Bölüm 11

16 4 2
                                    

Uyandığımda kendimi çok tuhaf hissediyordum başımda birisi vardı bu Yavuzdu hemen toparlandım ben 'neden başımdasın'dedim oda 'masum uyuyuşunu izliyordum'dedi tebessüm etti ben karşılık vermedim elini anlıma götürdü ve kaşlarını çatarak 'Deniz senin ateşin var'dedi bende umursamayarak 'bisey olmaz bana'dedim oda beni tutarak banyoya götürdü üzerime soğuk su   tuttu her tarafım ıslanmıştı lanet olsun ki suyu kapattı bana kendi kıyafetlerinden verdi kot şort üzerine siyah V yaka sıfır kollu bir tişört verdi ve bunları giyinmemi istedi öylede yapmak zorundaydım 'odadan cık bi zahmet'dedim oda 'ben bakmam giyin'dedi yok ya pışık 'tamam olur'dedim oda 'lan sakın çıkıyom tamam'dedi mal ben öyle bisey yapmazdım ki.odadan çıktı üzerimi giyindim aşağı indim bana herkes tuhaf bakıyordu nedenini bilmiyordum 'neye bakıyonuz hepiniz'dedim Ediz 'ilk ilk defa böylesin sen'dedi bende göz kırparak 'değişmeye karar verdim panpa'dedim oda 'gerçekten mi senin gibi bi kıza yakıştıramıyorum tiki kız olmayı bu kaslarla zor be panpa'dedi güldü bende 'beni öldürseniz degişmem'dedim Yavuz fısıldıyarak 'ben öyle bi değiştiririmki'dedi işler bozulacaktı ki babam 'neyse hadi sofraya gençler'dedi Yavuz bu sefer yanıma oturdu Ediz karşıma oturdu aldın mı Deniz başına belaları.Tam çayı yudumlayacaktım birisinin eli alnıma gitti ve gene Yavuzdu 'oha senin ateşin inmemiş kalk çabuk'dedi ben 'gerek yok'dedim babam 'olmaz öyle şey gidin'dedi bende 'ben ne zaman nereye gidip gidmeyeceğimi çok iyi biliyorum'dedim hafiften sesimi yükselterek 'ben odamdayım hazırlanıp çıkacağım Ediz sende benimle gel'dedim oda tamam dercesine göz yumdu gülümsedi ya şu gözlerine bitiyorum ne kadar asi olsamda maviş gözleri çok tatlı.Odama çıkınca yerde bir not vardı camda açıktı kağıdı korkarak elime aldım ve 'dersanede bu odadaki erkek kimmiş görüşeceğiz'yazıyordu bu kim yaaa
Evet o Boran piçi dersaneye gitmeyecektim nedeni hem hasta olmam hem de o Boranın olması veeeee Edizle dolaşabilirdik kapım tıklatıldı bu Yavuzdu 'Deniz hadi kalk hastaneye gidelim'dedi ardından Ediz girdi ve 'inatçılık etme Yavuz doğru söylüyor'dedi ben 'tamam ama çıkın üzerimi değişeyim'dedim Yavuz 'böyle git ateşin daha fazla çıkar'dedi bende 'hayır ben mal değilim'dedim odadan çıktılar siyah eşofman altı giyindim üzrime siyah kısa kollu tişört ayakkabı olarak siyah spor ayakkabı giyindim.Aşağı indim Yavuz 'hadi gel gidelim'dedi ben 'gerek yok Ediz yeter'dedim Yavuz 'bende gelicem'dedi babam 'Deniz nasıl istiyorsa'dedi Yavuz yumruk sıkmıştı Ediz ve ben çıktık arabaya geçtik ben sürmeye başladım ama arkadan korna sesi geliyordu bu kimse sıkıştırdı bende sağa çekip durdum arabadan indim 'sizin derdiniz ne lan'dedim Yavuz arabasıyla arkadan geldi 'buradan uzaklasın yoksa kötü olur ona zarar vermeyin'dedi adamlar 'kardeşinimi koruyorsun abimize bakın sen o mafya işine karışıp benim kız kardeşimi öldürmeyecektin herşey karşılıklı yere senin kardeşinin de kanı dökülecek'dedi bu ne ya adamlar