#134

18 1 0
                                    

Primul promo anime original Love Kome -We Love Rice-

Yaoyorozu a postat primul promo pentru seria anime TV originala Love Kome -We Love Rice-. Clipul contine tema muzicala "Roman Hikō" (Romantic Flight) interpretata de Kome Kome Club.

Seria va avea premiera la Tokyo MX pe 5 aprilie.

Distributia ii include pe:

Mark Ishii in rolul Hikari HinoChiharu Sawashiro in rolul Nishiki SasaMisae Komori in rolul Komachi AkitaNina Tamaki in rolul Maru NikoSousuke Souma in rolul Bore HitomeJunya Enoki in rolul AnnYuuto Suzuki in rolul ShockGenki Okawa in rolul CarryTomokazu Sugita in rolul Chinko Bōzu (Priest Chinko)Mafia Kajita in rolul Mori no Kuma-san (Forest Bear)Natsuko Hara in rolul Mana-musumeShūta Morishima in rolul KurowaMiho Masaka in rolul Koro-aneHipoo in rolul CamembertSaori Murakita in rolul GurumiKaori Saitō in rolul GurukoRico Sasaki in rolul GurueKenjiro Tsuda in rolul Koshihikari

Proiectul anime antropomorfizeaza orez (kome in japoneza) ca baieti de scoala. La Kokuritsu Inaho Academy ("Rice Ear Academy"), cinci noi elevi-de-orez incearca sa depaseasca in popularitate painea. Noii elevi formeaza grupul "Love Rice" si isi propun sa interpreteze in cadrul "Harvest Show" un spectacol despre cat de delicios este orezul. Aceasta "kome-die" promite sa redezvaluie audientei virtutile orezului.

Yūki Takabayashi este creditat cu conceptul original si supervizarea scenariilor. Yaoyorozu se ocupa de planificare si lucrarea originala. Takashi Horiuchi (Boku wa Ō-sama) de la Graphinica regizeaza la Encourage Films, iar Levin Aoi este designer de personaje. NOB-C este art director si designer de personaje secundare, iar Yoshitada Fukuhara de la Yaoyorozu este producator principal. Takashi Ifukube scrie scenariile, Tomoyo Sawada adapteaza designul de personaje pentru animatie, iar Yuta Yamazaki este regizor. Plus Tsubasa compune muzica, Kogane Fusa este regizor de sunet, iar Toru Nakano este producator de sunet. Kei Sadayama se ocupa de animatia de fundaluri.

O manga asociata acestui anime, dar cu o poveste originala, a fost lansata pe 24 februarie pe site-ul Ganma! al Comic Smart.

Sursa: Manga Shop

Facts about anime ✔Where stories live. Discover now