Před námi se tyčila vysoká špičatá hora. Z toho nejvyššího místa šel kouř. Zajímalo by mě, co to je.
„Ví někdo, kde je ten krystal a kam máme jít?“ zeptal se Blaez.
„Je přímo na vrcholu hory, schovaný v kmeni stromu,“ ozval se vedle mě Victor. Věděl přesně, kde je krystal, protože on sám ho tam schoval.
„Fajn, tak jdeme na to,“ vydechla jsem a vykročila. Victor mě však chytil za ruku a svraštil čelo.
„Uvědomuješ si, že je ta cesta nahoru nebezpečná a skřeti ještě víc?“
O skřetech jsem jen slyšela z vyprávění, ale nikdy jsem se s nimi nesetkala, tedy až na toho v mém snu. Ale to byl jen sen. A popravdě neměla jsem v plánu se s nimi někdy setkat, ale tady se tomu asi jen stěží vyhnu, ať se mi to líbí nebo ne.
,,Nemáme na vybranou. Musíme ty krystaly získat," naklonila jsem hlavu na stranu. Victor s povzdechem přikývl.
,,Tak tedy jdeme," vydechl a zahleděl se na tyččící se horu.Šli jsme přes hustý a tmavý les. Skoro každé čtyři metry jsme přeskakovali nějakou kládu nebo zakopnuli o vystouplé kořeny. Našli jsme cestičku, která vedla kolem dokola celé hory. Když jsme byli tak ve čtvrtce cesty, zaslechli jsme jakési zašramocení kolem nás. Zastavili jsme se a připravili si zbraně, kdyby na nás někdo zaútočil.
Z poza stromu vyskočilo několik skřetů. V rukou drželi dlouhé a ostré meče a chystali se je použít.„Kdo jste a co tu chcete?“ zaskřípal žlutými špičatými zuby jeden z nich. Byl o trochu menší než já, ale přeci jen se mi na skřeta zdál moc velký. Měl jen pár chlupů na hlavě trčící do všech světových stran a jeho zjizvené tváře by se lekl kde kdo. Další tři skřeti kolem něho mu byli povědomí. Na sobě měli jen jakési hnědé roztrhané a špinavé kalhoty.
„Jsem Victor,“ ozval se za mnou jeho hlas a stoupl si před nás.
„Zase ty. To ti to nestačilo minule?“ vyprskl jeden z nich až mu sliny stékaly po bradě. Zřejmě nemají Victora moc v lásce a překvapilo by mě kdyby měli vůbec někoho v lásce.
„Potřebujeme ten krystal, který jsem sem minule přinesl,“ pokračoval Victor. Skřeti po sobě vrhly pohledy.
„Na co ho zas potřebuješ?“ zeptal se jeden ze skřetů. Řekla bych ten nejhlavnější, který stál uprostřed.
„To není podstatný.“Chvíli bylo ticho. Skřeti po nás koukali a nakonec ten hlavní jen přikývl.
„Půjdete s námi,“ řekl nakonec.
„A kam?“ ozval se Blaez, ale to neměl dělat, protože mu přilítla facka. Okamžitě si začal tvář mnout.
„Žádný otázky!“ křikl jeden ze skřetů, který Blaeze uhodil. Otočil se a dalších pět šlo za námi a strkali do nás abychom sebou pohnuli.Šli jsme několik minut po cestě a pak jsme zahnuli mezi stromy, které byly všude kolem nás. Stoupali jsme nahoru a já nechápala, proč jsme nemohli jít po cestě. Po chvíli jsem to zjistila. Došli jsme k jakési jeskyni. Kolem ní stálo několik skřetů s připravenými zbraněmi, jiní zas jen tak seděli na zemi a něco jedli. Jeden ze skřetů, který nás vedl nahoru šel za tím, který hlídal jeskyni. Něco mu řekl, ale pořádně jsem neslyšela co. Pak na nás kývl a my šli za ním.
V jeskyni byla tma, vlhko a hrozný smrad. Pod nohami mi to klouzalo, že mě musel kolikrát Blaez zachytit jinak bych do toho všeho možného spadla.Šli jsme docela delší dobu, dokud jsme se nezastavili. Nikdo z nás neviděl ani na krok, tak jsme do sebe všichni narazili. Skřet na něco zabouchla, zdálo se jako by na dveře. Otevřel je a nás ozářilo slabé světlo pochodní. Vešli jsme dovnitř.
Byl tu snad ještě větší smrad než venku musela jsem si dát ruku přes nos, protože se to fakt nedalo vydržet. Nechápu jak takhle někdo může žít. V slizké jeskyni bylo několik hořících pochodní. A nějaký trůn z kamene, na kterém seděl šeredný skřet. Těm ostatním byl celkem podobný, ale přeci jen se mi na něm zdálo něco jiného než na ostatních. Byl bez pravého oka a tvář měl zjizvenou stejně tak jako ostatní.„Koho nám to sem skřeti nesou,“ divil se skřet. Změřil si nás všechny pohledem. Když se podíval na mě skočil pohledem okamžitě na Victora.
'To jsme si vážně tak podobní?' honilo se mi hlavou.
„Chceme Krystal Ohně,“ozval Victor a skřet se začal hlasitě smát.
***
Zdravíčko 😊
Nová kapitola je tu. Doufám, že se vám libila 😀
Co říkáte na skřety ?
ČTEŠ
Tajemství krystalů 3 - Krystal Ohně [DOKONČENO]
FantasyUž několik týdnů se snažíme s přáteli najít čtyři mocné krystaly. Dva z nich jsme už našli. Krystal Země a Vzduchu. Nyní hledáme krystal Ohně. Jsme ze severního bojovnického tábora Shan, kde velitelem je Taylor Shannon. Mě a mé dva přátelé pověřil d...