Două noi promo Eromanga Sensei
Site-ul oficial al seriei anime TV care adapteaza romanele Eromanga Sensei de Tsukasa Fushimi a postat al doilea promo si a doua reclama TV. Clipurile contin tema muzicala de inceput "Hitorigoto" (Soliloquy) interpretata de ClariS.
Clipurile anunta si premiera la Tokyo MX, Tochigi TV, Gunma TV si BS11 pe 8 aprilie.
Povestea "new sibling romantic comedy" este despre Masamune Izumi, care a inceput sa scrie un roman in liceu. Sora mai mica a lui Masamune este Sagiri, o fata hikikomori care nu a mai iesit din camera ei de un an. Ea isi obliga fratele sa-i gateasca si sa-i aduca mancare, batand in podea. Masamune vrea ca sora lui sa iasa din camera, pentru ca cei doi nu mai au pe nimeni. Ilustratorul romanului lui Masamune foloseste pseudonimul "Ero Manga Sensei" si deseneaza imagini extrem de perverse, dar este de incredere. Masamune nu si-a intalnit ilustratorul si isi inchipuie ca este un un otaku pervers. Dar adevarul e dezvaluit... "Ero Manga Sensei" este chiar sora lui! Ca haosul sa fie complet, o frumoasa si cunoscuta autoare de shōjo manga devine rivala lor!
Yoshitsugu Matsuoka joaca in rolul protagonistului Masamune Izumi, iar Akane Fujita este Sagiri Izumi.
Alti membrii ai distributiei sunt:
Minami Takahashi in rolul Elf Yamada, o scriitoare de succes de la alta editura
Saori Ōnishi in rolul Muramasa Senjyu, o scriitoare mai tanara, dar mai experimentata decat Masamune, de la aceeasi editura
Ibuki Kido in rolul Megumi Jinno, colega de clasa a lui Sagiri
Yui Ishikawa in rolul Tomoe Takasago, colega de clasa a lui Masamune
Nobunaga Shimazaki in rolul Kunimitsu Shidō
Mikako Komatsu in rolul Ayame Kagurazaka.
Ryohei Takeshita (Monthly Girls' Nozaki-kun) si Tatsuya Takahashi (And you thought there is never a girl online?, The Idolmaster Cinderella Girls, Pandora in the Crimson Shell: Ghost Urn) se ocupa de regie si supervizarea scenariilor. Hiroyuki Oda (pseudonimului Hiro Kanzaki) adapteaza pentru animatie designul de personaje. Shinichiro Kashiwada este producator la acest proiect la Aniplex si A-1 Pictures.
TrySail interpreteaza tema muzicala de final "adrenaline!!!"
Fushimi a lansat aceste romane in 2013, dupa ce a terminat seria Oreimo (Ore no Imoto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai), care a inspirat la randul ei un anime. Ambele romane au ilustratiile lui Hiro Kanzaki.
YOU ARE READING
Facts about anime ✔
RandomMai sunt cărți cu acest nume dar tot ce postez aici sunt luate de pe tumblr, wikipedia sau alte site-uri, nu din alte cărți. NO COPY ! POATE CONȚINE SPOILERE !