Öncelikle herkese merhaba,
Unutmadan kitaba başladığınız tarihi yorum atmayı unutmayın :))-
Son kez aynaya baktım. Üstümdeki siyah mini elbisem, bilekte ince bant topuklularım, ayak uydurabileceğim bir görünüştü işte daha fazla abartmama gerek yoktu. Telefonuma baktığımda saat 23.50 idi Burağın gelmesine 10 dakika kadar kalmıştı yavaşça salona geçtim karanlık gecenin güzelliğine bakarken Olanları şöyle bir düşünmeye başladım da onu hayatıma almak en büyük keşkem oldu sanırım bile bile lades dedim.Düşüncelere dalmışken çalan telefonum ile irkildim. Hadi ama açelya sen telefon sesine böyle olursan yer altında ne bok yiyeceksin güven kendine kızım. Derin bir nefes alıp eşyalarımı alarak evden çıktım telefona bakmama gerek yoktu çünkü arayanın Burak olduğunu adımın açelya olduğu kadar emindim. Arabaya yaklaştıkça artan heyecanım ile bugünün bitmesini diledim.
'Açelya hanım bu güzellikle gönlümdeki yerinizi sağlamlaştırıyorsunuz' burağın söyledikleri ile utansam da belli etmedim. 'Teşekkür ederim, ama ben donmadan gidelim şu lanet yere!' diye sitem ederek arabaya yerleştim. Burak da hızlıca arabaya yerleşerek sürmeye başladı, 'sakin ol açelya hiç bir şey olmayacak' derin bir nefes aldım ve kafamı salladım. Çok sürmeden yer altı denilen yerin oradaki girişe gelmiştik. Burağın peşinden bende arabadan inerek onu takip ettim araba garajı gibi bir yere gelmiştik burası nasıl bir yerdi allah aşkına 'burak böbreklerimizi çalmazlar dimi' dediğim anda burağın kahkahalara boğulması bir oldu, ama böbrek önemli şimdi lütfen. Garajın kapısı açıldıktan sonra yerin altına doğru inen merdivenlerden indik karanlık bir tünelden geçtikten sonra sonunda bir kapıya ulaşmıştık 'hazır mısın güzelim' burağa döndüm ve 'ben bu gün için doğmuşum sen ne diyorsun reis' ikimizde gülmeye başladık ama bir kaç saniye sonra burak sert mizacına dönerken bende derin bir nefes aldım ve içeri girdik.Her şey benim elimde.. sen görmeden ben söyleyeyim Hoşbuldum Araf...
KARAKTERLER
(ARAF)
(AÇELYA)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM YENiDEN
Genç Kız EdebiyatıGüzelliğin veya çirkinliğin göreceli bir kavram olduğu bu hikayemde ufak bir masala var mısın? 053******** -her şey senin elinde :) "Her şey benim elimde"