gittiler ben 'Yavuz Allah aşkına söyle bunlar kim'dedim oda 'eve gidelim babam söyler'dedi lan ağızlarından kerpetenle söz alıyoz anasını satam.Yavuz bir an kendisine cekti ve sarıldı ben ne olduğuna şaşırarak 'ne alaka'dedim oda 'sana bişey olacak diye çok korktum'dedi ben 'neden ki ben değersizim herkes bana kin tutuyo baksana'dedim oda 'eğer değersiz olsaydın seni korumazdım'dedi ben uzatmadan 'neyse gidelim'dedim hastaneye  geçtik.Doktor amca mikrop kaptığımı bu yüzden ateşimin çıktığını söyledi.Serum vurdular 1saat içinde bitti daha sonra eczaneye uğrayıp ilacları aldık.Eve geçtik Babam 'kızım bişeyin yok dimi'dedi bende 'o adamlar kim'dedim oda 'onların kızları öldü'dedi ben 'sen mi yaptın'dedim babam Yavuza döndü ve eliyle işaret etti ne Yavuzmu ama neden 'neden yaptım böyle bişey'dedim oda 'çok uzun bişey'dedi ya nasıl uzun ya kahretsin ya Ediz 'Deniz bu konuyla alakalı değil ama benim gitmem gerek'dedi bende 'daha dur dün bir bugün iki'dedim oda 'şimdi değil ama gece 00:00 da uçağa bineceğim'dedi bende 'tamam'dedim.Odaya çıktım biraz yattım yanıma Ediz geldi oda yattı ilk defa bişey dememiştim çünkü benim katdeşim sayılırdı.Babam çağırdı yanlarına gitti babam 'kızım gel otur şöyle'dedi oturdum 'bizim şirkette seninde çalışmanı istiyorum'dedi bende 'başka biyerde calışacağım'dedim oda 'inatçılık etme'dedi ilk defa inat etmedim kabul ettim akşam yemeğine oturduk yemekleri yedik odaya tekrar çıktık ben 'Ediz iyi ki varsın'dedim oda 'sende prenses sende'dedi ben niye dediğimi bilemedim sarıldık Ediz benim kardeşim ya odanın kapısı açıldı ve 'yuh'dedi Ediz beni bıraktı bende onu tabiki 'lan ne yapıyonuz siz'dedi bende 'arkadaşımla vedalaşıyorum hani gidecekya şimdi'dedim oda 'hahaha tamam siz vedalaşın'dedi zengin zübbe şey.Ediz 'prenses saat 10:00 gitmeme iki saat var dışarı gidip gezelim biraz olmaz mı son anlarımız güzel geçsin'dedi bende 'tamam'dedim.Dışarı çıkacaktık ki 'bensiz mi gidiyonuz ağlarım'dedi Yarabbim Ediz 'gel gel sende gel bi dakka yanlız bırakma aman kardeşini yeriz'dedi kahkaha attım resmen.Sahile indik boş bi bank bulup oturduk Ediz bi yere gidip geleceğini söyledi biz ikimiz kalmıştık yani Yavuz ve ben iki zıt kutuplar Ediz geldi çok şükür elinde 1paket çekirdek 3tane de red bull vardı.Ya bu çocuk çok iyi biliyo benim sevdiğim şeyleri.Denize karşı oturduk hem çekirdek çittik hem red bull içtik.Ediz 'saat geldi prenses yarım saat kaldı ben artık kaçar'dedi ne yani 1:30 saat mi geçti yuh be zaman ne çabuk akıp gitmiş.Ben sarıldım ona oda bana karşılık verdi ve yanağıma küçük bir öpücük kondurdu bende ona öpücük  kondurdum.Yavuz el uzattı vay be onlarda sarıldılar sonra Ediz taksiye bindi yola düştü 'güle güle prens'diye bağırdım.Yavuz 'hadi gidelim'dedi hızlı adımlarıyla beni geçti.Ben adımımı atıcaktım ki tak bi ses geldi olduğum yere yığıldım ve Yavuzun 'Deniiiiizzzzz'diye bağrışını duydum.Gözlerim kapanırken 'Yavuz'dedim en son olarak ve gözlerim tamamen kapandı.

Çileli BaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin