Primul promo anime Tenshi no 3P! (Here Comes the Three Angels)
In cadrul evenimentului Dengeki Game Festival 2017 din Tokyo a fost lansat primul promo pentru seria anime TV care adapteaza romanele Tenshi no 3P! (Here Comes the Three Angels) de Sagu Aoyama. Clipul prezinta distributia principala cantand.
Povestea "loli pop comedy" este despre Kyō Mekui, un elev de liceu care chiuleste datorita unei traume din trecut. Kyō creaza in secret cantece folosind un soft de sintetizare de voce. Trei fete care tocmai au inceput clasa a cincea - plangacioasa Jun "Jun-tan" Gotō, incapatanata Nozomi "Zomi" Momijidani si adormita Sora "Kū" Kaneshiro - ii trimit un email lui Kyō. Aceste trei fete, care au crescut impreuna ca surori de cand erau mici, vor ajutorul lui Kyō pentru a intra in lumea muzicala.
Distributia ii include pe:
Yūki Inoue in rolul Kyō MekuiYuko Ono in rolul Jun Gotō (porecla Jun-tan)Yurika Endō in rolul Nozomi Momijidani (porecla Zomi)Aoi Koga in rolul Sora Kaneshiro (porecla Kuu)Rina Hidaka in rolul Kurumi MekuiKanae Itō in rolul Sakura ToriumiToru Ohkawa in rolul Masayoshi Sawatari
Shinsuke Yanagi (Ro-Kyu-Bu! SS, And you thought there is never a girl online?) regizeaza animeul la studio project No.9. Takayuki Noguchi (Ro-Kyu-Bu!, Girls Beyond the Wasteland) adapteaza pentru animatie designul de personaje original al lui Tinkle, iar Go Zappa (Koihime Musō, NAKAIMO - My Little Sister Is Among Them!) scrie si supervizeaza scenariile. Lantis produce muzica.
Animeul va avea premiera in iulie.
Aoyama si Tinkle au lansat seria de romane in 2012, iar Kadokawa a publicat pe 10martie al noualea volum. Yuzu Mizutani a lansat o adaptare manga in mai 2014. Seria spinoff Tenshi no 3P! no 3P!! de Omiya a fost lansata in Dengeki Moeoh in 2013.
Sursa: Manga Shop
YOU ARE READING
Facts about anime ✔
RandomMai sunt cărți cu acest nume dar tot ce postez aici sunt luate de pe tumblr, wikipedia sau alte site-uri, nu din alte cărți. NO COPY ! POATE CONȚINE SPOILERE !