Al doilea promo integral Sagrada Reset
Site-ul oficial al seriei anime TV care adapteaza romanele teen science-fiction/fantasy Sagrada Reset de Yutaka Kōno a postat un al doilea promo, care contine tema muzicala de inceput "Reset" interpretata de Yui Makino si tema de final "Tonariau" interpretata de THE ORAL CIGARETTES.
Site-ul a mai anuntat cinci noi membrii ai distributiei:
Kōtarō Nishiyama in rolul Hitsuchi-kunRikako Aida in rolul Sawako SeraYūichi Iguchi in rolul Yōsuka SakagamiSayaka Ohara in rolul WitchYōji Ueda in rolul Shintarō Tsushima
Distributia anuntata anterior ii include pe:
Kaito Ishikawa in rolul Kei AsaiKana Hanazawa in rolul Misora HarukiAoi Yūki in rolul Sumire SoumaTakuya Eguchi in rolul Tomoki NakanoYuki Yamada in rolul Mirai MinamiYui Makino in rolul Youka MuraseSachika Misawa in rolul Seika NonooYuka Aisaka in rolul Eri Oka
Animeul va avea premiera la Tokyo MX pe 5 aprilie.
Seria de romane a inspirat si doua filme live-action cu Yuina Kuroshima si Shūhei Nomura in rolurile principale, premierele urmand sa aiba loc in Japonia pe 25 martie si 13 mai.
Shinya Kawatsura (Non Non Biyori, Tanaka-kun is Always Listless) regizeaza animeul la David Production, iar Katsuhiko Takayama se ocupa de scenarii. Tomoyuki Shitaya este designer de personaje.
Site-ul descrie astfel povestea:
Sagrada, un oras in care aproape jumatate din populatie are puteri speciale. Biroul administrativ al orasului ii supravegheaza pe toti cei care au astfel de puteri, iar toata lumea traieste in liniste. Aceste puteri au aparut in urma unor dorinte emotionale cum ar fi "sa pot sa fac sa dispara lacrimile persoanei din fata mea", sau "sa fiu auzit de cineva".
Kei Asai are o memorie care ii permite sa isi aminteasca perfect tot ce vede si ce aude, iar Misora Haruki poate sa "intoarca timpul" pentru maxim trei zile. In timp ce Misora uita amintirile despre viitor atunci cand realizeaza un "reset", Kei nu o face. Folosindu-si puterile impreuna, ei sunt capabili sa schimbe trecutul petru a afecta prezentul.
Dar exista ceva in trecut de care nu pot sa scape. Cu doi ani in urma, in urma unui "reset" facut de Misora, colega lor de clasa Sumire Souma a murit. Acum Kei si Misora sunt membrii ai "Service Club" la scoala si isi petrec zilele rezolvand cereri ale colegilor si cautand un mod de a o aduce inapoi pe Sumire Souma. Intr-o zi ei primesc o cerere: "As vrea sa-mi aducei inapoi pisica moarta".
Pentru a sterge tristetea trecutului, Kei si Misora pasesc prin timp si schimba lumea.
Kōno a publicat primul roman in 2009, iar volumul 7, cel final, a aparut in 2012. You Shiina a ilustrat seria. Kōno a publicat si sase povestiri, dintre care patru sunt incluse in al patrulea volum al seriei de romane, iar doua au aparut pe site-ul oficial al revistei The Sneaker. Masahiko Yoshihara a lansat o adaptare manga a primului roman in revista Shōnen Ace (Kadokawa) in 2010. Kadokawa a publicat doua volume compilate din aceasta manga.
Tatsu Nohana deseneaza o noua adaptare manga pe care Kōno o supervizeaza. Nohana va lasna si o noua four-panel comedy manga bazata pe roman, numita Sagrada Reset Petit, care va fi publicata pe site-ul oficial al filmelor live-action.
Sursa: Manga Shop
YOU ARE READING
Facts about anime ✔
RandomMai sunt cărți cu acest nume dar tot ce postez aici sunt luate de pe tumblr, wikipedia sau alte site-uri, nu din alte cărți. NO COPY ! POATE CONȚINE SPOILERE !