#130

24 2 0
                                    

Nou promo The Irregular at Magic High School The Movie: The Girl Who Calls the Stars

In cadrul evenimentului Dengeki Game Festival 2017 au fost anuntate mai multe detalii despre filmul anime Gekijōban Mahōka Kōkō no Rettōsei: Hoshi o Yobu Shōjo (The Irregular at Magic High School The Movie: The Girl Who Calls the Stars), inclusiv membrii ai distributiei si tema muzicala. Site-ul oficial a postat un nou promo care contine tema muzicala "Speed Star" de GARNiDELiA, duo-ul care a interpretat si tema de inceput la seria originala anime TV.

Noua distributie ii include pe:

Yōko Hikasa in rolul Angelina Kudou ShieldsKana Hanazawa in rolul Mayumi SaegusaMarina Inoue in rolul Mari WatanabeJunichi Suwabe in rolul Katsuto Jyumonji

Konomi Kohara va juca in rolul noului personaj pe nume Kokoa, o dezertoare de la baza National Defense Navy care ajunge in grija lui Miyuki. Infatisarea ei este aceea a unei femei tinere, dar caracterul sau este invaluit in mister.

Risako Yoshida, care a fost regizor secundar si s-a ocupat de storyboard-ul seriei anime TV, va regiza la studio 8-Bit (Madhouse a animat seria TV). Kana Ishida, artistul care a ilustrat seria originala de romane, este designer de personaje si regizor principal de animatie. Autorul seriei originale de romane Tsutomu Satou a scris povestea, iar WriteWorks sunt creditati la scenariu. Taku Iwasaki compune din nou muzica.

Echipa de productie mai include pe:

Arta: Hiromasa Ogura, Kazushi FujiiArt Design: Yuuho Taniuchi,Mechanical Design: Junji OkuboCAD, Design de personaje secundare: Jimmy StoneRegizor 3D: Yasutaka Tanaka (MAD BOX)Regizor de imagine: Yuuki Kawashita (MAD BOX)Editare: Kashiko Kimura (MAD BOX)Color Key: Yukie NoguchiRegizor de sunet: Satoshi MotoyamaEfecte de sunet: Tomoji FuruyaProductia de sunet: Studio Mausu

Filmul va avea premiera pe 17 iunie in Japonia.

In poveste, anotimpurile se schimba si in curand incepe a doua primavara. Tatsuya si Miyuki au terminat primul an de liceu si se pregatesc de vacanta de primavara. Cei doi se duc la villa din arhipelagul Ogasawara Island. Dupa un scurt moment de liniste, o tanara pe nume Kokoa apare. Ea a abandonat baza navala si ii destanuie dorinta ei lui Tatsuya.

Distributia care se intoarce ii include pe:

Saori Hayami in rolul Miyuki ShibaYūichi Nakamura in rolul Tatsuya ShibaYumi Uchiyama in rolul Erika ChibaTakuma Terashima in rolul Leonhart SaijoSatomi Satou in rolul Mizuki ShibataAtsushi Tamaru in rolul Mikihiko YoshidaSora Amamiya in rolul Honoka MitsuiYuiko Tatsumi in rolul Shizuku Kitayama

Tsutomu Satou a lansat seria de romane cu ilustratiile lui Kana Ishida (Aquarion Evol) in 2008 la editura Dengeki Bunko. Yen Press a licentiat seria originala de romane pentru limba engleza si seria spinoff manga The Honor Student at Magic High School.

Adaptarea anime TV anterioara a avut 26 de episoade cu premiera in aprilie 2014, sub regia lui Manabu Ono la Madhouse.

Sursa: Manga Shop

Facts about anime ✔Where stories live. Discover now