Bölüm 18

13 3 0
                                    

Uyandığımda Umut hala yanımdaydı ben sessizce kalktım telefonumu açtım açmasaydım daha iyiydi bu ne lan 30 cevapsız babamdan 40 cevapsız Arastan 2 cevapsız Yavuzdan telefonumu hemen kapattım.Benim bu durumda saklanmam hiç iyi değil eb iyisi ortaya çıkmak zaten sınavımda var.Mutfaga gectim kahvaltılıkları dizdim en son cayı demledim içeri Umutu uyandırmaya gidiyordum ki Umutla çarpıştım Umut beni tutmasaydı arkama düşmüştüm bile bir süre öylece bakıştık yeşil gözleri beni kendimden alıyordu.ben yavaşca ayrılıp ' karnımızı doyuralım sonra ben gideceğim'dedim Umut telaşla ' nereye hemen'dedi bende 'sınavım var YGS'dedim oda hemen oturdu yemeye başladı bende çayları koyup oturdum.Beraber yedik ictik ben toparlamaya basladım Umutta bana yardım etti.

Sonunda toparlamamız bitmişti.Yola koyulduk yani eve doğru yol aldık müzik eşliğinde geldik.Kapıyı Yavuz açtı içerisi erkek kaynıyordu ben daha içeri girmeden önce Yavuz sarılmıştı bile içeri girince bütün gözlerin üzerimde oldugunu anladım.Amcamlar burdaydı Mert gelip sarılmıştı en çok yakın kuzenim Mertti.Babam yanıma gelip 'neden böyle bişey yaptın'dedi bende 'canım sıkıldı yaptım'dedim babam kızgın sesiyle 'Deniz'dedi ardından Yavuz 'baba kıza kızma zaten yorgun haline baksana beti benzi yerinde degil'dedi gerçekten öylemiydim bilmiyorum babam 'haklısın oglum kızım gel seni iş ortaklarımızla tanıştırayım bu arada sen ortaya cıktığına göre bizimle çalışabilirsin'dedi bende 'tabiki tanışalım ve bende çalışıyım'dedim babam teker teker tanıttı en sonunda genc ve yakışıklı bir genc vardı.Babam 've işte Onur bizim şirketimizde ve şu mafya işlerinde çok katkısı var'dedi Onur benimle tokalaştı ve 'tanıştığıma memnun oldum'dedi Yavuz öksürünce benden uzaklaştı bem mafya işini merak edince şaşkınlıkla 'mafya'dedim babam 'evet mafya sana bahsetmemiştim demekki şimdiye kalmış buradaki herkesle birliğiz bunun icinde sende varsın'dedi bende 'bana sormadan hemde siz benim yerime karar verdiniz'dedim babam 'istemi...'derken ben 'nası istemem herzaman meraklıyımdır böyle işlere'dedim daha sonra babam 'yarın şirkette muhasebeci olarak ayrıca Yavuzun asistanı olarak çalışacaksın itirazı olan varmı'dedi Onur 'benim asistanım olacak'dedi Yavuz 'hayır benim'dedi ben 'buna ben karar vermeliyim bence degilmi'dedim onlar bana bakarak 'hadi cevabı alalım'dedi bende 'Yavuzun asistanı olmak istiyorum'dedim Yavuz beni kollarının altına aldı sonra Onura göz kırptı ben 'izninizle ben odama gideyim sınavım var ayrıca Araslada konuşmam gerek'dedim.Odaya çıktım üzerime siyah pantolon siyah tişörtümü giyindim.Odanın kapısı çaldı 'buyurun'dedim odaya Yavuz girdi 'neden yaptın canımı çok acıttın be'dedi bende 'çok sıkıldım hayattan soğudum ben kimim bilmiyorum eski ben gitti yerine başka Deniz geldi beni esas kötü yapansa... neyse boşver'dedim beni kollarının altına aldı sonra kendine çevirip 'sen benim bi parçamsın unutma'dedi odadan çıktı ne manayadı ki ben özür dilemesini bekliyordum.Aşağı indim babamla vedalaştım Yavuza bakınca kapıya yaslanmış bana göz kırptı bende el salladım evden çıktık.Arasa gitmeden önce sınava girmem gerekti çünki oda girecekti neyse ben bunu kazanamasamda bi meslegim var.

