Posibil sezon secund anime Btooom!
Masato Hayashi, producatorul jocului Btooom! Online de la Asobimo, a promis că dacă jocul va ajunge în top 5 aplicații in Japonia, un al doilea sezon anime Btooom! va fi realizat.
Jocul bazat pe manga Btooom! de Junya Inoue este un "stealth bomber action" în care se folosesc bombe aruncate, singura armă a jocului. Jocul e centrat pe deplasarea ascunsă ți aruncarea de bombe înainte că adversarul să te vadă. Jucătorii au la dispoziție bombe "BIM" că în manga, cu variante din seria originală, dar și noi variante ale jocului.
Povestea din Btooom! este despre Sakamoto, un tanar NEET (Not in Education, Employment, or Training) care este un jucător de top în jocul online Btooom! Într-o zi el se trezește pe o insulă tropicală făăa să-și amintească cum a ajuns acolo. El vede o siluetă în departare și îi cere ajutorul. Dar silueta îi răspunde prin a arunca ceva spre Ryūta — o bomba "BIM".
Inoue a lansat seria în revista Weekly Comic Bunch (Shinchosha) în 2009, ulterior transferând-o în Monthly Comic Bunch în 2011. Compania a lansat volumul compilat cu numărul 22 pe 7 ianuarie. Yen Press publică manga în , volumul 16 fiind lansat pe 21 februarie.
Kotono Watanabe a regizat o adaptare anime de 12 episoade în 2012.
Sursa: Manga Shop
YOU ARE READING
Facts about anime ✔
RandomMai sunt cărți cu acest nume dar tot ce postez aici sunt luate de pe tumblr, wikipedia sau alte site-uri, nu din alte cărți. NO COPY ! POATE CONȚINE SPOILERE !