Jakmile se na oblohu vyrazili nebeští koně, začal Černý probouzet ostatní koně, aby vyrazili na cestu.
,, Vstávejte, už dávno jsme měli být na cestě!"
Nebo
,, Šelmy už se probudili!"Tak nebo onak zabralo to. Koně se hrabali na nohy a spěšně budili ostatní koně.
Japan, dospělý syn vůdce stáda, přiběhl, se svým kamarádem Portlanclem, k Taře a strčil do ní, aby se probudila. Pohodila hlavou a něžně se podívala na Japana. Portlancl je tak mimochodem prohodil:,,Taro, kde máš Furiosa?
Tara se rozhédla a něco nesrozumitelně zařehtala. Přiběhl k ní malý plaváček a zeptal se jí, co chtěla.
,, Vidíte? Já mám o svém hříběti přehled." A pyšně pohlédla na Portlancla.
,, To je dobře, protože hříbata necháme tady napospas vlkům. Stejně by nás zdržovali."klidně odvětil Portlancl.
,,Cc-CO?!"
,,Uklidni se Taro, to si jen Portlancl hrál na drsňáka."uklidňoval Taru Japan.
,,To byl ale hloupý vtip!" Tara se ohnala po Portlanclovi. Ten se je hloupě zasmál.
,,Heej, klídek Taro. Nechápeš vtip!" Zasmál se Portlancl. A natočil se k Taře bokem.
,,AU!" Vyjekla když ji šlehnul ocasem.
,, Promiň, viděl jsem velkou mouchu. Cha, cha, cha, cha, hihihi!"zasmál se (znova) Portlancl.,,Jdeme!"
Zvelel Černý a důstojným krokem se rozešel k lesu. Ostatní ho následovali.
x o hodinu později xCesta bez konce. Hlad a žízeň. Rozbolavělé kopyta a poškrábané tělo. Takhle nějak vypadala (a stále vypadá) cesta našeho stáda.
,,My už nemůžeme, Černý!"
,, Prosím, aspoň chvilku odpočinek!"Černý nedbal na nářky svých koní. Ale po chvilce mu to začalo lézt na nervy.
,, Dobrá, vyšplháme na tenhle kopec a dáme si pauzu."
Řekl a podíval se pauzový kopec. Nahoře budou mít jistě nádherný výhled. Snad najdou nějaké údolí, kde by se mohli zabydlet.
ČTEŠ
Tajemství Temné Noci
FantastikTaky vám hvězdy připadají kouzelné? Tak to se jistě stanete hvězdářem:D. Co se ale stane, když se tu noc neobjeví měsíc ani hvězdy? Šest koní a jedno hříbě se rozhodnou že tomu přijdou na kloub. Shagga (hnědá temperametní klisna), Koran (hnědý hřebe...