Okula geldik ben sınıfa gittim sıraya oturdum.Hoca geldi sınav başladı.

Sonunda sınav bitmişti aşağı indim Umut beni bekliyordu 'nasıl geçti'dedi bende 'iyi'dedim Umut 'Deniz biraz gülsene ya çocukluğumuzdaki gibi senin yüzünden gülüşün hiç eksik olmazdı'dedi bende 'gülecek ne var'dedim oda 'sen hatırlıyomusun bilmiyorum ama kırmızı bi tulum giyinmiştin sacların altın sarısıydı'demişti yüzümde ufakta olsa bi gülümseme oluşmuştu nerden hatırlıyo ki 'nerden hatırlıyon lan'dedim oda 'nası....'dedi kaldı ben kimi görmüştüm biliyormusunuz Yaman gelmiş ona dogru koştum kocaman sarıldık en son küs ayrılmıştık bana 'Deniz sen iyimisin bembeyazsın'dedi bende 'iyiyim ya herkes aynı seyi diyip duruyo'dedim telefonumun kamerasını actım göz altlarım mosmor yani göz altlarım hariç bembeyazım.Umut vr Yamanı tanıştırdım 'Umut Arasa gidelim'dedim oda 'peki'dedi Yaman 'o kim'dedi bende 'kocam'dedim durakladı ben 'sahte kocam'dedim oda 'oh be bir an kormuştum'dedi bende 'korkmazsın artık'dedim arabaya bindik ben Yamana herşeyi anlattım. Araslara gelince arabadan indik Yaman ve Umut yanımda geliyordu içeri girdik ben 'Aras'diye bagırdım ayak sesleri geldi Aras beni görünce koşarak geldi sarıldı 'sen sen yaşıyorsun'dedi bende 'sonunda anlayabildin yaşadığımı'dedim oda 'neden yaptın'dedi ayrıldık ben 'ben öyle istedim ayrıca çok sıkıldım hayattan'dedim oda tam tokat atacaktı Yaman elini tutup 'bu kızı yalnız zannetme koçum o benim herşeyim anlıyon demi bu kıza bi zarar gelmeyecek eğer üzersen bende seni üzerim'dedi kolumu tutup çıktık.Ben 'bi saniye bişey diyip geliceğim'dedim içeri gidip Arasa 'sen ne zaman istersen düğünümüzü yaparız'dedim oda 'peki yarın'dedi ben gözlerimi kocaman açıp 'davetler'dedim oda 'çok fazla kişi degil senin amcan halan teyzen arkadaşların benimde aynı daha fazla kalabalığa gerek yok'dedi bende 'peki'dedim oda 'ben sana gelinliğini göndericeğim onu giyin'dedi bende 'tamam'dedim çıktım Yaman 'tamam mı'dedi bende 'tamam bide yarın düğün yapıyoruz davetlisiniz'dedim oda 'nası ya hemen mi'dedi bende 'ne zaman istersen dedim yarın dedi kabul ettim'dedim arabaya bindik Yamanın yüzü düşmüştü Umut 'Deniz sen gerçekten seviyormusun'dedi bende 'eğer onu seviyor olsaydım şuan senin yanında olurmuydum ve sahte evlilik yaparmıydım'dedim oda 'tabikisi hayır'dedi güldü salak ya.
