#123

37 2 0
                                    

Anime TV dupa seria de romane In Another World With My Smartphone

O adaptare anime TV dupa seria de romane In Another World With My Smartphone (Isekai wa Smartphone to Tomo ni) de Patora Fuyuhara a fost aprobata. Premiera va fi in aceasta vara.

Takeyuki Yanase (Himegoto, Onsen Yōsei Hakone-chan) regizeaza animeul la Production Reed. Natsuko Takahashi (My Love Story!!) supervizeaza si scrie scenariile. Toshihide Masudate (Papillon Rose), Masahiro Sekiguchi (Rainbow Days) si Miyako Nishida (Rainbow Days) sunt creditati ca designeri de personaje si regizori de animatie. Satosh Shibata este art director, iar Aki Watanabe (Sound of the Sky, Rainbow Days) este color designer. Takumi Itou (Pretty Rhythm Aurora Dream) este regizor de sunet. EXIT TUNES se ocupa de productia muzicala.

Compania de publicare digitala J-Novel Club lanseaza cate un nou capitol al romanului in fiecare vineri, incepand din februarie, si descrie astfel povestea:

Dupa un accident ciudat in urma caruia un fulger l-a omorat, Mochizuki Touya de 15 ani ajunge in fata lui Dumnezu: "Ma tem ca am facut o gafa micuta..." spune batranul. Dar nu e totul pierdut! Dumnezeu spune ca il poate reincarna pe Touya intr-o lume fantasy, iar ca bonus il lasa sa-si ia cu el smartphone-ul! Asa incepe aventura lui Touya intr-o lume anacronica pseudo-medievala. Prieteni! Rasete! Lacrimi! Inexplicabile Deus ex Machina! El porneste intr-o calatorie plina de lucruri minunate, desi e un pic aiurit si urmeaza orice tel i se pare dragut pe moment. Cortina se ridica intr-o poveste despre sabii, vrajitorie si aplicatii de smartphone!

Fuyuhara a lansat In Another World With My Smarthone in 2013 pe site-ul Shōsetsu-ka ni Narou ("Let's Be Novelists"), iar Hobby Japan a publicat in cadrul editurii Novels primul volum cu ilustratiile lui Eiji Usatsuka in 2015. Hobby Japan a publicat al saptelea volum compilat in noimebrie, iar al optulea a aparut joia trecuta. 

Sursa: Manga Shop

Facts about anime ✔Where stories live. Discover now