#141

23 1 0
                                    

Al treilea promo anime TV Re:CREATORS

Site-ul oficial al proiectului anime TV original Re:CREATORS a postat al treilea promo, care contine tema muzicala de inceput "gravityWall" interpretata de SawanoHiroyuki[nZk]: Tielle & Gemie. Mashiro Ayano (D.Gray-man Hallow, Fate/stay night: Unlimited Blade Works) interpreteaza tema muzicala de final "NewLook".

Site-ul a anuntat si noii membrii ai distributiei:

Katsuyuki Konishi in rolul Shū MatsubaraHisako Kanemoto in rolul MarineRyou Sugisaki in rolul Yoshiaki NakanoganeJunichi Yanagita in rolul Kaiji TakaradaDaiki Hamano in rolul Ryō YatōjiMinako Kotobuki in rolul Shunme ShugawaAyumi Tsunematsu in rolul Aki Kikujibara

Animeul va avea 22 de episoade principale si 3 special. Primul special este difuzat pe 1 aprilie. Seria anime va avea premeira la Tokyo MX, BS11, Tochigi TV si Gunma TV pe 8 aprilie.

Distributia ii include pe:

Daiki Yamashita in rolul Sōta MizushinoMikako Komatsu in rolul Celejia YupitiliaInori Minase in rolul Meteora ÖsterreichYōko Hikasa in rolul Alisteria FebruaryRie Murakawa in rolul Mamika KōkiKenichi Suzumura in rolul Yuya MirokujiSora Amamiya in rolul Rui KayaMaaya Sakamoto in rolul Makan ChikujōinAtsushi Ono in rolul Blitz TokarAki Toyosaki in rolul Gunpuku no Himegimi

Animeul va avea premiera in aprilie la Tokyo MX, BS11, Tochigi TV, Gunma TV, ABC Asahi Broadcasting si TV Aichi.

Site-ul descrie astfel povestea:

Oamenii au creat multe povesti. Bucurie, tristete, manie, emotii puternice. Povestile ne trezesc emotii si ne fascineaza. Dar acestea sunt doar impresiile celor care le asculta. Ce se intampla daca personajele unei povesti au "intentii"? Oare pentru ele noi avem o existenta asemanatoare zeilor care fac lumea lor sa apara? Lumea noastra se schimba. Pedeapsa noasta vine pe taramul zeilor. In Re:CREATORS, oricine e un Creator.

Autorul seriei manga Black Lagoon Rei Hiroe este creditat cu conceptul original si designul original de perosnaje pentru anime. Ei Aoki (Aldnoah.Zero, Fate/Zero) regizeaza la studio TROYCA. Aoki si Hiroe lucreaza impreuna la compozitia seriei. Makoto Katō (Beautiful Bones: Sakurako's Investigation) este regizor second, iar Ryuichi Makino (Girls Bravo, Wandering Son) adapteaza pentru animatie designul lui Hiroe. Makino este si regizor principal de animatie, impreuna cu Jun Nakai (GATE, Mardock Scramble). I-IV (Aldnoah.Zero) este mechanical designer. Hiroyuki Sawano (Attack on Titan, Blue Exorcist) compune muzica.

Daiki Kase (Man-ken.) a lansat pe 18 februarie adaptarea manga in revista Monthly Sunday Gene-X (Shogakukan).

Sursa: Manga Shop

Facts about anime ✔Where stories live. Discover now