#140

18 1 0
                                    

Trailer film anime Detective Conan: Crimson Love Letter

Site-ul oficial pentru Meitantei Conan Kara Kurenai no Love Letter (Detective Conan: Crimson Love Letter), al 21-lea film anime Detective Conan, a postat primul trailer. Clipul contine tema muzicala "Togetsukyō ~Kimi Omofu~" interpretata de Mai Kuraki.

Filmul va avea premiera pe 15 aprilie 2017 si va avea o poveste romantica plasata in Osaka, cu Heiji Hattori si Kazuha Toyama. Noul visual (din dreapta) o arata pe Momiji Ōoka, o campioana de karuta care se refera la Heiji ca viitorul ei sot si este rivala lui Kazuha. Ea apare in manga pentru prima data in volumul compilat cu numarul 91, care a aparut in Japonia pe 16 decembrie. Satsuki Yukino va asigura vocea personajului.

Kobun Shizuno, regizor la ultimele sase filme Detective Conan, se intoarce si pentru aceasta productie la TMS si V1 Studio. Takeharu Sakurai scrie din nou scenariul bazat pe povestea lui Aoyama, iar compozitorul francizei Katsuo Ono semneaza muzica.

Membrii confirmati ai distributiei sunt: Minami Takayama in rolul Conan Edogawa, Wakana Yamazaki in rolul Ran Mōri, Rikiya Koyama in rolul Kogorō Mōri, Ryo Horikawa in rolul Heiji Hattori si Yuko Miyamura in rolul Kazuha Toyama.

Cel de-al 20-lea film Detective Conan: The Darkest Nightmare a fost lansat in Japonia pe 16 aprilie anul curent.

Sursa: Manga Shop

Facts about anime ✔Where stories live. Discover now