Bizim eve geçtik ben herkese yarın düğünümüzün olduğunu söyledim Yavuz hala bilmiyordu babam onaylamıştı bile zaten.Yavuzun odasının kapısına vurdum 'gel'sesi duyunca içeri girdim 'yarın çok güzel giyin düğünümüz var'dedim yanıma gelip kapıyı kapattı beni duvarla kendi arasında sıkıştırıp 'onu gerçekten seviyormusun'dedi cevap vermedim mecbur saklamam gerekti arkasını dönüp aynaya yumruk attı elleri kan içinde kaldı böyle yapınca içimde bişeyler koptu aşağı gidip sargı tendürtiyot ve pamuk alıp geldim elini elime aldım pamuğun üstüne tendürtiyot döküp silmeye başladım ayrı zamanda üflüyordum anlatmaya başladım herseyin yalan oldugunu ben bi yandan sarıyordum sonunda herşeyi anlattım bana bakıyordu sargısıda bitince elimi öpüp yanağına koydu ben elimi çektim 'neyse öğrendin işte herşeyi kendini üzme artık'diyip odadan çıktım.Odama geçtim kapı tıklandı sesimi cıkarmadım 'içeri girebilirmiyim'dedi Yavuz gir demekten başka carem yoktu 'gir'dedim içeri girdi elinde küçük bi kutu vardı kutuyu yanıma getirip açtı içinde gümüş ve Deniz yazan bi kolye vardı onu içinden çıkarıp taktı 'bunu yarın takınmanı istiyorum'dedi bende teşekkür amaçlı sarıldım sonra Yavuz ellerimi tutup gözlerimin içine bakarak 'çok yakıştı'dedi bende 'teşekkür ederim bana kolay kolay bişey yakışmaz bunu seçende güzel sectiği için yakışmıştır'dedim tebessüm edip 'bence kendine haksızlık ediyorsun senin güzelliğinden'diyip odadan çıktı.Arası arayıp davet ettiğimi söyleyecektim telefonumu elime alıp Arası aradım 'alo Aras'dedim bi kadın cevap verdi 'alo merhaba tatlım'dedi bende 'Aras nerde'dedim oda 'Aras şu anda meşgul'dedi bende 'pardon siz kimsiniz'dedim kadın 'pardonda bundan size ne'dedi telefonu yüzüme kapattı elim ayağım titriyordu lan daha millet beni gelinliğiyle seni damatlıyla görmedi sen nasıl altattın be.Yatağıma geçip oturdum ve ağlamaya başladım.

