Bu Yavuzdu gülücüğü yüzünde kalmıştı elinde çiçek vardı benim 'Yavuz'dememle 'Deniz sus'dedi çiçeği yere atıp merdivenlerden koşmaya basladı bende peşinden koştum 'Yavuz nolur dur açıklayabilirim'dedim ama beni dinleyen kim.otoparka geldik arabasına doğru gitti bende peşinden gittim kapıyı açmaya başladım kilitledi son çarem önüne geçip 'sana yemin ederim ben onu istemiyordum beni zorla öptü şerefsiz'dedim arabadan inip karşıma geçti ağlıyordu gözleri kıpkırmızı olmuştu kollarımdan tutup beni sirkelerken 'ben seni çok sevdim be çok hemde öyle sevdim ki kafayı yedim senin saçının bi teline zarar gelsin istemiyorum'dedi bende ellerini tuttum tam seni seviyorum diyecekken beni itti.Gözlerim kapanırken 'seni seviyorum'dedim.
Yavuz
Onu arabanın üstüne ittim kafası kanıyordu ama güç bela 'seni seviyorum'dedi kurban olurum ben sana kucagıma alıp arabaya bindirdim son hız hastaneye getirdim arabadan indirip ameliyathaneye götürdüler babam ve annem geldi ben köşeye çekilip ağlamaya başladım ellerim onun kanıydı yanıma annem geldi 'Yavuz lütfen ağlama'dedi ama engel değildi ki 'Yavuz sana diyorum bisey olmayacak'dedi.
Yarım saat sonra doktor çıktı ben 'nasıl'dedim doktor 'kafatası çatlamış beyin kanaması geçirme olasılığı büyük ayrıca kafasından dolayı kan kaybı büyük'dedi bende 'benimkini alın nolur ona bişey olmasın'dedim doktor kan grubu 'A Rh+'dedi bende 'benimki bütün kanımı alın'dedim doktor 'hemşire hanım beyfendiden kan alın'dedi kan verdim.Yarım saat sonra doktor gine geldi 'nasıl'dedim doktor 'durumu iyi ama ne zaman uyanacağı belli değil'dedi ben 'nası yani doktor hani iyiydi hem kafasında çatlak var kafatası çatlak ve darbe aldı uyunur mu'dedim doktor 'Amelyattayken Deniz hanım uyandı canı yandığı için uyutmak zorunda kaldık Deniz hanımada yan etkisi oldu'dedi ben doktorun yakasına yapısıp 'niye uyutuyon sen ya elleme ya'dedim babam beni ayırdı zaten kendinden suçluyum Deniz benim yüzüme bakmayacak.
3 gün sonra
Deniz
Evet gençler ölmedim şu anda uyandığımdan kimsenin haberi yok.Kafamı sağıma çevirdiğimde Yavuz sandalyede uyumuş 'Yavuz su ver'dememle kalktı ve 'Deniz uyandın cok şükür'diyip su verdi 'seni çok özledim'dedi bende 'ya alt tarafı bi gün uyudum anasını satıyım'dedim oda 'üç gün uyudun'dedi bende 'oha o kadar olamaz ya'dedim suyu uzattım Yavuz 'ben seni çok özledim'dedi bana sarıldı bende üzerimden iterek 'ben üç gün değil bir ömür uyusaydım keşke'dedim oda 'öyle deme'dedi bende 'Yavuz odadan çıkarmısın babam gelsin'dedim oda 'peki'dedi odadan çıktı babam girdi bana sarıldı bende 'baba beni çıkar burdan nolur'dedim babam 'Yavuza söyleyim çıkış işlemlerini yapsın gidelim'dedi bende 'tamam'dedim yaklaşık on beş dk. sonra babam koluma girdi aşağı indik arabaya bindik şoför arabayı sürmeye başladı eve geldik ayna karşısına geçince kafamda sargı olduğunu gördüm babam içeri girip 'doktor çok dikkatli olmanı söyledi ayrıca hazırlan yazlığa gidelim'dedi bende 'bu halimle mi'dedim babam 'sessizlik sana iyi gelecektir'dedi bende 'iyi yarım saatten hazırım'dedim.Babam odadan çıktı ben bavulu hazırladım ordan uzun bi süre gelmek istemiyordum ha asistanlığa gelince ayrılıyorum Kayseriye gidip ordaki çay bahçesini düzene sokacağım.Yavuzdan uzun bi süre uzak durmak istiyorum adama bak ya bulmuş benim gibi kızı ben şimdiye kadar hiçbir erkeğin peşinden koşmadım ama şimdiye kadar al Yavuzun peşinden koştumda noldu adam beni itti lan bana güvenmedi o kadar anlatmaya çalıştım dinlemedi.Bu arada bavulumu topladım üzerime siyah pantolon gri kapsonlu ceketi giyindim bide siyah şapkamı takındım onun üzerine de kapsonumu cektim siyah gözlüğümüde takıp aşağı indim babam 'Deniz üzerine kapalı şeyler aldın değil mi'dedi bende 'benim kısa bişeyim mi var en fazla dik kapağımda'dedim babam 'nedenini bilsen'dedi bende 'neden'dedim babam 'Aras geliyo ayrıca Yavuzda geliyo anlıyacağın erkek dolu'dedi bende 'ben gelmiyim o zaman Kayseri gidiyim'dedim babam 