjøre Ari hjem" sa jeg. "Ååå oki takk, hvem er du? Og hva er det hun har gjort?" Spurte hun. "Hun var på en fest og hun var med en gjeng som puttet noe i drikka hennes og ja, og jeg heter Shawn jeg er en klassekamerat" sa jeg. "Ååå oki takk, hadet" sa hun og lukket døra.

Into youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora