Všichni měli veselé výrazy. Usmívali se od ucha k uchu a cenili na nás bílé zuby.
,,Co se děje?" zeptala jsem se trochu zaskočeně. Něco mi tu nesedělo.
,,Něco jsme pro vás pripravili,," řekl Blaez. Tera nám pokynula, abychom šli za ní.
Vešli jsme do pribytku , kde byl připravený stůl s hostinou.
,,Řekla jsem si, že když jste tu dnes naposledy, mohli bychom udělat takovou malou hostinu na rozloučenou, " pokrčila rameny Tera a pokynula nám abychom se posadili.
Večeře proběhla skvěle. Všichni jsme si povídali. Cítila jsem se tu dobře mezi nima a myslím, že kluci také.
Když jsem se podívala na kluky, rozhodla jsem se, že jim budu muset vše říct. Ale ještě na to není správný čas a nechci ničit tuhle chvíli.
Která se nám mezi večeří nabídla, že pro nás nechá připravit zásoby a dá nám nějaké nové zbraně. Když před sebou máme ještě dlouhou cestu.
Po vydatném jídle jsme s kluky zamířili do boudy a šli si lehnout. Ještě v rychlosti jsme si připravili batohy na zítřek a brzy usli.Ráno mě probudilo silné zachrápání jednoho z kluků. Myslím, že to byl Donny. Vstala jsem a šla se pomalu nachystat na cestu. Kluky jsem nechala ještě chvíli spát a šla se podívat ven.
Slunce zrovna vycházelo a foukal příjemný vánek, který si pohrával s mými hnědými vlasy. Do plic jsem nabrala čerstvý vzduch a musela jsem se usmát.
„Co tu vyvádíš?“ slyšela jsem za sebou něčí hlas. Otočila jsem se a uviděla rozespalého Blaeze.
„Ale nic, už jste vzhůru, ať můžeme vyrazit?“ zeptala jsem se a zamířila zpět dovnitř. Blaez jen přikývl. Kluci už byli na nohou a připravovali věci na odchod.Za několik málo minut jsme stáli u brány vesnice společně s kluky, Victorem a jeho muži a Terou. Dala nám slíbené zbraně, které se nám mohou hodit, zásoby jídla a popřála nám hodně štěstí. Poděkovala jsem jí, co pro nás udělala a vydali jsme se ke Skřetí hoře. Společně s námi šel i Victor a tři jeho muži, ostatní zůstali ve vesnici u Tery.
Nakonec jsem byla ráda, že s námi Victor jde. Ale teď příjde ta horší část, dneska to musím klukům říct. Všechno, co jsem se dozvěděla a proč se Victor, tak divně chová. Šli jsme celý den s malými přestávkami na odpočinek. Když se začalo stmívat utábořili jsme se na kraji cesty. Rozdělali jsme oheň a posedali si kolem něj. Dali jsme si něco málo k jídlu a já vytáhla mapu. Musela jsem zjistit, jak dlouho totiž ještě půjdeme.
„Jsme tady,“ ukázala jsem místo na mapě. „A musíme sem,“ přejela jsem prstem na jiné místo.
„To je kousek,“ řekl Donny vesele. Opravdu to byl kousek. Zítra by jsme tam už mohli být, kdybychom šli rychle.
Po chvíli jsem vstala a řekla klukům aby šli se mnou. S malými průpovídkami se zvedli a šli za mnou. Ještě jsem se ohlédla za Victorem, který mi jen s úsměvem prikyvl.
Zastavila jsem se u vysoké břízy.
„Co se děje Len?“ zeptal se Mitch.
„Chci vám něco důležitého říct a bude to pro mě těžké. Ale doufám, že to pochopíte."Kluci nadzvedli obočí a vzájemně se na sebe podívali, protože nechápali o co mi jde. Chvíli bylo ticho, protože jsem sbírala veškerou odvahu na to abych jim to řekla v klidu.
„Victor je můj otec,“ dostala jsem nakonec ze sebe. Všichni tři na mě zůstali koukat s vykulenýma očima a pusou dokořán.
„Cože?“ probral se jako první Micth. „Vždyť si říkala..“
„Vím, co jsem říkala,“ skočila jsem mu do řeči. „A samotnou mě to překvapilo stejně jako teď vás a ani to moc nechápu.“
„Ale jak?“ vysoukal ze sebe pro změnu Donny. Ve stručnosti jsem jim pověděla všechno, co se stalo u Jezera Vzpomínek a u Tery ve vesnici. Nevěřili tomu a nevěděli, jak to mají všechno chápat.„Takže Victor je teď jako ten dobrý a tvůj táta je ten zlý?“ zeptal se už asi po druhý Blaez. Neměl totiž o ničem ani tušení. Nevěděl přesně, co já a kluci víme od malička. Zkusila jsem mu to nějak v rychlosti vysvětlit. Ale myslím si, že to nepochopil, ale to bylo teď to vedlejší.
Mitch s Donnym tu novinku zpracovávali. Chvíli jsme si o tom ještě povídali, kluci chtěli vědět všechno. Asi po dvou hodinách jsme se vrátili k Victorovi.
Kluci na něj koukali trochu podezřele.
***
Zdravíčko 😊
Je tu po delší době nová kapitola. Tak doufám, že se vám libila ☺ co myslíte ? Přijmou kluci Victora ?
ČTEŠ
Tajemství krystalů 3 - Krystal Ohně [DOKONČENO]
FantasyUž několik týdnů se snažíme s přáteli najít čtyři mocné krystaly. Dva z nich jsme už našli. Krystal Země a Vzduchu. Nyní hledáme krystal Ohně. Jsme ze severního bojovnického tábora Shan, kde velitelem je Taylor Shannon. Mě a mé dva přátelé pověřil d...