'yoo boş ver sana ordan başka yazlık kiralarız'dedi bende 'bak olabilir'dedim.Babam 'hadi çıkalım Yavuzlar dışarıda arabada bekliyo'dedi bende 'sen git ben geliyorum'dedim odama çıktım kulaklığımı aldım yol boyu lazım olacak.Aşağı inecektim ki Yavuzun kapısı açıktı iceri girdim yatağında benim resmim vardı hani şu benim yatağımda bulduğum resim vardı.Resmi alıp odadan çıktım aşağı indim bavulumu alıp arabaya ilerledim babam siyah münübüsten inip 'bizimle gel'dedi bende 'orayı keşfetmek istiyorum'dedim babam 'ordada araban var'dedi bende 'hayır'dedim babam 'benim hatrıma'dedi bagajdan bavulu aldı siyah münübüse bindik.Cici anne 'Oo Deniz hanım günümüz sizi beklemekle gecti'dedi bende 'kusura bakmayın isterseniz gelmiyim'dedim oda 'yoo canım hazırlanman çok uzun sürdü ben bile on bavulu hazırladım'dedi bende 'oha'dedim babam 'lafın gelişi söyledi Ayla sende uzatma kız geç kaldıysa nolmuş yani'dedi Yavuz 'Babama katılıyorum anne'dedi cici annem 'siz zaten hep onu koruyun hem Yavuz hadi babanın kızı sana noluyo'dedi Yavuz 'benim kız kardeşim'dedi bende aralarına girip 'beni savunduğunuz icin teşekkürler babacığım ve abiciğim ben bu arabada beş dakika bile kalamam sizin tartışmalarınızı dinleyecek halim yok'diyip arabadan indim arabanın kapısından 'ha ayrıca kazandınız cici anneciğim'dedi oda 'neyi'dedi bende 'beni arabadan indirsmeyi'dedim bagajı acıp bavlumu aldım arabanın bagajına attım.Eve girip kücük bir sepete atıştırmalık koydum dolabı açınca Red Bull gördüm onlarıda aldıktan sonra yola koyuldum.Son hız yolda ilerliyordum biri otostop çekiyordu yanına yanaşıp 'yolculuk nereye yolcu'dedim kız 'ilerideki yazlığa'dedi bende 'bende oraya gidiyorum gel hadi'dedim kız 'şey benim sevgilimde var'dedi bir anda yan kapı açıldı yanıma Yavuz bindi ve 'bununda sevgilisi var'dedi kız erkek arladasına bağırdı erkek arakadasıda hemen gelip bindi ben durdum kaşlarımı çattım Yavuzu izliyorum bana bakıp 'hadi yürüsene'dedi bende 'ya sen niye karışıyon ki'dedim oda 'sana ne'dedi bende 'Yavuz lütfen arabadan in'dedim oda 'nedenmiş o bu benim arabam'dedi bende 'ne'dedim oda 'korkma eski'dedi bende arabadan indim sonra bavulumu aldım ve Yavuza 'al eski arabanda senin olsun'dedim oda 'Deniz saçmalama bin'dedi bende 'senin olduğun yerler bana cehennem'dedim sinirlenip arabadan indi kolumdan çekiştirmeye başladı canımı acıtıyordu ama sesimi asla çıkarmayacaktım ve artık çok olmaya basladı kolumu hızla çekip ittim yere düştü 'bak sen beni böyle ittin işte'diye bağırdım.Yerden kalktı üzerime doğru yürümeye başladı ben 'Sana artık ne demeliyim bilkiyorum'dedim oda 'Yavuz'dedi bende 'peki abi benden uzak dur üzerime gelmeyide kes'dedim oda 'arabaya bin'dedi bende 'hayır size iyi yolculuklar'dedim.Bagajı acıp Red Bullarï aldım Kayalıklara geçtim oturdum Yavuz arabayı inleterek kalktı Red Bullu açıp kafama diktim hava yavaş yavaş kararıyordu.Eren Vurdemin Yalanmış&Dolanmış şarkısını acıp dinlemeye başladım ayrıca içime çeke çeke ağlıyordum en sonunda toparlandım babam arıyordu meşgule attım yolun kenarında sadece sokak lambaları ayak seslerim ve bavulumun teker sesiyle ilerliyordum sonunda bi araba sesi duyuldu bende otostop çektim araba yanıma yaklastı pencere açılınca bira kokularını alabiliyordum gine ağlamaya başladım arabanın icinde iki oglan iki kız vardı oglandan bitanesi 'gardasım noldu'dedi cevap vermeden arabaya atladım kızların elinden birayı aldım kafama diktim kuytu biyere geldik araba durunca indim etrafa bakınca sadece ateş ışıkları vardı ayrıca bir sürü oglan vardı iyi de benim yanımdaki kızlara nolmuştu oğlanların hepsi üzerime gelmeye başladı geri geri yürüyordum birisine tosladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çileli Başım
Teen FictionHerşeyden kaçmak istediniz mi?Hatta aşık oldugunuz adamdan bile.Ben kaçmak istedim bunun nedeni ise ondan nefret etmemdi.18 yaşındaki bi kızın herşeyden kaçması sizce saçmamı bencede hayır...