#135

17 1 0
                                    

Noi manga de Yoshinobu Yamada (Cage of Eden) si Lynn Okamoto (Brynhildr in the Darkness, Elfen Lied)

Editia cu numarul 14 a editiei Young Magazine (Kodansha) anunta cinci noi serii manga, inclusiv serii de Yoshinobu Yamada (Cage of Eden) si Lynn Okamoto (Brynhildr in the Darkness, Elfen Lied). Manga lui Yamada Satanophany este o poveste "suspense x eros x violence" care va fi lansata in editia cu numarul 15 a revistei, pe 13 martie, iar Okamoto lanseaza Parallel Paradise (imaginea din dreapta) in editia cu numarul 16, pe 18 martie. Ambele serii reprezinta debutul autorilor in Young Magazine.

Yamada a publicat manga Deathtopia intre aprilie 2014 si noiembrie 2016. El a inchieiat seria Cage of Eden in ianuarie 2013, iar Kodansha Comics publica aceasta manga in engleza.

Okamoto a lansat Gokukoku no Brynhildr (Brynhildr in the Darkness) in ianuarie 2012, iar finalul a venit in martie anul trecut. Manga a inspirat o serie anime TV de 13 episoade in 2013. Manga anterioara a lui Okamoto Elfen Lied a inspirat de asemenea o serie animeTV.

Celelalte noi serii manga care vor fi lansate in revista sunt:

Korosazaru Mono, Iku Bekarazu de Yōsuke Nakamaru - lansarea in numarul 19, pe 10 aprilieHon'ami Strut de Yukio Tamai - lansarea in numarul 20, pe 17 aprilieNande Koko ni Sensei ga!? de Rō Sobo - lansarea in numarul 21, pe 24 aprilie

Sursa: Manga Shop

Facts about anime ✔Where stories live. Discover now