Yaklaşık yarım saat sonra aşağıdan ben çağırıldım Aras vardı elinde kocaman bi kutusuyla bana 'Deniz bu senin gelinliğin'diyip elime tutuşturdu bende 'ben senden bisey istemiyorum bunu gerçek eşine verirsin'dedim kutuyu eline sıkıştırıp gönderdim arkamı döndüğümde Yavuz vardı sırıtıyordu ben 'neye sırıtıyon sen'dedim oda 'hiç'dedi ben 'benimle gelinlik kiralamak için gelirmisin'dedim oda 'hazırlan gidelim'dedi vay ne ara bu kadar pozitif olduk.Odaya gidip üzerime baktım bence iyiydi ya böyle gideyim ayakkabı olarak adidaslarımı geçirdim aşağı indim Yavuz beni süzüp 'sen her yere böyle gitmek zorundamısın'dedi bende 'evet zorundayım'dedim Yavuz 'bi kezde ters cevap verme'dedi bende 'yaa oldu sonra cıvıyın demi pışık'dedim oda 'al işte neyse hadi gel gidek'dedi bende 'e hadi yürü'dedim beraber arabasına bindik.Müzik eşliğinde gelinlikciye geldik bayan 'nişanlısızız galiba'dedi bende 'hayır abim'dedim bayan 'ikinizde yüzük varda o yüzden bide çok yakışıyordunuz'dedi bende 'abim dedimya'dedim elindeki o yüzük neydi ki kadın 'neyse nasıl bir model olsun istiyorsunuz'dedi bende 'kiralıyacagım aklımda bi model yok'dedim Yavuz 'satın alacağız demek istedi'dedi kadın birkaç model gösterdi beğenmedim Yavuz bi model getirdi etegi uzun ve kabarık,üstü straplez gelinliği getirdi kadın 'o satılık değil kiralık'dedi Yavuz sert bi bakış attı kadın 'pardon satılıkmış'dedi Yavuz 'Bak satılıkmış hadi giyin üzerinde görelim'dedi Ben elinden gelinliği alıp kabine gittim arka fermuarini cekmesi için kadını çagırdım gelmedi Yavuz 'ben gelsem'dedi bende 'kadın nerde'dedim oda 'ben çay istedim onun için'gitti dedi iyi bok yedin.Yavuzmu cekcekti ya neyse ben 'gözlerini kapat gel cek'dedim kafasını çevirip geldi yanıma girdi beni önüme cevirdi fermuarı yavaş yavaş çekti şerefsin baktı nereden biliyorsun derseniz sırtımda sıcak nefesini fark ettim.Çekince çıktı bende son kontrolü yapıp çıktım.Yavuz bana bakıyordu benim 'Yavuz Yavuz'dememe rağmen tepkisizdi yanına gidip çimcik atıp 'kötü olmus değilmi'dedim oda 'aaaa'dedi kolunu tuttu sonra 'çok çok güzel olmuş kilitlendim'dedi bende 'yok sende'dedim Yavuz 'gerçekten'dedi bende 'o zaman alalım gidelim'dedim oda 'peki sen nasıl istersen'dedi ben kadını çagırdım kadın yanıma gelip fermuarı indirdi ben üzerimi değiştirip çıktım gelinlik paket olmuştu ben 'fiyat ne kadar'dedim kadın 'siz mi ödeyecektiniz beyfendi ödedi'dedi ben kafamı çevirip ters ters baktım oda 'bendenden hediye kabul et'dedi bende 'kolyede senden'dedim oda 'olsun'dedi gelinlikciden çıktık.Saat yedi olmuştu eve gidip televizyon izledik.Saat bir olmuş ben odama çıktım Laptap'ı aldım bi film açtım izlemeye başladım duavara vuruldu yan odamda Yavuz vardı mutlaka odur 'yanına geliyim mi'dedi bende 'nedenmiş o'dedim oda 'son bi defa beraber yatalım'dedi bende 'iyi gel'dememle kapı acıldı yanıma geldi yatağın içine sokuldu ben komedi açmıştım ama o 'korku açalım'dedi bana hava hoş ben 'tamam'dedim Laptapı eline aldı tuşlara basarken elim yüzüğüne çarptı sabahta kadın demişti sorsam mı ki soruyum aman bana ne ya off soruyum 'bu yüzük ne'dedim oda sırıtıp 'nişanlıyım'dedi ben gözlerimi kocaman açıp 'ne'dedim oda 'şaka yaptım babam verdi bizde şöyle bişey var şirketin başına kim geçerse o kişiye bu yüzük verilir inşallah benim oğlumda olursa bende ona vereceğim'dedi bende 'peki kızlar geçerse'dedim oda 'o kızlar değil sen çünki bu ailede senden başka kız yok eğer olurda geçersen bu yüzüğü sen alacaksın ama takınmayacaksın sende oğluna saklayacaksın ayrı zamanda seninde takınman için bileklik verilecek yani iki hediye'dedi bende 'ohaa'dedim oda 'daha bunlar hiçbişey zamanla öğrenirsin'dedi filmi başlattı film iki saatlikti saat üç olur sonra beşe kadarda müzik dinlerim'dedim ama filmin yarısında kafam Yavuzun omzuna düştü beni daha sonra laptapı kapatım beni kollarının içine sardı bende ellerimi beline sarmıştım öylece gözlerim kapandı.

Uyandığımda Yavuzla göz göze geldim tebessüm edip bana yaklaştı o ne kadar yaklaşıyorsa kalbim o kadar hızlanıyordu...

Çileli BaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin